Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Man at work: Land down under"
"Nou uit vroegere ervaringen weet ik nog wel dat ik me wiet niet echt al te goed sprokkelde waardoor er soms nog welleens takjes in konden zitten :P en over het algemeen geven takjes echt wel een veelste naar effect!, daar krijg je nou echt een druk van 3 bar op je kop van(baksteen tegen hoofd effect)! maar ik denk dat je wel overweg kunt met een grinder die je waarschijnlijk wel hebt na 5 jaar. maar een goede tip is misschien toch ff probere die takjes er uit te proberen te filteren of overstappen op een ander wietje, want was dit dealer wiet, of coffee quality? nouja succes man! en ik hoop dat je dit niet nog een x zal ervaren! Have a nice smiley day my friend!"
"vogel zei: Van roken moet je hoesten en van het hoesten krijg je koppijn,, elke hoest is een soort van mini-hersenschudding Misschien je joints puur blowen,, tabak en wiet hebben tegengestelde werkingen toch Klik om te vergroten... gewoon een vraagje hoor, maar waar heb je dit vandaan?(dat stuk van mini-hersenschudding) is hier ergens een artikel over?, kon het op google namelijk niet vinden... wel kon ik dit vinden maar dat verwijst meer naar het geweld van op je hoofd vallen :P "Bij een val of een harde klap of stoot tegen het hoofd kan een hersenschudding ontstaan. Verschijnselen van een hersenschudding zijn onder andere: tijdelijk verlies van het bewustzijn, hoofdpijn, tijdelijk geheugenverlies en soms braken, langzame polsslag of oppervlakkige ademhaling. In deze folder geven wij u adviezen voor de behandeling van een patiënt met een hersenschudding." (dit wist iedereen natuurlijk al, maar toch raar om te horen dat hoesten een mini-hersenschudding is, ik wil wel graagt weten of dit waar is!, heb namelijk zelf astma gehad en me longen als ware "redelijk" belast met hevige hoestbuien ) Nouja bedankt voor je reactie!"
"nou ik heb zelf nooit afkickverschijnselen gekent, maar ik weet wel van andere dat ze bestaan. -moeilijk in slaap komen is 1 van die verschijnselen -de verslaving aan het gevoel zelf, je wil gewoon vet graag blowen. -korte termijn geheugen klopt ook wel, maar dat heb je als het goed al tijdens het blowen en gaat met verloop van tijd ook weer weg( 2 maanden) maar heb zelf niet echt deze dingen meegemaakt als ik een tijdje geen joint heb aangeraakt ."
"Unkown kind of sativa, maar wel een hele chille!"
"Een heerlijk cocktailtje, Ingrédiants: -la sativa Supersilverhaze avec de hash isolater Was toch even lekker heayY!!"
"Blowboat in Almere, White widow was weer lekker, maar ook de Amnesia ging weer goed!"
"LSDmathXtc zei: alcohol is ook al lang ingeburgerd, iedereen drinkt wel eens graag een pintje bier of een wijntje en daar horen natuurlijk ook de koning en ministers,... bij. de sluiting van alle coffeeshops zou geen goed idee zijn. dan komt de wietverkoop trug helemaal in de illigaliteit. en dat gaat voor veel meer problemen zorgen dan nu. volgens mij is het ook te danke dat de oudere van nu nog wat van de oude stempel zijn. drugs is taboe, rook één joint en je bent meteen gedoemd als junk,... belachelijk eigelijk magoed, wat kan je er tegen doen ? als iemand een idee heeft... ik doe mee !!! Klik om te vergroten... ik wou eigenlijk een soort van religie/levensstijl oprichten genaamd: "Marijuanisme" ik wou er zelfs nog een boek over gaan schrijven(I'm sirieus!!) met beloofde land Jâméo als je meer wilt weten :P ik hoop dat het boek ooit uitkomt als je erover wil nadenken, er zit een verhaal achter"
"Heeey mensen dankjewel voor al deze steen sterke argumenten ik heb binnekort me levo betoog en het heeft als standpunt sluiting coffeeshops, tuurlijk ben ik tege dit afschuwelijke vooruitzicht... maaree ik zeg dankjewel tege allen die hier een post hebben gezet, ik zal er zeker paar gebruiken voor naslagwerk zie je nou wel dat drugs en school wel same gaan peace out"
"Re: funkmaus zei: Ik heb zelf Asperger en bij mij hebben de trips me juist geholpen. Ik heb nog geen LSD geprobeerd maar wil dat wel heel graag, ik kan alleen geen dealer vinden die iets anders als coke en xtc verkoopt hier in groningen. Maar dat is iets heel anders. Ik heb een beetje ervaring met paddo's, vier trips gehad, ik weet dat het een totaal andere drug is maar ik neem aan dat de filosofische werking van paddo's wel in de buurt komt van die van LSD. Tijdens een paddo trip heb ik het gevoel alsof ik twee inzichten in situaties heb, de Autistische ik en de niet autistische ik. Voorbeeld, ik keek tijdens een paddo trip naar een aflevering van That's 70's, en in die aflevering kondigde de zoon ( Eric ) plotseling aan dat hij een jaar naar Afrika wou gaan als leraar. Zijn moeder werd natuurlijk woedend en emotioneel, alleen ik als autist had het opgevat als "Ze is boos op Eric omdat dat hij haar planning over hoop haalt en ze wilt niet dat hij weg gaat." Maar tijdens de trip bedacht ik me in1x "Ze is VERDRIETIG en voelt zich in de steek gelaten door haar zoon" Het lijkt misschien een beetje suf, maar ik had nooit echt de emotie verdriet met die scene in verband gebracht. Maar tijdens een paddo trip zie ik dat dus wel. Paddo's hielpen me iig om bewuster te worden van mijn acties, en het liet me ook duidelijker zien hoe ongelovelijk anders ik wel niet ben vergeleken met een "normaal" persoon. Het heeft met wel een beetje depressief gemaakt voor een dag of twee, maar het is gewoon de waarheid, en ik leer er van Het kan ook zijn dat een andere autist bij zo'n openbaring juist veel zelfvertrouwen krijgt en zich geweldig voelt. Ik voelde me gewoon genaaid, dat ik dat soort overduidelijke dingen niet eerder zag. Dat is het kutte van autisme, je merkt er zelf niks van, ik merk niet van mezelf wat ik fout doe, het enige wat ik echt merk is de hoeveelheid moeite die ik heb met goede sociale contacten op bouwen. Het was iig een Eye Opener voor mij! Ben veel zelf bewuster van mijn autistische gedrag geworden Maar wederom, dat verschilt per persoon. Een hevige autist zou ik niet aan raden om te trippen omdat zij misschien veel meer moeite zullen hebben met hun emoties onder controle te houden. Maar licht autisten zoals ik, waarom niet? Het is geen ziekte, we zijn gewoon anders ingesteld Klik om te vergroten... U heeft zonet mijn Horizon verbreed mijn vriend! Dank u wel"