Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschil tussen pep snuiven en bommen

Verschil tussen pep snuiven en bommen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is nou echt het verschil, en ook kwa effect.

word je meer euforischer als je het snuift of bommetje neemt?
Duurt het langer als je een bommetje ervan neemt.

ik heb pep nog nooit met een bommetje ingenomen dus vandaar me vraag.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij orale inname blijven de effecten wat langer voortduren, is de rush wat minder sterk, en dat leidt ook tot wat minder cravings. Bovendien moet je natuurlijk even een half uurtje wachten voordat het gaat werken.
Verder krijg je dan geen last van je neus wat de volgende dag prettig kan zijn, hoewel je dan wel weer wat extra last van je maag kan krijgen. Combineer liever geen alcohol met bommetjes speed, want dan wordt de kans op maagklachten een flink stuk groter.
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Bij orale inname blijven de effecten wat langer voortduren, is de rush wat minder sterk, en dat leidt ook tot wat minder cravings. Bovendien moet je natuurlijk even een half uurtje wachten voordat het gaat werken.
Verder krijg je dan geen last van je neus wat de volgende dag prettig kan zijn, hoewel je dan wel weer wat extra last van je maag kan krijgen. Combineer liever geen alcohol met bommetjes speed, want dan wordt de kans op maagklachten een flink stuk groter.
Klik om te vergroten...
Thx voor de uitleg
M
MystiekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem het liefste bommen omdat ik anders last krijg van m’n neus (bloedneus)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."