Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVape batterij

Vape batterij

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Zelfs uw gsm laadt 's nachts niet op?
Klik om te vergroten...
Nope, ook overdag. hij ligt nu aan de oplader, voel je dat niet?😋
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee tijdens het slapen was ik nu niet meteen van plan, maar stel dat ik wat tv aan het kijken ben en hij al twee uur geleden opgeladen was? Ik kan toch moeilijk om het halfuur checken of hij opgeladen is? of doe jij dit wel?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Siemen23 zei:
Nee tijdens het slapen was ik nu niet meteen van plan, maar stel dat ik wat tv aan het kijken ben en hij al twee uur geleden opgeladen was? Ik kan toch moeilijk om het halfuur checken of hij opgeladen is? of doe jij dit wel?
Klik om te vergroten...
Nee haha, zo erg ist nog net niet. ik hang hem er ook gewoon aan. Vergeêt hem ook wel eens, allemaal geen ramp.

Ik ben gewoon niet zo een fan van dingen opladen snachts. het kan best warm worden of kortsluiting maken als die beschadigd is.
Maargoed dat is mijn "voorzichtigheid"
vind 2woningbrandjes wel genoeg😅
P
PuurNatuurLid
01-01-2024, 00:00
#4
Siemen23 zei:
Recent de Storm vaporizer gekocht. Ik las op verschillende sites dat het gevaarlijk zou zijn om de 18650 batterij te overladen. Klopt dit? Is het dus gevaarlijk om em zeg maar in te laten steken terwijl je gaat slapen? Hoe doen jullie dit? Vroeg me ook af of jullie een reservebatterij hebben gekocht bij een gewone 'batterijwinkel' of je best wel echt degene koopt die in smartshops en coffeeshops worden aangeboden.
Klik om te vergroten...
Wat @Juun zegt is in principe goede raad, alleen opladen als je erbij bent. Je moet je echter ook weer niet gek laten maken door disclaimers. Bovendien zijn die apparaten gewoon beveiligd tegen diep ontlading en overladen. Zolang je exact dezelfde batterij koopt zit je trouwens zeker goed.

Batterijen moet je nooit bij vaporizer shops kopen, want je wordt kei hard in je achterste genomen. Vaposhop verkoopt voor 16,50 euro de Samsung INR-18650-29E als extra batterij voor jouw vaporizer. Deze kun je bij NKON kopen voor ongeveer 15% van die prijs en het is gewoon hetzelfde product.

Samsung INR18650-29E E7 2750mAh - 8.25A - 18650 - Li-ion - Oplaadbare batterijen | NKON

<a href="/sk/k/29E.pdf" target="_blank">Datasheet</a> 29E Ver 7. (29E7) These cells where produced for the EV industry. In order to increase life span EV charges usually till only about 4.1V and discharge till about 3V. This means the available capaci
www.nkon.nl www.nkon.nl
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hash heb ik geen ervaring mee, wiet wel. Ik kijk altijd naar de kleur van de wiet. Als het bruin/donkerbruin is dan is het zeker wel op. Er komt dan nog wel damp af maar de smaak is niet meer lekker en echt stoned wordt je er volgens mij niet van. Hasj is van zichzelf al bruin, dus dan zou ik oordelen op basis van de smaak.

Als je in een koele omgeving (buiten met dit weer) bent dan blijft er wel lang damp afkomen, net zoals er damp van je adem afkomt in de kou.

Heb een plaatje bijgevoegd van mijn pot gebruikte wiet (je kan van het restant nog een cake bakken, of thee zetten of zo)
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien een domme vraag maar hoe weet je juist dat je kruid volledig 'opgedampt' is? Ik gebruik hash en vape en wool en ik proef duidelijk dat de smaak van hash minder wordt maar er lijkt steeds damp te blijven komen als lurk. Komt er noormaal nog steeds damp uit als al het materiaal volledig opgedampt is?
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Recent de Storm vaporizer gekocht. Ik las op verschillende sites dat het gevaarlijk zou zijn om de 18650 batterij te overladen. Klopt dit? Is het dus gevaarlijk om em zeg maar in te laten steken terwijl je gaat slapen? Hoe doen jullie dit? Vroeg me ook af of jullie een reservebatterij hebben gekocht bij een gewone 'batterijwinkel' of je best wel echt degene koopt die in smartshops en coffeeshops worden aangeboden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Juun zei:
Ik zou nooit apparatuur aan een oplader hangen als je gaat slapen.
Maargoed ik ben daar heel voorzichtig mee.
Klik om te vergroten...
Zelfs uw gsm laadt 's nachts niet op?
Juun zei:
Ik laad mn vaporizer dus ook alleen op overdag, als ik wakker ben.
Klik om te vergroten...
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou nooit apparatuur aan een oplader hangen als je gaat slapen.
Maargoed ik ben daar heel voorzichtig mee.

Ik laad mn vaporizer dus ook alleen op overdag, als ik wakker ben.

edit: ik heb geen extra accu/batterij. Weet niet eens of de mijne dat heeft😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."