Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bewaren

Speed bewaren

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha oke ik heb een noob vraag. Ik heb zelf voor het eerst in lange tijd weer eens pep gekocht alleen is het nog nat. Vrijdag wil ik het gaan gebruiken. Hoe kan ik dit het beste bewaren nu? En moet ik het nu alvast drogen? Zoveel vragen haha maar laatste keren dat ik pep snoof was het gewoon al poeder en heb het echt al jaren zelf niet meer gekocht (tot nu). Wil het niet verpesten haha. :flushed:

Edit: Heb net beetje op een bordje gedaan want wil toch even testen haha maar lijkt wel snel te drogen. Maar hoe kan ik dat zakje beste bewaren omdat het niet droog is?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon in je vriezer. En voor je gebruik een deel drogen.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Gewoon in je vriezer. En voor je gebruik een deel drogen.
Klik om te vergroten...
Dus zakje wat ik nu heb in de vriezer gooien tot vrijdag? Of bedoel je met gebruik vrijdag? Want voor nu heb ik een lijntje en meer hoef ik niet.


Ja jongens lach mij maar uit hoor haha. Koop gelukkig niet wekelijks of maandelijks pep dus weet dat even niet zo goed.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel me een noob. :sweatsmile::tearsofjoy: Ik lees ook overal op internet weer iets anders. Kan ik het nu drogen bijv. en donderdag ofzo in een zakje doen? Thanks trouwens dat ik hier altijd terecht kan voor dit soort vragen. :heartsuit:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sheaira zei:
Dus zakje wat ik nu heb in de vriezer gooien tot vrijdag? Of bedoel je met gebruik vrijdag? Want voor nu heb ik een lijntje en meer hoef ik niet.


Ja jongens lach mij maar uit hoor haha. Koop gelukkig niet wekelijks of maandelijks pep dus weet dat even niet zo goed.
Klik om te vergroten...
Nu het natte restant in de vriezer. Voor je gebruik eruit halen en drogen. Niet te moeilijk denken haha
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Nu het natte restant in de vriezer. Voor je gebruik eruit halen en drogen. Niet te moeilijk denken haha
Klik om te vergroten...
Haha :innocent: heb gewoon zelf geen ervaring met pep kopen. Vroeger deed vriendin het en tegenwoordig had mijn vriend vaak ineens iets. Zoals ik al zei ik voel me wel een noob maar gelukkig zijn jullie er haha. Dankje.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sheaira zei:
Haha :innocent: heb gewoon zelf geen ervaring met pep kopen. Vroeger deed vriendin het en tegenwoordig had mijn vriend vaak ineens iets. Zoals ik al zei ik voel me wel een noob maar gelukkig zijn jullie er haha. Dankje.
Klik om te vergroten...
Voor iedereen was er een eerste keer haha! Je zou het zelfs allemaal nu kunnen drogen maar ik vind het persoonlijk altijd fijner om het nat te bewaren en voor gebruik te drogen. ๐Ÿ˜
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Voor iedereen was er een eerste keer haha! Je zou het zelfs allemaal nu kunnen drogen maar ik vind het persoonlijk altijd fijner om het nat te bewaren en voor gebruik te drogen. ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Ik vind het best chill om nu alvast te drogen denk ik als dat dus gewoon kan. Kan ik het vrijdag meteen op tafel gooien als ik bij hem ben haha. Moet ik alleen een zakje vinden hmmm.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sheaira zei:
Ik vind het best chill om nu alvast te drogen denk ik als dat dus gewoon kan. Kan ik het vrijdag meteen op tafel gooien als ik bij hem ben haha. Moet ik alleen een zakje vinden hmmm.
Klik om te vergroten...
Maak een enveloppen, instructies genoeg op yt.
Zie dag je speed goed droog is tegen da .. :)
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Merk alleen weinig van de pep, jammer wel haha.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sheaira zei:
Merk alleen weinig van de pep, jammer wel haha.
Klik om te vergroten...
Zoek dan ineens op yt maar op hoe je hem wast met aceton :grin:.
Hopenlijk houd je wat over dan van je amfetamine.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Zoek dan ineens op yt maar op hoe je hem wast met aceton :grin:.
Hopenlijk houd je wat over dan van je amfetamine.
Klik om te vergroten...
Staat ook op het forum, met filmpje van Youtube wel๐Ÿ˜‹

https://drugsforum.nl/threads/speed...e-categorie-iii-drugs-precursor-aceton.61955/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."