Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit nu zwaar onder de MDMA kristallen.. jezus wat een heerlijk gevoel ben nog nooit zoooo tering hard gegaan!"
"Kwam dit niet bij spuiten en slikken? Ik kan 't filmpje niet vinden maar ik meen dat het er wel was!"
"Oh ik heb d'r ook altijd zo'n last van! Dan lig ik in bed en dan ben ik gewoon echt hele gesprekken aan 't voeren tegen andere in m'n hoofd! Echt zo fucking wazig! Ik zie allemaal mensen voor me en dan doe ik m'n ogen weer op en dan is 't van huh? Bij mij hangt 't niet echt van de dosis af.. Ik heb 't bij een halve maar ook bij 4 ofzo! Wazige shit xD Maar ik heb het er zo max eens per maand wel voor over!"
"Ik heb een gram besteld en ik verwacht dat deze komende week binnenkomt. Ik heb geen weegschaal ofzo en ik ben ook niet van plan om capsules te halen. Een beetje cheap, ik weet het, maar ik ben ook maar een arme student. Nu had ik het idee om de gram gewoon op een hoesje/spiegel neer te leggen en vervolgens op te delen in 8 delen, omdat dat het makkelijkste is en op die manier heb ik 8x +/-125mg. Dit lijkt me een prima indeling om het voor het eerst te proberen. Van deze partjes wil ik bommetjes maken, dus het inwikkelen in vloei voor shag. Denken jullie dat dit succesvol zal zijn, of hebben jullie een beter idee?"
"Schijven, pillen, snoepjes"
"Ik heb pas 2x gehallucineerd van pillen... Echt fucking wazig! De eerste keer meende ik dat ik m'n laptop zag en dat ik een deur alarm zag en de tweede keer zag ik een vriend van me zitten maar die zat er niet, ik zag mensen met brillen op en iemand met een gespikkeld hoofd xD Echt geweldig!"
"Groene Duifjes, 138mg gram las ik. Was tevens de eerste pil die ik in één keer pakte en ik ging zo heerlijk! Alleen 6 voorzichtige pinkjes mdma kristallen in een uur tijd hebben dat overtroffen! Geweldig"
"Bij mij worden ze groot alleen heb ik 't geluk dat ik echt donker bruine ogen heb! Het valt dus niet zo op... Ook zie je verder niks aan m'n gezicht en dat is ook zeer fijn! Alleen dan dat gekauw maarja dat kun je in die 5 min dat je je ouders ziet toch wel ff stop zetten!"
"Ik noem 't altijd stemingswisselingen. Ineens voel je je kut omdat je te veel denkt ofzo of alles gaat niet zo als 't bedoeld was maar als alles is opgelost dan is alles weer tip top in orde. Ik heb dit ook vaak als ik nog niet zo veel gehad heb. Gewoon een halfje of een paar k*tpillen. Maar gewoon aan iets leuks denken en dan komt 't bij mij altijd wel weer goed."
"Ik heb hier ook heel erg veel last van! Toevallig heb ik net weer wat geslikt en ja hoor Tot 2x toe aan kotsen!"