Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloedneus na coke

Bloedneus na coke

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag voor het eerst een paar lijntjes coke geprobeerd... nu een flinke bloedneus(het loopt er echt uit) Is dat normaal voor een beginner? Vind er overigens niet veel aan in vergelijking met speed.

Voor mij geen coke meer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan toeval zijn maar ik zelf heb maar 1x een bloedneus gehad na snuiven en dat was wel bij coke. Bij speed nooit gehad.

Edit: wel een keer bij speed maar toen had ik het snuifbuisje te ver in de neus gedaan en dus beschadigd.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen coke gebruiken. Je moet elke 30min bijnemen.... het enige voordeel is dat je er wel op kunt slapen....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat dacht ik ook na ene keer. Heb nu al jaren geen coke op maar heb het iets van 4 a 5 keer gebruikt en het leren waarderen. Het is totaal anders als speed. Velen vinden het vrij vergelijkbaar maar als je het gevoel echt kent is het echt anders. Coke is idd minder geschikt voor een langer feest of festival. Voor een avondje is het prima.
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij de eerste keer is coke niks aan.
Maar de 3 a 4 keer ga je het echt waarderen
Die bloedneus kan wel eens gebeuren zelf heb ik er nog nooit last van gehad maar vriendin van mij heeft het soms ook.
Gewoon snuiven door je andere gat.
C
CanteraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bloedneus kan gebeuren. Briefje of rietje dat net even langs je wand komt, je neus die je te hard ophaalt of snuit.

En wat al gezegd is: je moet het leren waarderen. Het is geen funny haha laten we lachen- goedje.

Maar als het echt niets voor jou is; gewoon niet meer nemen dan. Sowieso beter.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zelf nooit een bloedneus gehad, maar ik heb wel mensen om mij heen gezien die ineens een bloedneus kregen. Kan zijn dat er net een adertje is geknapt, niet iets om je heel erg zorgen over te maken zo die ene keer.
Coke is hetzelfde als bier: Je moet het leren waarderen. De eerste keer is vaak helemaal niks, en het wordt vaak pas leuk na een paar keer. Als ik coke met vrienden neem neem ik het alleen als we ook echt iets gaan "ondernemen", zoals gamen of iets leuks kijken. Ik heb er met mijn vriend vaak hele boeiende gesprekken op die dan ineens losbarsten, je komt wat losser. Maar zo voor de lol neem je het niet, nee. Het is gewoon een "extra" iets voor een leuke avond.
B
BadassPsychoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat tegen een bloedneus helpt, stop een bord 2 min in de magnetron, haal m eruit, leeg je zakje coke op het bord en blijf kappen met een pasje/mesje. Zo krijg je veel fijnere coke en wordt het beter opgenomen, zodat je neus ook niet verstopt raakt en dan bloedt het sowieso minder snel. Je kan dan wel een klein percentage aan gewicht verliezen doordat het droger wordt. Werkt goed!
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen coke gebruiken. Je moet elke 30min bijnemen.... het enige voordeel is dat je er wel op kunt slapen....
Klik om te vergroten...

Ik was met 100mg van mijn coke toch wel goed voor 2 uurtjes of zelfs wat langer. Ook zonder tolerantie. Maar ik had er wel alcohol bij gedronken. Is misschien iets om te proberen al zou het wel schadelijker zijn..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van een paar lijntjes coke hoor je geen bloedneus te krijgen.
Er zijn wel versnijdings middelen die erg droog zijn en dat je neus daarom te snel droog was.

Als je echt hele goede coke hebt ervaar je een hele sterke euforisch gevoel zelfs als je nucher bent.
Het probleem is vaak als mensen zeggen dat coke niks aan is dat ze vaak troep hebben gehad.
Ik heb een coke liggen als je daarvan om de 30 minuten dikke lijnen van gaat nemen dan springt je hart uit je borstkast.

Ik ben nu het omgekeerde aan het doen als jou.
Ben nu met speed aan het experimenteren.
De euforie van speed is zeer laag in vergelijking met coke. De bijwerkingen zijn verschikkelijk.
Je blijft te lang wakker dat je schaduwen in de hoeken van ogen ziet bewegen.
Ik krijg koude handen en tenen.
De comedown van speed vind ik verschikkelijk, een depressief gevoel.

Veel liefhebbers van speed hier.
Ik zie te veel negatieve effecten in vergelijking met coke. Een 5 sterren hotel kost wat net als coke en een 1 ster hotel kost niks net als speed.

Zoals jij dat zegt in het omgekeerd.

Geen speed meer voor mij!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Van een paar lijntjes coke hoor je geen bloedneus te krijgen.
Er zijn wel versnijdings middelen die erg droog zijn en dat je neus daarom te snel droog was.

Als je echt hele goede coke hebt ervaar je een hele sterke euforisch gevoel zelfs als je nucher bent.
Het probleem is vaak als mensen zeggen dat coke niks aan is dat ze vaak troep hebben gehad.
Ik heb een coke liggen als je daarvan om de 30 minuten dikke lijnen van gaat nemen dan springt je hart uit je borstkast.

Ik ben nu het omgekeerde aan het doen als jou.
Ben nu met speed aan het experimenteren.
De euforie van speed is zeer laag in vergelijking met coke. De bijwerkingen zijn verschikkelijk.
Je blijft te lang wakker dat je schaduwen in de hoeken van ogen ziet bewegen.
Ik krijg koude handen en tenen.
De comedown van speed vind ik verschikkelijk, een depressief gevoel.

Veel liefhebbers van speed hier.
Ik zie te veel negatieve effecten in vergelijking met coke. Een 5 sterren hotel kost wat net als coke en een 1 ster hotel kost niks net als speed.

Zoals jij dat zegt in het omgekeerd.

Geen speed meer voor mij!
Klik om te vergroten...
Haha ja dat herken ik ook van speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."