Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6Apb en niet ongesteld

6Apb en niet ongesteld

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou niet weten op welke manier, menstruatie kan sowieso wisselvallig zijn door hormonale veranderingen/stress/whatever. Mocht je het niet vertrouwen zou ik voor de zekerheid een zwangerschapstest ertegenaan gooien, de pil is betrouwbaar mits hij ook echt goed zijn werk kan doen. Dus ook als je hem braaf slikt kan het zijn dat hij alsnog niet goed werkt, als je bijvoorbeeld diarree hebt gehad of dusdanige narigheid.
R
RoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

ongeveer 2 weken geleden een capsule 6apb genomen.
Nu slik ik al jaren de pil heel secuur.
Ik heb zit momenteel aan het einde van mijn stopweek en heb maar heel weinig bloedverlies gehad.
zou de 6apb hier invloed op hebben gehad?
R
RoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb geen diarree of dergelijke gehad, gewoon de pil optijd ingenomen zoals ik altijd doe.
ik heb wel een halve strip doorgeslikt voor dat ik aan mijn stopweek begon.
Ik zou niet weten hoe ik dan zwanger zou zijn geraakt gezien ik al een hele lange tijd deze manier van anticonceptie gebruik :)
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Help me understand?

Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt.

Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong!

En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer :mrgreen:

Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken :nevergonnagiveyouup:
R
RoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Help me understand?

Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt.

Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong!

En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer :mrgreen:

Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...

ik heb niet een halve strip in 1 keer geslikt maar gewoon andere halve maand iedere dag 1 pil genomen op het juiste tijdstip.

ik hoop niet dat ik zwanger ben en het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk gezien ik strikt met mijn anticonceptie om ga en gedurende mijn relatie niet anders heb gedaan en ook niet zwanger ben geraakt.
R
RoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
en ik heb wel een heel klein beetje bloedverlies gehad maar dat stelde weinig voor
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik dit voorhad zou ik toch een test doen. Zelfs met de pil kan je zwanger raken, kans is klein maar kan..
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil je absoluut geen angst aanpraten hoor. Voor je gemoedsrust zul je toch echt wel even alles moeten uitsluiten.

Op het drugsforum kunnen we je niet helpen met concrete antwoorden over lichamelijke klachten, daar zijn de doktoren voor
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uit interesse dit eens opgezocht. Bij pilgebruik kan het blijkbaar voorkomen dat je in de stopweek heel weinig bloedverlies hebt. site: https://www.knack.be/nieuws/gezondh...t-zou-moeten-weten/article-normal-430989.html
L
LichtjeshemelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Help me understand?

Je zegt dat je de pil secuur slikt maar ook zeg je dat je een halve strip in één keer hebt geslikt.

Ik ben geen deskundige maar dat lijkt mij toch niet zo heel secuur. Correct me if im wrong!

En ik ben wel ervaringsdeskundige in het plotseling vader worden. En nog een keer. En nog een keer :mrgreen:

Wie weet moet je eens een testje halen met een indicator van bevruchtingsmoment. Bij ons stond er 5+ weken :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...

De pil "doorslikken", betekent niet dat je in één keer een strip inslikt, het betekent dat je je stopweek overslaat en meteen doorgaat met een nieuwe strip. Vrouwenjargon :wink:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yeah haha ik begrijp het fijne er niet van maar het is mij nu wel duidelijk!

Kan ik eindelijk weer met een gerust hart naar bed vannacht haha
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, je bent zwanger
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Ja, je bent zwanger
Klik om te vergroten...

Wat is dit nou weer voor kortzichtige reactie :thinking:

Behoorlijke impact als dat wel zo is namelijk daar valt niet om te lachen, maar dat is mijn bescheiden mening
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Wat is dit nou weer voor kortzichtige reactie :thinking:

Behoorlijke impact als dat wel zo is namelijk daar valt niet om te lachen, maar dat is mijn bescheiden mening
Klik om te vergroten...
Was sarcastisch. Overigens kan je zulke reacties verwachten als je zo een onderwerp als dit plaatst op een drugs-forum. Met zulke vragen ga je naar de huisarts.
En ik heb een paar biertjes op dus daar komt het ook wel door.
Iedereen hun eigen mening gelukkig :)
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga sowieso spijt krijgen van die comments van mij hier boven wanneer ik weer nuchter ben. xD
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lol
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
6Apb is natuurlijk een drugs waar nog niet veel over bekend is.
Dus ik snap je vraag.
Alleen lastig te beantwoorden voor de mensen hier.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Genieter zei:
6Apb is natuurlijk een drugs waar nog niet veel over bekend is.
Dus ik snap je vraag.
Alleen lastig te beantwoorden voor de mensen hier.
Klik om te vergroten...
Ja, misschien is het wel normaal dat de menstruatie niet komt ( of later komt ) als je 6apb hebt gebruikt. Is idd nog maar een RC :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."