Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kneudelbaum zei: 2C-B: De meest bekende uit het rijtje. De visuals zijn relatief mild, het is vrij gemakkelijk onder controle te houden (laag mindfuck gehalte) maar kan wel een sterk lichamelijk effect hebben. Bijwerkingen zoals misselijkheid zijn vrij gebruikelijk, maar verschillen erg van persoon tot persoon. 2C-C: Na inname duurt het vrij lang voordat het begint te werken (1 tot 2 uur) en het effect houdt slechts een uurtje of 3 aan. In tegenstelling tot de rest van de 2C-familie is het lichamelijke gevoel eerder licht verdovend/rustgevend dan dat je er energie van krijgt. In visueel opzicht zit het tussen 2C-B en 2C-I in. 2C-D: Dit heeft het mildste effect. Het trip-gehalte is laag en het heeft voornamelijk invloed op je stemming, Bij hogere doseringen vertoont het wat overeenkomsten met LSD (ben ik van mening). Toch vind ik dit de minst interessante. 2C-E: Met uitzondering van 2C-P is dit de meest krachtige. Sterke visuals, een hoog mindfuck gehalte. Heeft een hoop overeenkomsten met LSD en Mescaline (wat die laatste betreft spreek ik niet uit eigen ervaring). bij een "normale" dosering (15 tot 20 mg) houdt het effect al snel 8 tot 10 uur aan. Bij hogere doseringen wel 2 x zo lang. De body load van 2C-E is sterk, soms ronduit vervelend. 2C-I: Behoorlijk visueel, weinig invloed op emotie, een redelijk sterk stimulerend effect. 2-CT-2/2-CT-4/2-CT-21: Redelijk vergelijkbaar met elkaar en ook met 2C-B en 2C-I. 2-CT-7: Dit is een vreemde. Bij een niet al te hoge dosis lijkt het op de andere 2-CT-X maar wanneer er iets te veel wordt gebruikt kan het al snel psychotisch en agressief gedrag veroorzaken. Erg onvoorspelbaar en "verantwoordelijk" voor een aantal doden. Klik om te vergroten... Dank voor deze informatie mijn vriend! Heel handig, ik was al een tijdje opzoek naar hoe de 2c's nou onderling ongeveeer verschillen."
"Ik denk dat je gewoon iets teveel hebt genomen. Ik heb meerdere verhalen gehoord van mensen die 6apb(of benzofury) namen, en bij hogere dosering treden er wel vaker visuele hallucinaties op. Niks om je zorgen over te maken denk ik."
"15-20 lijntjes moet je er echt wel uit kunnen halen, als je een beginnende gebruiker bent."
"Ikzelf vind het effect van concerta en ritalin erg lijken op dat van speed, alleen heb ik bij concerta of ritalin meer negatieve bijwerkingen, ik kan er bijvoorbeeld een hele nacht van wakker liggen en ik heb hier bij speed of coke totaal geen last van als ik niet heel veel snuif. Maargoed, is misschien wel persoonlijk. Voor mij zou het in ieder geval een goede vervanger zijn, ga er wel verstandig mee om."
"Ik heb 2x truffels gebruikt, en allebei de keren ook helaas zonder effect. Terwijl het de sterkste, meest visuele soort was die ze hadden. 20 gram vers gegeten. En mijn god.. die smaak!! echt heel ranzig naar mijn idee, maar ik at ze dan ook gewoon zo zonder iets. Volgende keer paddo's. Truffels zijn niet voor mij weggelegd :P -Johnny"
"Hahaha, geweldig live report !!"
"Haha, een geweldige ervaring lijkt me! Niet al te lange tekskt en redelijk goed beschreven. En ik heb me een scheur gelachen toen ik las dat je je ledematen opnieuw had ontdekt . Ik hoop zelf ook eens te expirimenteren met tryptamines! cheeerss"
"Qbase zei: beetje overdreven toch ... je wordt ten eerste al niet verslaafd aan wiet en ZEKER NIET op je 15'de ... Klik om te vergroten... Totaal onjuist!! Je kan dan misschien niet lichamelijk verslaafd raken aan wiet, maar zeker wel geestelijk!"
"Sofietje zei: Als het er niet is dan is het er niet en interesseert het me ook niet die vervelende coke! Maar zodra het er is, ook al heb ik mij voorgenomen niets te nemen. Dan doe ik dat toch en dan is er geen stoppen aan tot dat het op is. Klik om te vergroten... Erg herkenbaar!! En dat is ook het gevaarlijke aan coke. Ik wens je veel succes!"
"thijsdw zei: hallo ik heb een paddokweekset gekocht en daat groeit nu een witte substantie op lijkt wel op een schimmel ofzo. weet iemand wat dit is en wat ik hiermee moet doen? zal foto toevoegen Klik om te vergroten... Ik heb er even wat over opgezocht en ik kwam bij een forum uit waar ik dit las: "Witte schimmel is de schimmel die je moet zien. Dat je bovenop witte schimmel (mycelium) ziet, betekend dat de deklaag is doorgroeit. Vanaf het moment dat de kweekset opgezet word (normaal voordat de deklaag doorgroeit is) duurt het ca 9 dagen totdat het mycelium knoppen gaat vormen en daar de eerste paddo's uit komen. Dan krijg je in de komende 3 tot 4 weken, verschillende vluchten Paddo's. Hoeveel en hoe groot hangt af van hoe goed de kweekset is en onder welke omstandigheden deze groeit. De lucht om ons heen zit vol met schimmels. Daarom is het goed om de omgeving zo schoon mogelijk te houden. Zeker geen prullebakken of beschimmelde etenswaren in dezelfde ruimtes dus. Je hoeft zeker geen lamp boven de paddokweekset te plaatsen, want dat komt de kweek niet ten goede. Een beetje indirect licht is voldoende. De beste manier om schimmels te vermijden vind ik het gebruik van een filterzak. Door de set in een filterzak te plaatsen, word alle inkomende lucht gefilterd van sporen en eventuele insecten. De kans van slagen word daardoor veel groter. Deverse paddo's hoef je niet te drogen voordat je ze opeet." Ik denk dus dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, zorg in ieder geval wel voor een schone omgeving!"