Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Shallow Life Comalies Cold Herritage (Alle 3 van Lacuna Coil ) xx"
"Hangt af wat je harddrugs noemt. Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol. Een jaar daarna af en toe LSD. En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne (een grote fout in men leve) Maar ben nu wel min of meer clean daarvan (al heb ik af en toe men herval momente nog) (en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom )"
"Ik ben nu 17 xx Andrew zei: Kalinka zei: Hangt af wat je harddrugs noemt. Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol. Een jaar daarna af en toe LSD. En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne (een grote fout in men leve) Maar ben nu wel min of meer clean daarvan (al heb ik af en toe men herval momente nog) (en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom ) Klik om te vergroten... En hoe oud ben je nu? Klik om te vergroten..."
"Van heroïne."
"Ik heb nu al 2 jaar en 3 dagen een gelukkige relatie die nog niet direct gaat worden stopgezet xx"
"Hoe het bij mij begon? wel, Ik was al bezig met experimenteren omdat ik me wou verlosse van de realiteid, ik von de echte wereld veel te ruig voor me vanwege een harde kindertijd en jeugd enzo. Ik trok ook op met een jonge die aan drugs deed, ben daar op men 12de een relatie mee begonnen en dat jaar is er nog een verandering in men leve gebeurt waar ik helemaal niet goed van was, wou echt vluchte naar een wereld waar ik alle pijnen kon vergeten. Men vriendje had toen heroïne geprobeerd, hij zei dat het alle gevoelens verdoofde enzo, dus probeerde ik het ook.. Toen het was uitgewerkt kwam de wereld terug hoe hij was, dus heb ik weet een shot genome.. en weer.. en weer.. en zo ben ik daar aan verslaafd geraakt.. Ben ondertusse ook al wel gestopt toen ik 16 en een paar maande was, maar ben ok al een paar keer hervallen en weer afgekickt. Nu ben ik al 4 maand volledig clean van heroïne xx"
"Nee, ben volledig clean nu daarvan . De enige drugs die ik nog gebruik is heeeeel af en toe een Joint en misschien 1 x per half jaar eens LSD.. Voor de rest neem ik niet meer xx r@r@77 zei: Kalinka zei: Ben ondertusse ook al wel gestopt toen ik 16 en een paar maande was, maar ben ok al een paar keer hervallen en weer afgekickt. Nu ben ik al 4 maand volledig clean van heroïne Klik om te vergroten... Hoi Kalinka, En slik je nu nog Meet, Bupe of andere (partiële) opiaten ? Groetjes, R@r@ Klik om te vergroten..."
"Re: Heroine is niet zo verslavend als men beweert Aan heroïne ben ik pas verslaafd geraakt nadat ik het de 5de x gebruikte. Allej de eerste maande ontkende ik dat ik daar verslaafd aan was, tot mijn zus tegen me was uitgevlogen daarover, en me duidelijk maakte dat ik al lang verslaafd was.. en toen kwam de harde klap van realiteidsbesef .. zucht.."
"Hey Bluebird. Heb net hetzelfde als jou voor, als kind heb ik immers nooit een epilepsy aanval gehad, vanaf dat is drugs nam begon ik ook aanvallen te krijgen. Ik weet niet precies door welke drugs het komt, maar sinds dat ik aan de XTC en LSD ging begon ik epileptische aanvallen te krijgen. Waren ook zware aanvallen en ben daarvoor een keer bij de dokter geweest, die me doorverwees naar het ziekenhuis waar ik een week op controle moest om te zien hoe zwaar men aanvallen zijn, Hij zij dat ik bij de toch al zwaar epileptische patientjes behoorde en had me der ook medicatie voor voorgeschreven, die medicatie had ik een hele tijd genomen maar ben daar ondertussen mee gestopt omdat ik daar echt suf van werdt , Eerst stelde men vriendin voor de dosis te halveren omdat het misschien toch te zwaar voor me zou zijn maar toen ik dan de dosis halveerde kreeg ik gewoon weer aanvallen, dus ben ik daar gewoon mee gestopt (was echt moe door die medicatie, viel constant flauw enzo, maar ik reageer meestal wel verkeerd of overgevoelig op medicatie) Ben nu ondertussen gestopt met drugs, ik mag geen medicatie nemen (zelfs niet meer voor men hart) het enige dat ik nu nog neem is Bach Rescue Remedy druppels als ik een epilepsy-, hartritmestoornis-, of angstaanval krijg of voel opkomen. xx"