Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNPS-televisie zoekt contact met GHB-gebruikers!

NPS-televisie zoekt contact met GHB-gebruikers!

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, zal inderdaad wel weer zo'n uit-de-context-docu worden. we zullen wel weer zien.
N
NPS-tvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

Wij maken een televisieserie voor de NPS over jongeren. Het gaat daarbij om jongeren die in werelden leven waar de buitenwereld maar weinig vanaf weet.
Kunnen jullie mij helpen om in contact te komen met een vriendengroep(je) waar het gebruik van GHB normaal is. Ik hoor van zoveel jongeren dat deze drug veel voordelen heeft boven andere drugs (makkelijk te krijgen, niet zo duur, geen kater). Is dat waar? Is het echt zo makkelijk te krijgen en hoe gaat dat tijdens het uitgaan? Gaat de GHB dan rond? Wat voor invloed heeft veelvuldig GHB-gebruik op je dagelijks functioneren?
Ik hoop dat een van jullie me verder kan helpen. Dat verplicht je natuurlijk helemaal tot niets. En je kan altijd nog nee zeggen. Bovendien kan het uiteindelijke filmen evt ook anoniem.
Bel of mail me.
Lian 06-52361121 of [email protected]
Alvast veel dank!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
en dit is zeker weer zon zwartmaak documentaire.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of je geeft mij een eigen praatprogramma, ik denk dat je daar uiteindelijk grotere successen mee zal behalen.

Ik doe alleen geen GHB.
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uit-de-context docu, meestal het geval...
Maarja geef haar ook een kans! :mrgreen:
Als het maar niet weer zo is als al die GHB attention in de media...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hellaas ben ik een meer een oudere ipv een jongere, anders wilde ik best een leuk, comateus programma met jullie maken :rolleyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Of je geeft mij een eigen praatprogramma, ik denk dat je daar uiteindelijk grotere successen mee zal behalen.

Ik doe alleen geen GHB.
Klik om te vergroten...

Ik zie het al voor me zeg, jij op TV jongeren gaan aanspreken over speed :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Deranged zei:
Of je geeft mij een eigen praatprogramma, ik denk dat je daar uiteindelijk grotere successen mee zal behalen.

Ik doe alleen geen GHB.
Klik om te vergroten...

Ik zie het al voor me zeg, jij op TV jongeren gaan aanspreken over speed :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Dan krijg je wel een mooie show.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gemaild :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."