#1
Hallo ik zal mij even voorstellen, Ik ga onder de naam ryders. ik heb al redelijk wat Ervaring met diverse soorten drugs. Ik hoop dat ik met het delen van mijn ervaringen Anderen kan helpen/inlichten. Maar op dit moment hou ik het 4-aco-dmt.
Ik heb gister avond (04-04-2013) een capsule met 25 mg Genomen. Ik had een vrije dag dus ik dacht laten we eens gek doen je hebt geen plannen, en het is lang geleden dat je weer eens getript had.
Ik begon direct na het avond eten(18:00), Ik dacht het duurt toch nog wel even voordat het gaat werken ik ga nog wat huishoudelijke klusje doen.
19:00 Ik was ready to go. Lekker op mijn kamer op de bank, tv aan. gewoon een avondje met mij zelf.
19:15 Ik merkte dat alles scherper werd. En mijn redenatie vermogen was heel ver te zoeken. Wat ik normaal niet heb. Ik bleef maar zeggen zie hem zitten in zijn eentje Droeftoeter. en dat bleef een kwartiertje zo doorgaan.
19:35 Op dit moment beginnen de visuals te komen. Wat ik interessanter vond dan Waar ik over na het denken was. Ik was weer verbaasd hoe leuk dit is, Miss was ik het gevoel vergeten. Ik heb eigenlijk een uur op mijn rug gelegen en naar mijn kamer gekeken en tegen mezelf pratend, POEH WAT IS DIT MOOI.
20:30 Ik ging even een Sigaret roken met tegen zin omdat ik niet mijn kamer uit wou. Het moment dat ik buiten kwam was alles heel mooi Stralend de bomen voor mijn huis waren aan het glimmen. En het was een beetje schemerig dus mijn fantasie ging op de vrijeloop.
20:45 Ik kwam weer terug binnen, en had besloten om me te concentreren op de tv(grootste fout van de avond) Ik keek comedycentral En ging reno 911 terug kijken. Ik heb tot half 10 Helemaal in een scheur, Alles leek geweldig grappig Wat het normaal nooit is.
21:30 ik had het gevoel dat het gevoel minder begon te worden. dus om toch nog het beste uit mijn trip te halen ging ik naar de badkamer. De weg erheen heb ik mijn ledematen opnieuw ontdekt en heb er mee staan zwaaien alsof ik ze nooit had gehad.
21:40 eenmaal aangekomen in de badkamer, heb ik 20 min voor de spiegel gestaan Om mezelf staan lachen. Om het idee wat ik allemaal kan doen met mijn armen.
22:00 Ik was weer naar boven gegaan, en gelukkig was het lachen voorbij. kon ik toch niet even van de visuals genieten. Alles in mijn kamer ademde nog, en posters lachte me toe. en ik was intens aan het genieten om de wereld om me heen.
22:30 helaas was het nu echt klaar... Heb toen wat gegeten en ben mijn nest in gedoken.
Conclusie Ik heb me zeker weten vermaakt, Maar niet naar verwachting.
het is zeker een aanrader voor mensen die net beginnen te experimenteren met psychedelisch. Het is makkelijk te doseren. En ik persoonlijk vind het een stabielere ervaring dan bij truffels of paddo's.
Dit was mijn 1e report hoop dat het makkelijk en compact is. ik hoor graag feedback.
Ik heb gister avond (04-04-2013) een capsule met 25 mg Genomen. Ik had een vrije dag dus ik dacht laten we eens gek doen je hebt geen plannen, en het is lang geleden dat je weer eens getript had.
Ik begon direct na het avond eten(18:00), Ik dacht het duurt toch nog wel even voordat het gaat werken ik ga nog wat huishoudelijke klusje doen.
19:00 Ik was ready to go. Lekker op mijn kamer op de bank, tv aan. gewoon een avondje met mij zelf.
19:15 Ik merkte dat alles scherper werd. En mijn redenatie vermogen was heel ver te zoeken. Wat ik normaal niet heb. Ik bleef maar zeggen zie hem zitten in zijn eentje Droeftoeter. en dat bleef een kwartiertje zo doorgaan.
19:35 Op dit moment beginnen de visuals te komen. Wat ik interessanter vond dan Waar ik over na het denken was. Ik was weer verbaasd hoe leuk dit is, Miss was ik het gevoel vergeten. Ik heb eigenlijk een uur op mijn rug gelegen en naar mijn kamer gekeken en tegen mezelf pratend, POEH WAT IS DIT MOOI.
20:30 Ik ging even een Sigaret roken met tegen zin omdat ik niet mijn kamer uit wou. Het moment dat ik buiten kwam was alles heel mooi Stralend de bomen voor mijn huis waren aan het glimmen. En het was een beetje schemerig dus mijn fantasie ging op de vrijeloop.
20:45 Ik kwam weer terug binnen, en had besloten om me te concentreren op de tv(grootste fout van de avond) Ik keek comedycentral En ging reno 911 terug kijken. Ik heb tot half 10 Helemaal in een scheur, Alles leek geweldig grappig Wat het normaal nooit is.
21:30 ik had het gevoel dat het gevoel minder begon te worden. dus om toch nog het beste uit mijn trip te halen ging ik naar de badkamer. De weg erheen heb ik mijn ledematen opnieuw ontdekt en heb er mee staan zwaaien alsof ik ze nooit had gehad.
21:40 eenmaal aangekomen in de badkamer, heb ik 20 min voor de spiegel gestaan Om mezelf staan lachen. Om het idee wat ik allemaal kan doen met mijn armen.
22:00 Ik was weer naar boven gegaan, en gelukkig was het lachen voorbij. kon ik toch niet even van de visuals genieten. Alles in mijn kamer ademde nog, en posters lachte me toe. en ik was intens aan het genieten om de wereld om me heen.
22:30 helaas was het nu echt klaar... Heb toen wat gegeten en ben mijn nest in gedoken.
Conclusie Ik heb me zeker weten vermaakt, Maar niet naar verwachting.
het is zeker een aanrader voor mensen die net beginnen te experimenteren met psychedelisch. Het is makkelijk te doseren. En ik persoonlijk vind het een stabielere ervaring dan bij truffels of paddo's.
Dit was mijn 1e report hoop dat het makkelijk en compact is. ik hoor graag feedback.
