Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ralou zei: Wat een prachtige reactie @Karentje Ik mag hieruit opmaken dat jijzelf geen ervaring nog hebt met psychedelica? Klik om te vergroten... Ik heb wel al lsa genomen en 2C-B FLY. Dat zijn volgens mij psychedelica. Maar nooit geen hallucinaties gehad daarvan. Ik denk dat ik zoiezo niet heel gevoelig ben aan visuals. Ik zou wel eens lsd of paddenstoelen willen proberen, maar heb geen tripsitter voor de moment en ik woon in België."
"Ralou zei: @Karentje Ik woon ook in Belgie, Vlaanderen, vanwaar deze verwijzing? Heb je geen goede vrienden of een familielid waarmee je over dergelijke vorm van therapie en over die middelen kan praten? De persoon zelf hoeft dit zelf niet persé gedaan te hebben , het is gewoon belangrijk dat je deze persoon vertrouwd en je goed bij voelt . Klik om te vergroten... Hey, nee heb jammer genoeg niemand. En ik dacht dat je in Nederland woonde zoals de meeste hier"
"Interessant topic. Ik ben niet bang voor de dood. Ik zie het eerder als een bevrijding. Aangezien we allemaal uit energie bestaan, denk ik dat deze energie na de dood een andere vorm zal aannemen. Welke vorm dat is is denk ik gewoon toeval: mens, dier, plant,.... Ik geloof niet in een hemel of nirvana. Dusja een oneindige cyclus waarin energie steeds nieuwe vormen aanneemt."
"die euforie komt naar mijn ervaring pas vanaf een bepaalde hoeveelheid coke. Je moet je sweetspot vinden. En in combinatie met alcohol zul je waarschijnlijk ook meer of sneller euforie ervaren. Dat is toch mijn ervaring.."
"Ik ben nog nooit in paniek geraakt door coke. Maar die steken in de borst herken ik wel. Dat heb ik meestal ook de dagen erna. En ik gebruik steeds superweinig coke maar wel meestal in combinatie met alcohol. Hebben nog meer mensen dit?"
"Rivalrie zei: Ik snap eigenlijk niet waarom mensen coke gebruiken. Je moet elke 30min bijnemen.... het enige voordeel is dat je er wel op kunt slapen.... Klik om te vergroten... Ik was met 100mg van mijn coke toch wel goed voor 2 uurtjes of zelfs wat langer. Ook zonder tolerantie. Maar ik had er wel alcohol bij gedronken. Is misschien iets om te proberen al zou het wel schadelijker zijn.."
"Ik had laatst op een fuif een beetje cocaïne gesnoven (100mg per keer). Maar ik had de indruk dat het pas begon in te slaan nadat ik er alcohol bij had gedronken. Dan pas werd ik overmoedig en ervaarde ik euforie. Nu vraag ik me af of ik zonder die alcohol dezelfde high had kunnen ervaren of dat het juist noodzakelijk was om me zo te voelen. Met andere woorden: is de high met cocaine/alcohol totaal anders dan alleen cocaïne?"
"Ik maak soms wiet chocomelk. Ik steek de wiet eerst een half uur in de oven op 110°. Dan laat ik het au bain marie gedurende een halfuur opwarmen in de chocomelk. Dit werkt heel goed. Je moet gewoon zorgen dat het in contact komt met vet. Volle melk, slagroom, chocolade enz.."
"Ok bovenstaand stukje vind ik best wel beangstigend aangezien ik zelf nog wel eens ghb wil proberen. Maar als je ghb een ph waarde van 7 heeft is het toch safe he en niet dat BDO spul.. ?"
"Waw ben echt ontroerd door je verhaal! Vind het ook heel moedig dat je het hier post! Heb zelf ook best lastige jeugd gehad waar ik littekens van meedraag. En ja uiteindelijk ook bij drugs uitgekomen.. Als ik je verhaal lees zou ik ook psychedelica moeten uitproberen. Weet zeker dat er nog redelijk wat onderbewust speelt bij mij.. Misschien kan ik er dan ook meer inzicht in krijgen en dingen loslaten.."