Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hetro"
"Seks vind ik wel fijn met coke op, maar ik vind dan bijna alles fijn haha. Nee das ook weer een beetje overdreven. Het verschilt heel vaak, soms heb ik er helemaaal geen zin in en soms juist weer wel heel erg. En dan is het vaak wel intenser."
"Online shoppen."
"Pepnoize zei: ik heb sowieso wel een geestelijke verslaving. ik kan niet meer naar een feest gaan zonder IETS op zak. denk weinig mensen... Klik om te vergroten... Dit vind ik heel herkenbaar, althans... Ik vind een feest gewoon niet leuk zonder drugs, of de mogelijkheid het te halen. Maar of dit een serieuze verslaving is bij mij? Ik zeg; absoluut niet. Gewoon aanstellerij haha. (persoonlijk dan, ik zeg niets over iemand anders. )"
"Ik zeg; Goedemorgen, het vloeibare redmiddel. Maar je neus even spoelen inderdaad, kopje thee misschien, warme douche. Ik heb er zelf zelden last van, maar ik ben een gemakkelijke slaper. Een vriendin van me heeft zo'n slaapbalm gekocht bij Lush, ik ben zelf niet zo van dat soort smeersels, maar zij zegt dat het enorm goed werkt. Of anders je neemt Paul en witteman op voor dit soort momenten."
"Ah, das wel echt heel balen. Maar misschien een stomme vraag, heb je het niet eerst even bekeken waar ie bij was? Maar wat gemeen van hem zeg, maar jee weet wat ze zeggen, boontje komt om zijn loontje."
"Als je even onze vriend google raadpleegt kom je bij een website uit waar je ze ook gewoon kunt bestellen."
"RoosJe16 zei: Snuifdoos zei: en dan mijn "need for speed" cd-doosje nog eens properlikken. Klik om te vergroten... Gatver, een van de zooooveel redenen waarom ik pep klote vind is dat het niet af te likken is. ZO smerig, sos: ZO heerlijk. Ik kots al bij de gedachte :P Klik om te vergroten... Ohh het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste pakje sos opgemaakt heb, maar ik proef gewoon bijna de smaak weer haha. The good old times."
"Nou, ik kom niet echt met iets nieuws ofzo.. maar ik zou zeggen; gewoon niet? Ik kan wel een beetje begrijpen dat het leuk zou zijn om eens samen te proberen, maar ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor haar antwoord. Misschien kunnen jullie iets proberen dat zij ook leuk vindt? En anders gewoon een andere coke buddy zoeken."
"Tijdelijk single."