Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkoopste drank?

Goedkoopste drank?

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom koop je niet gewoon een grote fles? 1 liter is goedkoper dan 5x200 ml. Verder ligt het ook aan het merk denk ik, Smirnoff zal vast duurder zijn dan ... weet ik niet ander merk. Google eens op wodka aanbieding of op welke andere sterke drank je ook lust.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met welke drank betaal ik het minste voor de alcohol.
Koop nu meestal 2 200ml flesjes wodka van 40% voor 160ml alcohol totaal.
is alleen beetje duur hoe kan ik meer alcohol krijgen voor minder geld.

Moet trouwens wel sterke drank zijn.
Geen bier of wijn.
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedkope sterke drank bestaat niet in NL. Maar als je bijna gratis dronken wil worden kom je uit op supermarkt bier en supermarkt wijn. Met de aanbiedingen, is het voor iedere Nederlander betaalbaar, om es even flink de alcoholist uit te gaan hangen, met elk budget.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerste wat ik dacht is water🤣
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
CaRRita zei:
Waarom koop je niet gewoon een grote fles? 1 liter is goedkoper dan 5x200 ml. Verder ligt het ook aan het merk denk ik, Smirnoff zal vast duurder zijn dan ... weet ik niet ander merk. Google eens op wodka aanbieding of op welke andere sterke drank je ook lust.
Klik om te vergroten...
Omdat ik vaak drink wat ik heb.
Als ik 1l heb en ik begin om 8 met drinken en ik ga niet knock out dan gaat het op.
Moet rond een uur of 9 minder dan 0.5 promille in systeem hebben anders ben ik de lul.
Laatste keer dat ik 800ml had had ik alles gedronken laatste keer dat ik 1l had had ik alles gedronken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kom er net pas achter dat 500ml wodka 1000kcal is….
Denk dat ik morgen gwn Xanax haal…
Word ik tenminste niet dik van
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar wat is nu je vraag? Ik snap (kan aan mij liggen) niet wat je wilt horen van anderen
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je gaat van goedkoopste drank, maar callorienen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
-Rataplan- zei:
Johnnie Walker Red Label is een van de goedkope whisky's, maar dat is niet te zuipen. Je hebt ook Label 5 whisky, die is beter van smaak, heeft wat weg van Jack Daniel's maar een pak goedkoper. Sterke drank is altijd duur natuurlijk.

Doe zoals ik en zuip cara pils, ik betaal iets meer dan 9€ voor 24 blikken. Goedkoper kan niet.
Klik om te vergroten...
Vind black label wel lekker
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
Kom er net pas achter dat 500ml wodka 1000kcal is….
Denk dat ik morgen gwn Xanax haal…
Word ik tenminste niet dik van
Klik om te vergroten...
Okee grapjas, maar opzich vergeten mensen wel eens dat het wel suikerwater is. En afvallen met af en toe een beetje sporten, maar dan wel af en toe een wijntje, is eigenlijk, stiekum snoepen/snacken. Je krijgt naast alcohol, toch echt een overdosis suiker binnen. En dat merk je als je stopt, dan krijg je extreme trek in zoete dingen, Wat dan na een paar maanden weer normaal wordt. Maar 2 liter schepijs ofzo. Is mogelijk.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga toch geen Xanax Hallen better dik dan gevangenis
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Moet trouwens wel sterke drank zijn.
Geen bier of wijn.
Klik om te vergroten...
Jammer, ik dacht hier toch écht aan een daklozencilinder...

download.jpg
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flesje wodka van 1l gekocht
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
Met welke drank betaal ik het minste voor de alcohol.
Koop nu meestal 2 200ml flesjes wodka van 40% voor 160ml alcohol totaal.
is alleen beetje duur hoe kan ik meer alcohol krijgen voor minder geld.

Moet trouwens wel sterke drank zijn.
Geen bier of wijn.
Klik om te vergroten...
Palingkar (moonshine) van Polen ruim 45% met peer of andere fruitsmaak. Maar weet niet of je daar zo aan kan komen. Is erg stevig spul en ook best lekker 😇
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Johnnie Walker Red Label is een van de goedkope whisky's, maar dat is niet te zuipen. Je hebt ook Label 5 whisky, die is beter van smaak, heeft wat weg van Jack Daniel's maar een pak goedkoper. Sterke drank is altijd duur natuurlijk.

Doe zoals ik en zuip cara pils, ik betaal iets meer dan 9€ voor 24 blikken. Goedkoper kan niet.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een liter snevel is imo goedkoop voor sterke drank. O ja. Snevel is dialect voor jenever.
Ik mag geen prijzen noemen, maar die snevel is echt niet duur...wel even op het merk letten natuurlijk.
Maar ik raad alcohol echt af.
Makkelijk teveel en daarna heel moeilijk terug zogezegd.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou zeggen kraantjeswater, maar dat klopt niet echt meer. :grimacing:
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#18
benzzzy zei:
Vind black label wel lekker
Klik om te vergroten...
Ik ook, maar dat is een pak duurder dan red label, probeer anders label 5 eens, die vind je gewoon in de colruyt voor 15€ per fles. Sommige nachtwinkels hebben het ook maar dan betaal je weer wat meer natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."