Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Torchic zei: Hey! Als je geen hersenschade wil en het speciale gevoel van XTC zo lang mogelijk wilt behouden doe je er echt goed aan om minimaal 3 maanden er tussen te laten. Het is dus niet slim om op beide raves XTC te gaan gebruiken omdat er maar een korte tijd tussen zit. Ik zou een keuze maken op welke rave je wel gaat gebruiken en op welke niet. De waarschuwingen lijken allemaal zo heftig en overdreven maar neem ze serieus en pak de verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Veel plezier op de raves! Klik om te vergroten... Precies dit! Helaas heb ik er verkeerde keuzes in gemaakt, en zijn de gevolgen niet wat je wilt"
"Joran zei: Precies dit! Helaas heb ik er verkeerde keuzes in gemaakt, en zijn de gevolgen niet wat je wilt Klik om te vergroten... Dus wat ik probeer te zeggen is, doseer je XTC gebruik"
"Travis777 zei: heb opgeteld hoeveel ik heb gehad sinds maandag. 15 gram 3m, 2 gram speed. 1 goeie nacht geslapen. Heb van die 10g wat ik gehaald had nog 4 over. Na dit kap ik ermee. Heb zin om clean te worden. Maandag gaan we ervoor. 🤲🫶🏽 Klik om te vergroten... Wens je het beste! Maar met die aantallen zal je wel moeten doorbijten"
"Ik vind het met SOS en muziek top"
"Verslaafd? Zekere zin wel. Gelukkig kan ik van mezelf eisen op periodes niet te gebruiken."
"minuut 19:50 inschakelen en je gaat als een jecco"
""
"Meer mensen die nog een partij lekker gaan en zin hebben om te lullen?"
"Nijntje_Snuifkonijntje zei: Hoe gaat het met jullie? Nog in bezit van alle 10 vingers? Klik om te vergroten... Alles onder Controle ☺️ Jij dan? Nog een ponypakkie oP zal?"
"❤️"