Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat ik ondertussen redelijk veel ervaring heb met Ketamine. Zowel kleine(re) hoeveelheden als grote hoeveelheden, en zowel op feesten met veel mensen om mijn heen als thuis in een rustige setting (after). Het is in principe mijn favoriete drug. Mijn ervaring is toch dat het niet altijd te voorspellen is hoe het gaat vallen of je het nu een lange tijd niet gedaan hebt of recent wel gedaan hebt. Het spul is regelmatig getest met goede resultaten dus dat kan het niet zijn. Het is gewoon niet een deterministisch proces, er speelt op een of andere manier meer mee, en dat kan best frustrerend zijn als je naar iets specifieks op zoek bent en het komt maar niet Zoals je zelf aangaf: soms ben ik echt weg van een klein puntje op een feest met veel mensen om mij heen en dan vraag je je af hoe het kan dat zo'n klein beetje van die stof zo'n intens effect kan hebben. Een andere keer heb ik het een hele lange tijd niet gedaan en lig ik op de bank na een feest, maar heeft zelfs een grote hoeveelheid niet het gewenste effect. Weer een andere keer heb ik de moed opgegeven en wordt ik juist volledig verrast. Ik snap er niks van! In principe als je het bij één sessie houdt is mijn ervaring dat het redelijk snel weer is uitgewerkt, als het meezit misschien een uurtje. Maar als je blijft bijpakken en wat grotere hoeveelheden doet dan merk ik ook nog wel een aantal uren een flink na-effect en zelfs de dag erna ben ik niet helemaal de oude (geen vervelende kater of iets dergelijks maar ik voel mij gewoon anders). Ik kan trouwens wel altijd prima slapen hoeveel ik ook heb genomen"
"Heb ook trouwens van alles geprobeerd om bepaalde dingen uit te sluiten die ervoor zouden kunnen zorgen dat ik de ene keer niet het gewenste effect bereik en de andere keer wel. Als een soort experiment alle factoren hetzelfde houden behalve één, en dan kijken wat het resultaat is. Maar ik heb tot op heden geen enkel patroon kunnen ontdekken helaas."
"Wel of geen andere drugs gebruiken de uren ervoor of de dag ervoor, wel of geen alcohol op dezelfde dag, kleine(re) lijntjes om de 5 a 10 minuten of 125 tot 250mg in een grote hit, meerdere bronnen (allen getest), wel of niet een langere periode geen k gebruiken ervoor (twee maanden bijv). Als je nog meer suggesties hebt? Elke keer als je denkt dat je hem doorhebt bewijst de keer daarna weer het tegendeel, alsof hij je wil laten weten dat je het niet zelf in de hand hebt en niet de baas bent. Ik heb het ondertussen een klein beetje kunnen accepteren en een plekje kunnen geven. MeejheM zei: wat heb je allemaal al uitgesloten? zoals dieet, uitgerust of niet, combinaties, settings, frequentie...? Klik om te vergroten..."
"Blutz zei: Mijn ervaring is dat ik zeer tolerant werd van K. Er moest steeds meer in voor hetzelfde gevoel. Echter toch een keer in een K hole geraakt en ben er toen resoluut mee gestopt. Klik om te vergroten... Beviel dat zo slecht? Op mij heeft het zoveel indruk gemaakt dat ik met enige regelmaat weer een poging doe, zelden met het gewenste resultaat helaas."
"Thuis op de bank, als het donker is buiten en dan ook binnen de lichten uit of flink dempen zodat het een beetje schemert in de woonkamer. Qua muziek zou ik inderdaad gaan voor iets dat je normaal ook leuk vind, maar een beetje vaag/spacey muziek kan geen kwaad. TV in ieder geval uit. Ik zou het het liefst met twee mensen doen. Met vier personen heb ik ook gedaan, maar dan kom ik er al echt lastiger in, het is te druk en je bent toch een beetje met de anderen bezig. Met nog meer mensen zou ik afraden als je er echt goed voor wilt gaan. Als je een kleine hoeveelheid doet dan is dat misschien juist wel weer leuk. Mudita zei: De vragen: - Welke setting is het leukst om het te doen (thuis, buiten..)? - Welke muziek is het leukst om te luisteren tijdens een ketamine trip? - Is het fijner om met veel mensen (een stuk of 8 ) dit te doen of met wat minder (een stuk of 4)? Mvg! Klik om te vergroten..."
"Hm ik vind het snuiven van Keta op zich niet heel vervelend, heel soms prikt het een klein beetje (meer dan bij coke, minder dan bij speed). Maar als een tijdje later die drip in je keel komt, die kan soms heel erg scherp zijn en dat vind ik niet lekker. De smaak vind ik ook niet echt lekker terwijl ik dat bij coke en speed soms wel ok vind Wat is precies de manier van inname dat k-holen kan bevorderen? Spuiten heb ik geen interesse in. Heb een k-hole 2 a 3 keer meegemaakt. Nu al een hele tijd niet meer en god weet dat ik serieuze (wellicht onverantwoorde) pogingen doe, maar het lukt bijna niet meer. Alle tips welkom"
"Tijdloos zei: Mocht je veel ervaring hebben is er nog een optie , echter word dat gauw een k-hole. Klik om te vergroten... Hier doelde ik met name op. Welke optie bedoel je precies?"
"Psychedelibee zei: Dan kun je nog beter IM doen, maar blijft spuiten en dus een grote stap. Klik om te vergroten... Ok, dat ben ik absoluut niet van plan. Ik hou het bij af en toe snuiven. Misschien moet ik maar accepteren dat ik die mooie k-hole niet nog een ga bereiken. De herinneringen eraan zal ik in ieder geval koesteren"
"SmartieAndMe zei: Hangt er vanaf hoe zuiver je keta is en hoe vaak je het doet. Keta heeft heel veel tolerantie als je het vaker gebruikt, als je het bijvoorbeeld een maand lang elk weekend gebruikt zal je het eerste weekend misschien nog vrij makkelijk de K-hole bereiken maar het laatste weekend lukt het misschien uberhaubt niet meer vanwege de tolerantie. Daarnaast wordt keta steeds meer versneden de laatste tijd Klik om te vergroten... Dat begrijp ik. Maar beide keren dat ik getest had kwam een zuiverheid van 70% a 78% zonder troep erin. Maar qua tolerantie: ik heb nooit een maand elk weekend gebruikt. Er zit altijd een hele maand of twee tussen. Lijkt mij dat dat het ok niet kan zijn."
"Ik denk dat je vooral zelf op je gemak moet zijn. Toen ik het voor het eerst deed was ik samen met een vriend die het ook voor het eerst deed. We zijn klein begonnen, helemaal nuchter, om het een beetje te verkennen. Eigenlijk vonden we zelf al dat we wel heel voorzichtig waren, maar meer nemen kon altijd nog. We vinden het beide fijn om de controle kwijt te zijn. Al snel merkte we dat we klaar waren voor grotere lijntjes, maar eigenlijk werd het niet super. Wel een vage roes, maar tegelijk ook energieloos. We zijn daarna wat gaan eten en uiteindelijk naar een techno feest gegaan waar we xtc namen. Toen ik thuiskwam zaten we nog wat na te spacen met een muziekje op de achtergrond en toen besloot ik het nog eens even goed te doen. Wat ik eerder die dag ervaarde kon gewoon niet de werkelijke keta experience zijn. Toen heb ik wel grote hoeveelheden gedaan (250mg in eens, ongeveer). En toen ging er een wereld voor mij open. Ik heb het daarna helaas nog maar 1 keer weten te evenaren (en geloof me ik heb hard gewerkt om dat voor elkaar te krijgen, maar lukt niet meer). Maar het waren qua drugsgebruik mijn mooiste ervaringen. Wat hiermee wil aangeven is dat je je er zelf goed bij moet voelen. Ik vond het niet nodig om iemand erbij te hebben die mij in de gaten hield. Teveel nemen als in dat het dodelijk wordt lijkt me onmogelijk, daar hoef je niet bang voor te zijn. Voorzichtig beginnen om het gevoel te verkennen is altijd het verstandigst. Maar een lage dosis ketamine vind ik persoonlijk niet veel aan, dan doe ik het liever niet. Naar mijn mening beleef je het pas bij een hoge dosis, zodat je alle controle kwijt bent en nieteens weet dat je aan het trippen bent. Maar daar moet je wel van houden. Overigens vind ik het wel aan te raden om het samen met een goede vriend te doen, omdat dat gewoon erg leuk is als je het beide tegelijk meemaakt. Helemaal de verwarring als je weer een beetje bijkomt, dat is gewoon gaaf om te delen met iemand."