#1
De afgelopen 2 maanden heb ik zo ongeveer onafgebroken buizen getikt van de vroege ochtend tot de voor ik ging slapen, meestal ook hoge hoeveelheden. Soms ook absurde hoeveelheden icm speed. Niet gebruikt om op te slapen (op een paar uitzonderingen na) maar wel behoorlijke weinig nachtrust gehad in deze tijd, eigenlijk alleen goed geslapen als ik die avond alcohol gedronken had. Heb niet echt vaste tijden van inname, zit eigenlijk de hele dag bij te tikken.
Nu merk ik dat ik lichte ontwenningsverschijnselen heb. Licht branderige huid, zweten, onrustig, lichte druk op m'n borst/lichte hartkloppingen en een over het algemeen naar gevoel (zowel geestelijk als lichamelijk). Ik merk ook dat een stuk meer moet nemen voor hetzelfde effect, en out ga ik ook niet snel meer, zelfs niet bij redelijk hoge dosissen. Ik vermoed dus dat ik een lichte lichamelijke verslaving heb.
Nu is mijn vraag: kan ik het beste afbouwen of cold turkey afkicken? Voor mijn gevoel is cold turkey nu nog wel te doen maar echt comfortabel is het niet natuurlijk. Afbouwen lijkt me een beter plan maar dan duurt het ook vast een stuk langer? Mijn doel is eigenlijk om de GHB zodanig af te bouwen dat mijn tolerantie weer normaal wordt en mijn lichaam ook weer zonder kan (lees: zonder afkicksymptomen) voordat het erger wordt. Ik ben niet van plan te stoppen met GHB maar ik wil lichamelijk weer 'opnieuw beginnen' zeg maar.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je lichaam weer normaal is na een lichte verslaving? En gaat tolerantie opbouwen ook weer sneller dan een beginnende gebruiker als je al op dit punt geweest bent?
Alvast bedankt!
Nu merk ik dat ik lichte ontwenningsverschijnselen heb. Licht branderige huid, zweten, onrustig, lichte druk op m'n borst/lichte hartkloppingen en een over het algemeen naar gevoel (zowel geestelijk als lichamelijk). Ik merk ook dat een stuk meer moet nemen voor hetzelfde effect, en out ga ik ook niet snel meer, zelfs niet bij redelijk hoge dosissen. Ik vermoed dus dat ik een lichte lichamelijke verslaving heb.
Nu is mijn vraag: kan ik het beste afbouwen of cold turkey afkicken? Voor mijn gevoel is cold turkey nu nog wel te doen maar echt comfortabel is het niet natuurlijk. Afbouwen lijkt me een beter plan maar dan duurt het ook vast een stuk langer? Mijn doel is eigenlijk om de GHB zodanig af te bouwen dat mijn tolerantie weer normaal wordt en mijn lichaam ook weer zonder kan (lees: zonder afkicksymptomen) voordat het erger wordt. Ik ben niet van plan te stoppen met GHB maar ik wil lichamelijk weer 'opnieuw beginnen' zeg maar.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je lichaam weer normaal is na een lichte verslaving? En gaat tolerantie opbouwen ook weer sneller dan een beginnende gebruiker als je al op dit punt geweest bent?
Alvast bedankt!