Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat voor effect de paddo heeft op je geest verschilt per keer, maar als je echt wil zitten denken en echt de paddo trip mee wil maken, dan raad ik een halve portie hawaaiaanse aan als eerste keer. Zodra je met een halve mexicaanse zou beginnen dan is dat effect meer als xtc, en komen de goede hallucinaties niet naar voren. mja dit verschilt allemaal natuurlijk per persoon. Als je nog niet tevreden bent na die halve portie dan, dan eet je er gewoon nog wat bij en je zult zeker wel in de trip komen. maar in iedergeval veel plezier"
"hawaiaanse zijn super spacen, m'n beste ervaring heb ik met deze soort gehad. niet laten ontmoedigen door zo'n ongeluk & je moet zeker de hawaiaanse hebben ervaren"
"Ik ben dus duidelijk een gezichtstripper Klik om te vergroten... zo heb ik dus altijd dat ik compleet trip op mensen hun gezichten, zo zie ik de gezichten in 4e worden gedeeld en elk deel afzonderlijk van elkaar bewegen, dat gezichten worden paars gekleurd, en kan ik helemaal para worden van iemands mimiek. Dit gaat echter wel altijd gepaard met gigantische lachkicks omdat je de persoon z'n gezicht normaal goed kent en je de trippie face dus vergelijkt met z'n normale."
"slagroomijs+paddestoel"
"MENSEN MENSEN!!! Wat gebeurt hier allemaal?! Niemand wijst de topic starter erop dat hij NIKS weet van paddo's!! Een halve portie Hawaiiaanse voor je eerste keer? Gekkenwerk. Te intens, je zult er niks van herinneren, ALS je bad gaat dan ben je ZOOOOOOOOOOOOOO hard genaait. Trippen is iets dat je moet leren. En je leert het door te trippen. Hoe harder/intenser de trip, hoe meer je leert. Hawaiiaanse kun je niet aan beginnen. Geloof me, het is zo gevaarlijk alleen je kunt je daar helemaal niks bij voorstellen. Je bent te jong voor LSD? Wat betekent dat überhaupt? Je bent te jong voor LSD maar je bent oud genoeg voor paddo's? No offense maar elke post die je in dit topic hebt gemaakt geeft aan dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Lees zo veel als je maar kunt vinden over paddo's. Begin hier maar vast. Klik om te vergroten... Zelf heb ik de hawaiiaanse als eerste gebruikt, juist met het idee dat deze de sterkste was, en heb dan ook een hele portie verorberd. Ik ben diep gegaan, heel diep dat weet ik, zeker als ik het vergeleek met latere trips. Maar dat neemt niet weg dat ik van deze gigantische indrukwekkende ervaring enorm heb geleerd en zo moeten paddo's worden gebruikt, om van te leren. Neem je een halve portie mexicaan dan ondervind je nauwelijks het effect van dat wat je (vind ik) hoort te bereiken met paddo's. Het ligt aan de doeleinden van het gebruik ervan. Een leipe avond en leip lachen en ligt vervreemdend: mexicaan. Een inspiratie bron die je voor de rest van je leven houd: hawaiiaan. Persoonlijk vind ik dat de paddo zeer gerespecteerd moeten worden, omdat deze je de andere kant van de deur kunnen laten zien, deze andere kant is niet voor iedereen weg gelegt. Neem je eerst mexicaan, dan zou je een vertekend beeld van paddo's kunnen krijgen en ze juist daardoor kunnen onderschatten. Juist omdat het verschil tussen de sterkste en de grootste zo enorm is, nooit heeft de mexicaan mij de deur laten openen laat staan laten zien. Maar nogmaals, wat wil je met je gebruik er van bereiken, denk hier aan, voor je keuze van paddo's."
"bik eerst 1 portie, wanneer hij vind dat ie nog nie hard genoeg tript of het hoogtepunt blijft maar uit nog halve portie er bij bedoel dood ga je er niet aan, en "bad" trip tja, dat is waar ik het meest van leer.."
"Denk jij dat je door te trippen sterker in je schoenen gaat staan? antwoord hierop plz of ik maak nieuw topic aan (weet niet hoe oud dit topic is) Klik om te vergroten... ja paddo's hebben me wel degelijk sterker in m'n schoenen doen staan. Voor dat ik paddo's gebruikte zat ik erg met de questies wat we hier doen etc en dat het allemaal slechts een uitprobeersel van de tijd is en dat ik niks voorstel blabla, niet depressief, maar gewoon ik zat daar afentoe mee. Toen ik paddo's gebruikte zag ik de andere kant van de deur: de waarheid. Dit heeft me zo aan het denken gezet dat ik voor mezelf een doel in het leven heb gevonden en nog meer m'n creatieve kant van me zelf naar boven heb gehaald. en ga volgend jaar naar de kunstacedemie en ben door de paddo's overgehaald me leven te leiden als dat ik nu heb bepaald. Het heeft me knopen doen doorhakken. Paddo's zijn om te leren, maar dit leren is niet voor iedereen weg gelegd. Het is ook maar, wil je de waarheid wel onderogen komen."
"dip, de dage daarna voelde ik me klote en was al m'n geluk "op" zo chill als de dag er voor zo klote de dag erna. Door dit heb ik beslote nie meer aan de klix te gaan omdat ik het niet eerlijk vond tenopzichte van mensen in m'n omgeving waar tegen ik zonder dat ik het wilde de dagen erna stront chagerijnig tegen deed. mja die chocolade door je aderen was wel genieten,, damnnn"
"mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel. Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie! Klik om te vergroten... gewoon een natuurlijke dmt trip vlak voor et pitten"
"mindfuck zie ik als in een draaikolk van gedachten komen waarbij je steeds kopje onder gaat, en afentoe wanneer je weer boven komt om te happen naar adem een korte realiteits besef hebt, en dan word de grond weer onder je weg getrokken en ga je weer kopje onder in gedachtes. Dit zie ik als de waarheid onder ogen komen wat schokkerend kan worden ervaart. het filosofische gedeelte komt wanneer je de mindfuck analiseert en weer wat beter kan relativeren. wat dan zo makkelijk is omdat je je gedachtes letterlijk voelt en ziet en dus makkelijk zijn te beschrijven. ik denk dat het filosofische aspect niet kan plaats vinden als deze mindfuck er niet is geweest. mindfuck vind ik ook belangrijk voor een goede trip. heb welles paddo's gehad waarbij ik geen mindfuck kreeg, deze space ervaarde ik dan meer als xtc en was gigantisch euforisch. maar jammer genoeg bleven de filosofische kanten uit omdat ik TE intens genoot van alles."