#1
De teksten van Boudewijn zijn enorm goed. We hebben een week of 2 geleden zijn nieuwste cd gehaald. Erg goed!
caatje zei:De teksten van Boudewijn zijn enorm goed. We hebben een week of 2 geleden zijn nieuwste cd gehaald. Erg goed!
BillyBilo zei:caatje zei:De teksten van Boudewijn zijn enorm goed. We hebben een week of 2 geleden zijn nieuwste cd gehaald. Erg goed!
Ja alleen jammer dat hij ze niet zelf schrijft, de meeste niet althans.
caatje zei:BillyBilo zei:caatje zei:De teksten van Boudewijn zijn enorm goed. We hebben een week of 2 geleden zijn nieuwste cd gehaald. Erg goed!
Ja alleen jammer dat hij ze niet zelf schrijft, de meeste niet althans.
Is dat zo? Dat wist ik dus echt niet. Wie schrijft ze dan?
mattskovic zei:Als de rook om je hoofd is verdwenen . is dat geen boek over jongeren drug gebruikers ? of zit ik er nu compleet naast ?
Fishhead07 zei:mattskovic zei:Als de rook om je hoofd is verdwenen . is dat geen boek over jongeren drug gebruikers ? of zit ik er nu compleet naast ?
dat zou kunnen maar dit toppic gaat over het liedje van boudewijn de groot.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."