Miauw is misschien een optie, alleen rommelt t volgens mij wel met je serotonine.
Festivalseizoen is er en dit is toch echt mijn go-to
Festivalseizoen is er en dit is toch echt mijn go-to
3-fa werkt ook lang toch? Ik vond het niet minder lang werken dan speed.3-fa is mn go to nu, voelt heel clean en je ziet er niet fuckedup op uit ik zelf bomb 200mg en miss nog een redose van 100
2 uur minder ongeveer volgens psychonaut maar wel slaap probs tbh3-fa werkt ook lang toch? Ik vond het niet minder lang werken dan speed.
Is 5-MeO-MiPT leuk voor feestje festival? Wel beetje stimulerend toch, of niet echt om lekker op te dansen?Als het een psychedelic feestje is LSD , of analoog. (1p-LSD, 1B-LSD , ALD-52 etc)Anders of 5-apb of andere psychedelica die korter werkt zoals 5-meo-mipt etc
Trippen ga ik over t algemeen niet zo goed op. Ik ben erg gevoelig voor angsten, waardoor ik dan dus bad ga. 1 keer truffels gedaan en dat was en drama, ook blowen valt nooit goed bij me. 5-apb werkt wel op serotonine toch? Anders is dat het overwegen waard.Als het een psychedelic feestje is LSD , of analoog. (1p-LSD, 1B-LSD , ALD-52 etc)Anders of 5-apb of andere psychedelica die korter werkt zoals 5-meo-mipt etc
rcMaar ik ben dus opzoek naar een kortwerkende upper, maar t enige wat ik dan kan bedenken is coke.
Dan af en toe maar iets meer geld kwijt, t is niet anders...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."