#1
Beste leden, ik heb eindelijk een drug gevonden die mij een zalig gevoel geeft zonder enig lichamelijk ongemak: 2C-B FLY dus. Kunnen jullie mij vertellen hoeveel tijd ik tussen gebruik moet laten?
groetjes, Karen
groetjes, Karen
Dus als je elke twee weken 2C-B-FLY gaat gebruiken, zou je het dan even willen melden zodra je last krijgt van klachten? Ik ben heel benieuwd!
Maar nu dat ik dit middel vaker wil gebruiken, wil ik ook meer pillen per keer bestellen bij de rc vendor. Maar kan ik daarmee in de problemen geraken aangezien ik in België woon en rc's hier volgens mij illegaal zijn? Wat als ze het pakketje onderscheppen? Maakt het veel verschil of je 5 pillen bestelt of bijvoorbeeld 10 of meer?
Ja geen probleem. Weet wel niet of ik het ook effectief elke twee weken ga nemen. Er moet zoiezo een aanleiding voor zijn.. En heb hier nog andere dingen die ik wil proberen.
Iemand die hier iets over kan zeggen?
Sorry, maar ik zeg het er nog maar even bij: mijn reactie was cynisch bedoeld. Het lijkt me onverstandig om regelmatig 2C-B-FLY te nemen. Ik dacht dat het vooruitzicht van onbekende gezondheidseffecten op zichzelf wel flink zou afschrikken.
[/QUOTE
A oei had dat echt niet door haha. Ja misschien een risico, maar moet bekennen dat ik niet snel bang ben van zo een dingen.
Wat ik mij afvraag... Er is toch wel redelijk wat theoretische kennis over wat verschillende stoffen doen in de hersenen omdat RC's en NPS afgeleid zijn van bekendere? Van M weten we eigenlijk al zeker dat het niet goed is voor je en vooral niet bij vaker dan 4x en bij hogere dosissen. Van psilocybine weten we bijvoorbeeld dat het praktisch niet schadelijk is voor je hersenen. Sterker nog, het lijkt nieuwe hersenverbindingen te stimuleren. Je zou verwachten dat NPSjes die nagenoeg hetzelfde zijn niet meteen heel schadelijk zijn.
Dus blijf het soms bijzonder vinden dat jij 4x per jaar M verkiest boven 4x per jaar een NPS waarvan je redelijk veel kans hebt dat het minder schadelijk is. Hoe onbekend ook, het blijft nagenoeg hetzelfde stofje dan het stofje waarvan we weten dat het onschadelijk is (psilocybine bijv).
Wat ik mij afvraag... Er is toch wel redelijk wat theoretische kennis over wat verschillende stoffen doen in de hersenen omdat RC's en NPS afgeleid zijn van bekendere? Van M weten we eigenlijk al zeker dat het niet goed is voor je en vooral niet bij vaker dan 4x en bij hogere dosissen. Van psilocybine weten we bijvoorbeeld dat het praktisch niet schadelijk is voor je hersenen. Sterker nog, het lijkt nieuwe hersenverbindingen te stimuleren. Je zou verwachten dat NPSjes die nagenoeg hetzelfde zijn niet meteen heel schadelijk zijn.Sorry, maar ik zeg het er nog maar even bij: mijn reactie was cynisch bedoeld. Het lijkt me onverstandig om regelmatig 2C-B-FLY te nemen. Ik dacht dat het vooruitzicht van onbekende gezondheidseffecten op zichzelf wel flink zou afschrikken.
Je kan met nieuwe psychoactieve stoffen beter nog veel voorzichter zijn dan met gangbare drugs. Van MDMA wordt terecht gezegd dat je het niet vaker dan 4 keer per jaar moet gebruiken. Zo'n gebruiksfrequentie met 2C-B-FLY zou ik al heel hoog vinden. Liever maximaal 1 of 2 keer per jaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."