Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"flink wat met een maar 250 mg benzofury(apb) we waren Defqon weekend nam hem om 1 uur handen tintelen. Zonnebril op, 2 lolly’s gekocht waardoor ik er op beide kanden op kon kauwen en wauw wat ging ik knetter en knetter hard. Het is zo als je met mdma op je piek zit, en alleen dat. Is apb minimaa 18 uur. Later op. De camping nam ik 2 nieuwe lolly’s en ook daar ging ik nog steeds kneiter hard. Nam hem rond 20:00 en om zeker 06:30 tot denk 19:00 kk hard gegaan en dan nog eindsh mooie vrouwen, en dke lasers en lichtsnow… pff je gaat tering hard als Ken vooordeel van 6apb is dat je helder in je kop. Niet zoals bij mdma dat je helemaal weg Spaces, dubbel kijken etc vooordeel van 6apb is dat je helder in je kop. Niet zoals bij mdma dat je helemaal weg Spaces, dubbel kijken etc 6apb doet ik alleen op defqon weekendd. Etc. Bij een feest van 8 uur sta je daarna nog tering hard te gaan. Afters ook. geef mij maar wat mdma bij vrienden thuis . maar 6apb zeker aan te raden. Wellicht lagere dosis beginnen. ook een tip, begin eerst met mdma,, als je 6apb nog nooit geprobeerd hebt."
"Veel beter dan mdma. Werkt ook veel langer minimaal 16 uur is mijn ervaring , je hoeft dus nooit meer bij te pakken. met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill 6apb is mdma op anabolen. Als je met mdma op je piek komt, en tering hard gaat, dat is 6apb (benzofury) alleen 16 uur lang. Echt top spul en je gaat tering lekker. 6apb is goed voor een feest als je daarna nog naar een after gaat. Meteen naar huis als je nog thuis woont bij je ouders is dat niet zo’n goed plan, of ze Weten of je drugsgebruik. Mdma vind ik meer mensen vrienden allemaal een biertje of aan de mdma. Maar dat is mijn mening. nou neem ik wel rond 200/300mg 6apb in capsule 6apb is the shi"
"Ik ben laatst aangehouden met rijden onder invloed. Heb me lesje wel geleerd. Je krijgt heel Vele gezeik aan je kop en terecht, maar nu geen tijd om dat allemaal te typen wat ik nu moet doen allemaal en krijg"
"LadyLike zei: Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg). ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet. Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal. Klik om te vergroten... Sos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg"
"mensen moeten echt goede ogen willen ze door zo’n versterkte bril heen kijken. Ik zie helemaal niks 😋"
"Benzo afkick is de heftigste van alle drugs zeggen ze. Je kan epileptische aanvallen krijgen en zelfs dood gaan. Heel veel succes !!"
"Pleuny zei: Ja bedankt voor de info, ik voel me een stuk beter nu .... Klik om te vergroten... Beter doe je dit onder professionele toezicht. Langzaam afbouwen. Lijkt me eigenlijk ook de enigste optie ."
"Pleuny zei: Je moet me bericht beter lezen , ik ben nu nog niet erg afhankelijk, teminste dit hoop ik . Na hoelang weet ik dit? Klik om te vergroten... Nou als je stopt en je krijgt ontwenningsverschijnselen, dan weet je dat je de sigaar bent. gewoon geen benzo nemen en kijken wat er gebeurt ja na je bericht gelezen te hebben heb je denk ik wel ontwenning al"
"Pleuny zei: Ja ik had ook lichtelijk hartklopping toen ik wakker werd nog voor de 24 uur geen broma maar niks ernstigs lichamelijk verder . Ik hoop dat ik 1 afbouw dosis kan nemen na 48 uur en dan stoppen helemaal voor meerdere dagen. Klik om te vergroten... Misschien naar je huisarts gaan en eerlijk zijn tegen hem. Benzo afbouw kan je best doen onder professionele oog. Het is serious business dat benzodiazepines ontwenning. Je zat er niet zo lang aan, dus met professionele hulp moet het wel vrij snel gaan. Als je er 5 jaar aan zat bijvoorbeeld ben je jaren verder voordat je je weer een beetje normaal voelt."
"Lekker setje als je aan de pep zit. Oookal ben ik van de terror, vind ik early ook wel lekker Ruffneck (Early Hardcore Mix by Frantic Freak) Mix of various tracks from the Ruffneck label. soundcloud.app.goo.gl"