Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: Steenezel. Dat woord zoek je. Klik om te vergroten... Ik dacht even dat je 1 of andere exotische plant noemde 🙈 Juun zei: Da's niet plantaardig.. Hier moet ook een woordgrap inzitten.. wordt vervolgd Klik om te vergroten... Flower123 zei: Hoe noem je een ezel die zich blijft stoten aan dezelfde steen? Creatiefste idee krijgt shoutout van the one and only Flower. Apparently this weedflower doesn't die 🤷🏽♀️🌹 Klik om te vergroten... Wie zijn vingers brand moet aan de netels zitten? Meeh🤔"
"2LS44QARL Magic truffle hollandia. ook vanaf 14,50 geldig."
"De Apotheker zei: Ik ben altijd verslaafd en zal altijd een verslaafde blijven ergens dus dat helpt wat met de bewustheid die nodig en belangrijk is om tot inzichten te komen. Ja ik ben verslaafd en ja ik misbruik drugs regelmatig maar ik ga niet volmondig zeggen dat ik helemaal wil stoppen met wekelijks gebruiken, dat zou namelijk een leugen zijn en die zijn killing als je al gebruik in toom houdt. Geen leugens en ontkenning meer dat scheelt al een hoop. Uiteraard is dit wel iets wat gekomen is met het al hebben doorlopen van een verslavingproces. Acceptatie is the key en vanuit daar is de weg aan jezelf. Klik om te vergroten... Mooi gezegd 🤩"
"Hija de la luna 1 zei: Schiet niet op de pianiste aub. Maar ergens...ergens...is heel dit forum toch ook een reklamebord voor drugs. Hoe fijn het is, hoe lekker een trip is, hoe heerlijk benzos zijn.....( voor mij incluis hoor ) Dus vind ik het raar dat jullie nu raad geven en toch ook allemaal drugs nemen en wsch verslaafd zijn ? ik hoop dat ze er als koppel uit geraken, moet heel erg zijn als een vd partners stiekem verslaafd is en zo handelt .🙁 Klik om te vergroten... Drugs wordt hier inderdaad uitgebreid besproken, verheerlijkt wil ik niet zeggen. Het streven/doel van het forum is ook "Streven naar juiste voorlichting over verantwoord drugsgebruik en harm reduction" verantwoord drugsgebruik staat hier ook hoog, stoerdoen en opscheppen wordt (gelukkig) gecorrigeerd en niet getolereerd. en ik denk dat je hier het beste advies kan vonden omtrent verslavingen, hier zitten echte ervaringsdeskundige... het komt misschien raar over dat (ex)gebruikers elkaar helpen bij verslavingen. De beste stuurlui staan niet aan wal, die varen zelf. It takes one to know one. sommige dingen leer je alleen in de praktijk. maargoed iets teveel offtopic😅 ik hoop dat TS eruit komt met of zonder partner, persoonlijk zou ik voor de kinderen en mijzelf kiezen. er zijn genoeg adviezen gegeven, het is zeker geen makkelijke oplossing/keuze."
"De Apotheker zei: Omdat ik rook en eet tegelijk Klik om te vergroten... Je kan ook even wachten tot het eten afgekoeld is..."
"Hopelijk heeft die 1813 gebeld en krijgt die de hulp die nodig is. Veilig afbouwen."
"Zeelanddude zei: Tering, ik begin nu net met kijken, Boaz komt wel ff binnen bij me met zn 3mmc en etizolam Klik om te vergroten... Ik moest ook gelijk aan jou denken toen ik dat zag. Het laat het risico van 3mmc wel goed zien. Ben blij voor je dat je er al zolang vanaf bent Goed bezig en ga zo door👌"
"Ik vond ook "smeagol" bizar om te zien. ben even der echte naam kwijt. maar die zo spastisch werd van de ghb. Dat kan toch ook geen goed teken zijn? als je zo reageert op een dopje. of is het normaal dat je motoriek zou overhoop gaat? heb zelf geen ervaring met GHB. vraag met het af🤔"
"Ik ben wel benieuwd naar ghb, maar dat spastische schrikt toch wel een beetje af. Net niet genoeg maar toch een beetje😋"
"CuriousExplorer zei: Een debiele ezel. Klik om te vergroten... Da's niet plantaardig.. Flower123 zei: Hoe noem je een ezel die zich blijft stoten aan dezelfde steen? Creatiefste idee krijgt shoutout van the one and only Flower. Apparently this weedflower doesn't die 🤷🏽♀️🌹 Klik om te vergroten... Hier moet ook een woordgrap inzitten.. wordt vervolgd"