Ik weet de exacte informatie niet over 2C-B FLY qua tolerantie, maar in het algemeen wordt er bij mijn weten bij psychedelica uitgegaan van minimaal een week, maar eigenlijk liever twee weken om de opgebouwde tolerantie kwijt te raken. Je moet je ook afvragen of vaker dan een of twee keer per maand gebruik van een specifiek middel de ervaring nog wel bijzonder houdt.
Nou ken ik FLY zelf behoorlijk goed, ik vind het ook een leuk mild middel, ik noem het altijd maar een ‘pretpsychedelicum’ (de charme van dit spul). Dat maakt het - denk ik - redelijk veilig maar er is ook nog niet al teveel over de effecten en eventuele risico’s bekend. Daarom is enige voorzichtigheid wel aangeraden. Dat iets een mild effect geeft betekent bijvoorbeeld niet dat het geen psychoses zou kunnen triggeren bij frequent gebruik mocht iemand daar gevoelig voor zijn.
Verder veel plezier ermee!
Zelf hoop ik ook dat deze nog een tijdje legaal blijft...
Nou ken ik FLY zelf behoorlijk goed, ik vind het ook een leuk mild middel, ik noem het altijd maar een ‘pretpsychedelicum’ (de charme van dit spul). Dat maakt het - denk ik - redelijk veilig maar er is ook nog niet al teveel over de effecten en eventuele risico’s bekend. Daarom is enige voorzichtigheid wel aangeraden. Dat iets een mild effect geeft betekent bijvoorbeeld niet dat het geen psychoses zou kunnen triggeren bij frequent gebruik mocht iemand daar gevoelig voor zijn.
Verder veel plezier ermee!