Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + keta

Speed + keta

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grote voordeel van speed is dat je het oraal kan nemen. Kun je je mooie neusje sparen voor de coke en keta
M
Mostly_HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan me niet herinneren het als combo gebruikt te hebben. Weet wel dat keta een downer is (letterlijk een narcosemiddel) en speed obviously een upper, kortom werkt elkaar sowieso deels tegen in theorie.
In de praktijk kun je denk ik prima beide effecten voelen, wellicht minder sterk. Ik zou me ivm met upper+downer vooral afvragen hoe belastend het voor je (neurotransmitter)systeem is vs. ze los van elkaar/achter elkaar aan gebruiken.
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speta is wel nice maar je kan er ook zeer spichtig van worden..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speta? 😅
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Speta? 😅
Klik om te vergroten...
Of keed
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het een beetje zonde van de ket want de pep onderdrukt het psychedelische/dissociatieve, maar merk wel dat ket beter werkt als ik +24 uur wakker ben dus das dan wel weer een leuk voordeel
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vuurwesp zei:
Speta is wel nice maar je kan er ook zeer spichtig van worden..
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Speta? 😅
Klik om te vergroten...
Jesse Pinkvrouw zei:
Of keed
Klik om te vergroten...

amKetamine?
🤔😆
F
Fast RonnieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed en Weed
Ideal Combination
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Da's wa ik bedoel maat. Lekker kwijt van de keta maar toch energie van de speed om lekker kwijt te dansen.

PS. Veel gehoord dat veel mensen een kleine pik krijgen van speed... heb ik geen last van, blijft gewoon ne mooie knoest jongeee ;P
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
De mijne trekt zich vol rimpels terug naar clitorisformaat tot het er ongeveer zo uit ziet:

821562DA-4693-461B-80BF-212C798EC72D.png
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
De mijne trekt zich vol rimpels terug naar clitorisformaat tot het er ongeveer zo uit ziet:

Bekijk bijlage 9982
Klik om te vergroten...
Herkenbaar probleem haha.

@Snuffelaar :flushed:
https://drugsforum.nl/threads/post-je-dik-pic.68079/page-4#post-1413179
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed en keta verminderen elkaars werking juist in mijn ervaring.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben niet zo van de combo's, maar sommige zijn wel lekker. Speed en keta is niet mijn favoriet, maar het werkt wel.
Ik heb het liefst mijn keta in de staart van de speed. De meeste energie is weg, maar de euforie is er nog.
Tijdens de keta zelf zie ik geen reden om speed te gaan snuiven. Keta geeft je ook energie (in lage dosissen). En speed haalt je uit je trip...

Of was het om op te dansen?
Daar heb ik geen verstand van.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt mij toch een vreemde combinatie hoor. Maar heb alle combo's al een tijd afgezworen.

En hoewel Keta me twee keer een geweldige ervaring heeft gegeven, ben ik er te "bang" van om het nog eens te doen.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
C-Man zei:
Lijkt mij toch een vreemde combinatie hoor. Maar heb alle combo's al een tijd afgezworen.

En hoewel Keta me twee keer een geweldige ervaring heeft gegeven, ben ik er te "bang" van om het nog eens te doen.
Klik om te vergroten...
Waar ben je bang van dan, als ik vragen mag?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
geflipt zei:
Waar ben je bang van dan, als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

Dat ik er "in blijf"... :fearscream::expressionless:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het een keer gedaan op een festival. Het voordeel eraan vond ik dat je energie had van de pep, maar als je dan toch een beetje waus wil zijn en xtc geen optie is, dan een beetje keta erbij voor de vaagheid.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#18
C-Man zei:
Dat ik er "in blijf"... :fearscream::expressionless:
Klik om te vergroten...
Haha! Dan doe je ook geen andere tripmiddelen? Daar ben ik veel meer bang voor.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#19
@geflipt het was inderdaad om te djensen :wink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@heyol waar ga jij dansen dan? Tips graag in dm 🤪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."