#1
Beste mensen,
Ik lees hier al een tijd mee maar ik heb me nu toch maar eens aangemeld omdat ik mijn verhaal kwijt moet. Ik ben een mid-twintiger en sinds een aantal jaren heb ook ik de prachtige wereld van de hallocinerende middelen ontdekt. Vorig jaar begon ik echter steeds meer partydrugs te gebruiken, en ongezonder te leven. Dit heeft er (denk ik) onder andere voor gezorgd dat ik voor het eerst mijn leven last kreeg van heftige epilepsie aanvallen. Ik ben me letterlijk kapot geschrokken en (behalve met blowen/alcohol) tot dusver helemaal gestopt met overige middelen.
Ik slik nu wel dagelijks andere drugs, namelijk anti-epileptica. Gelukkig zijn hiermee de aanvallen wel onder controle... Maar de ontgoocheling is nu, een half jaar later, niet minder groot. Het ene moment ben je een gezonde jonge man die volop in het leven staat en geniet, en nu voel ik me enorm beperkt in m'n vrijheid. Ook de gedachte dat ik bijv. nooit meer iets kan gebruiken maakt me somber.
Het probleem is ook dat ik niet goed weet wat nu precies mijn aanvallen triggert (of het uberhaupt wel drugs is), bovendien ook omdat ik toen ik voor het eerst insults kreeg niet vaak gebruikte, maar wel veel verschillende soorten. Tot een half jaar geleden heb ik NOOIT epileptische aanvallen gehad, en heeft er ook niemand in mijn familie last van.
Ik vroeg me af of er hier meer mensen zijn met epilepsie. Welke drugs gebruik je en wat zijn je ervaringen? (ja ik weet dat elke epilepsie verschillend is, maar toch). Zo ben ik nu met een vriend paddo's aan het kweken maar waar ik voorheen (wellicht te) relaxed was omtrent drugs, ben ik nu bang om een aanval ervan te krijgen. Dan is een trip bij voorbaat dus al niet leuk meer, en ook niet de moeite. Dit is al heel jammer, zeker omdat ik al jaren voor m'n epilepsie paddo's nam en er nooit problemen mee heb gehad. Ook ben ik benieuwd naar ervaringen met pilletjes, LSD en overige psychonautische middelen.
Er zit verder geen echte clue aan dit verhaal, maar ik moest het ff kwijt... merci
Al wat beweegt zal in beweging blijven
Erop en/of eronder: een keus is er niet
Niets dat beklijft en alles zal verdwijnen
Je leven een vuurwerk … of niet S.V.
Ik lees hier al een tijd mee maar ik heb me nu toch maar eens aangemeld omdat ik mijn verhaal kwijt moet. Ik ben een mid-twintiger en sinds een aantal jaren heb ook ik de prachtige wereld van de hallocinerende middelen ontdekt. Vorig jaar begon ik echter steeds meer partydrugs te gebruiken, en ongezonder te leven. Dit heeft er (denk ik) onder andere voor gezorgd dat ik voor het eerst mijn leven last kreeg van heftige epilepsie aanvallen. Ik ben me letterlijk kapot geschrokken en (behalve met blowen/alcohol) tot dusver helemaal gestopt met overige middelen.
Ik slik nu wel dagelijks andere drugs, namelijk anti-epileptica. Gelukkig zijn hiermee de aanvallen wel onder controle... Maar de ontgoocheling is nu, een half jaar later, niet minder groot. Het ene moment ben je een gezonde jonge man die volop in het leven staat en geniet, en nu voel ik me enorm beperkt in m'n vrijheid. Ook de gedachte dat ik bijv. nooit meer iets kan gebruiken maakt me somber.
Het probleem is ook dat ik niet goed weet wat nu precies mijn aanvallen triggert (of het uberhaupt wel drugs is), bovendien ook omdat ik toen ik voor het eerst insults kreeg niet vaak gebruikte, maar wel veel verschillende soorten. Tot een half jaar geleden heb ik NOOIT epileptische aanvallen gehad, en heeft er ook niemand in mijn familie last van.
Ik vroeg me af of er hier meer mensen zijn met epilepsie. Welke drugs gebruik je en wat zijn je ervaringen? (ja ik weet dat elke epilepsie verschillend is, maar toch). Zo ben ik nu met een vriend paddo's aan het kweken maar waar ik voorheen (wellicht te) relaxed was omtrent drugs, ben ik nu bang om een aanval ervan te krijgen. Dan is een trip bij voorbaat dus al niet leuk meer, en ook niet de moeite. Dit is al heel jammer, zeker omdat ik al jaren voor m'n epilepsie paddo's nam en er nooit problemen mee heb gehad. Ook ben ik benieuwd naar ervaringen met pilletjes, LSD en overige psychonautische middelen.
Er zit verder geen echte clue aan dit verhaal, maar ik moest het ff kwijt... merci

Al wat beweegt zal in beweging blijven
Erop en/of eronder: een keus is er niet
Niets dat beklijft en alles zal verdwijnen
Je leven een vuurwerk … of niet S.V.