Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Panfluit."
"Re: Welk instrument bespeeld DF. kunnen we leuk een keer een duetje doen met de panfluiten"
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Oom Klaas zei: 1 instrument, maar daarvoor is dit het verkeerde gedeelte. Klik om te vergroten... Ik heb de afgelopen 3 dagen en beetje teveel met mijn FLUIT VAN DIONYSUS gespeeld"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"The Doors - Indian Summer (die is nu helaas echt voorbij ) http://nl.youtube.com/watch?v=yOKAQSGCm8Q"
"Als er een lapdance-act is kom ik."
"Twijfel tussen een concert van BLACK FLAG in de paradiso, heeeeeel erg lang geleden met Henry Rollins als zanger of NEW MODEL ARMY in het Paard van Troje, ergens aan het begin van de jaren 90. Echt van die optredens waarbij je vanaf de eerste toon in zware vervoering raakte zonder dope of drank in je lijf. Hoewel 3 DOORS DOWN een paar maanden geleden in de HMH ook wel hevig kicken was."
""
"Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee."