Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMooie/fijne smoke spots

Mooie/fijne smoke spots

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind bij een zwemmeertje altijd nice. Tussendoor even een verfrissende duik nemen, koud drankje erbij, muziekje aan en in goed gezelschap. Top dagen voor mij.
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In juli ga ik weer blowen en heb dan ook zin om een lang stuk te fietsen. Weten jullie wat mooie (liefst in natuur) smoke spots om heeft te fietsen?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar ik vroeger woonde aan de duinen aan het strand. Perfect met de zonsondergang en een lekker weertje.
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Duinen bij Dishoek, Zeeland zijn zeker een aanrader.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeeland is altijd een aanrader 😬
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het strand is idd een fijne plek. Gelukkig woon ik daar al vlakbij :grin:
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien moet ik gewoon een fietstocht door de duinen doen en dan richting het zuiden (woon in Noord-Holland). Ik ga maar eens kijken of er een beetje geschikte routes zijn.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Zeeland is altijd een aanrader 😬
Klik om te vergroten...
precies. lekker de duinen in beetje over het strand lopen
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb vroeger ook een keer zo'n soort fietstocht gedaan met een vriendin, in iedere plaats waar we kwamen gingen we een joint roken.. Ik woon ongeveer halverwege Zuid Holland aan de kust, op gegeven moment waren we ergens tegen Noord Holland gekomen.... 😅. En dan nog terug fietsen met je stonede hoofd..🥴🤭 Was wel een leuke bezigheid, wel spierpijn de dag daarna😂..

Mooiste plekjes vind ik zelf ook zoals de meesten hier zeggen, duin of strand, vooral als je dan de zon ziet onder gaan, op zo'n zwoele zomeravond.. Lekker relaxed😎
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
JustSomeGuy. zei:
Misschien moet ik gewoon een fietstocht door de duinen doen en dan richting het zuiden (woon in Noord-Holland). Ik ga maar eens kijken of er een beetje geschikte routes zijn.
Klik om te vergroten...

Door de duinen van Noordwijk, naar Katwijk, naar Scheveningen, kun je je lol op😏. Mooie routes, en dan kun je af en toe pauze nemen en genieten van het strand even wat eten bij een strandtent ofzo.. ijsje eten, visje halen (vreetkick🤪).
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is inderdaad wat ik ga doen. Van Beverwijk via Zandvoort naar Katwijk en heel misschien Scheveningen als de tijd en energie het toe laat. En onderweg af en toe chillen bij een meertje of het strand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."