Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRedelijke dosis voor feestje

Redelijke dosis voor feestje

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit met een vraag. Ik heb een aantal zegeltjes, maar ik heb geen zekerheid over de exacte dosis per zegel omdat daar niet op getest wordt. Ik heb een eerdere ervaring met LSD in thuis setting, maar dat was volgens mij een relatief lage dosis (achteraf ingeschat) en dat waren andere zegels dan die ik nu heb.

Wat zou een goede hoeveelheid zijn om te nemen als ik naar een feestje ga, gegeven het feit dat ik niet weet hoeveel er in zit en ik een bescheiden dosis (geschikt voor een feestje) wil nemen? Ik wil natuurlijk liever aan de veilige kant zitten maar het zou ook zonde zijn als ik niks voel.

Ik dacht zelf aan 3/4.
P
PakTaxiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Karel_Noten zei:
Ik zit met een vraag. Ik heb een aantal zegeltjes, maar ik heb geen zekerheid over de exacte dosis per zegel omdat daar niet op getest wordt. Ik heb een eerdere ervaring met LSD in thuis setting, maar dat was volgens mij een relatief lage dosis (achteraf ingeschat) en dat waren andere zegels dan die ik nu heb.

Wat zou een goede hoeveelheid zijn om te nemen als ik naar een feestje ga, gegeven het feit dat ik niet weet hoeveel er in zit en ik een bescheiden dosis (geschikt voor een feestje) wil nemen? Ik wil natuurlijk liever aan de veilige kant zitten maar het zou ook zonde zijn als ik niks voel.

Ik dacht zelf aan 3/4.
Klik om te vergroten...

ik reageer maar snel, voordat dunnetjes zegt dat je 1/10e moet nemen....

weetje wat het is als de mensen om je heen leuk zijn en iedereen die je tegenkomt ook leuk is dan kan het wel. maar stel je voor dat je een aggresieve gast tegenkomt die met jou ruzie gaat zoeken (bij wijze van spreken dan he), dan ga je denk ik aardig bad.

rond de halve zou wel kunnen als alles gewoon chill is. zou als ik jouw was eerst die halve doen en net dat die klapt en dat je het gevoel ervaart op dat moment beslissen of die andere kwartje wel waard is.

stel dat je denkt van oeh dit is gaat wel iets te hard en ik moet nog de hele dag, dan niet poppen. maar als je denkt van joo dat is wel nice man dan gewoon doen denk ik.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weinig zinnigs over te zeggen als je de dosis niet weet. Ik zou geen nieuwe zegels op een feestje testen, maar gewoon eerst eens thuis kijken hoe sterk het is.

Als je super sterke zegels hebt is een halve op een feestje al veel. Maar dat weet je dus niet nu.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien die zegels eerst een keer in een thuissetting proberen? Sommige zegels zijn echt achterlijk hoog of laag gedoseert.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Misschien die zegels eerst een keer in een thuissetting proberen? Sommige zegels zijn echt achterlijk hoog of laag gedoseert.
Klik om te vergroten...

Dit vooral... je weet niks van de dosis. Als je zegel zeg maar 220ųg bevat zal je wrs te hard gaan op dat feest met 3/4. Andere setting kan veel uitmaken op dit stofje.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hm misschien was ik er onterecht vanuit gegaan dat ze tegenwoordig zelden heel hoog gedoseerd zijn. Bovendien weet niemand de exacte dosis want daar wordt in NL niet op getest toch? Je zit per definitie met een redelijke mate van natte vingerwerk, vandaar dat ik dacht ik ga gewoon heel laag zitten, dan is het zelfs worst case (zeer sterke zegel) nog in orde.

Uiteindelijk 3/4 genomen en de eerste 3-3.5 uur thuis gebleven. Hij was een stukje sterker dan mijn vorige ervaring. Ik moet zeggen dat dit goed bevallen is. Het was één grote absurde situatie tot en met de jas ophangen binnen. Ik heb ook bijna in mijn broek gepist van het vele lachen om al die absurde dingen (is dat normaal?).

Bij binnenkomst op het feestje kwam er wel een heel ander soort leven in de brouwerij. Ik was heel kort erg overdonderd erdoor zonder dat het vervelend was en het beviel me uiteindelijk wel. Best heftig, maar wel heel bijzonder. Ook een aantal "duistere" randjes was ik behoorlijk nieuwsgierig naar, heb rustig de tijd genomen om dat te verkennen zelfs. Hebben meer mensen dat? Normaal lees je dat enge dingen uit de weg gegaan worden, maar ik leek er zeer gefascineerd door en bleef er lekker mee bezig :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Karel_Noten zei:
Hm misschien was ik er onterecht vanuit gegaan dat ze tegenwoordig zelden heel hoog gedoseerd zijn. Bovendien weet niemand de exacte dosis want daar wordt in NL niet op getest toch? Je zit per definitie met een redelijke mate van natte vingerwerk, vandaar dat ik dacht ik ga gewoon heel laag zitten, dan is het zelfs worst case (zeer sterke zegel) nog in orde.
Klik om te vergroten...
Nouja, als je zegels eerst een keer in een rustige setting probeert weet je misschien niet exact de dosis maar wel of ze hoog, laag, gemiddeld gedoseerd zijn en dus ook hoeveel op een feestje te doen zou zijn.

Mooi dat het bevallen is in ieder geval!

Karel_Noten zei:
Hebben meer mensen dat? Normaal lees je dat enge dingen uit de weg gegaan worden, maar ik leek er zeer gefascineerd door en bleef er lekker mee bezig
Klik om te vergroten...
Ik heb wel vaker gehad met trippen dat ik doormiddel van mediteren bewust bepaalde angsten of andere duistere zaken ging opzoeken. Was erg fascinerend en uiteindelijk zelfs bevrijdend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."