Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbenzo fury gevaarlijk!

benzo fury gevaarlijk!

6 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
ShremLid
01-01-2024, 00:00
#1
125mg is meer dan genoeg voor een eerste keer 6-apb...
Ik zou zeggen, voortaan beter inlezen voordat je een RC gebruikt!
o
oranjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,
Ik wil wel graag mijn ervaring delen over benzo fury, om andere mensen vooral wat aan te sporen voorzichtig te zijn met dit product.
Vorige week benzo fury uitgetest met vrienden thuis. Gestart met tablet van 125 mg, ging wel heel lekker, veel praten, licht ontremd, wel thuisgebleven hoor, veel aanraken etc. Op bepaald moment was het precies uitgewerkt, zijn trouwens om 20 u in de avond gestart, hebben dan rond 11u capsule met poeder bijgenomen ik schat terug 125 mg, was echt zalllllligggggg, water aan elkaar zitten doorgeven via de mond, met vriendin wel vaak op wc gezeten, want moesten af en toe overgeven maar dit vonden we op dat moment nog geen zo een probleem, serieus grote pupillen, indruk tegen 4u in de nacht uitgewerkt, dus dachten we om nog een tablet te delen met mijn vriend, hadden we beter niet gedaan, kwam weer op en was wel fun, alleen het bleef maar duren tot 12 u in de middag, nu wel angstig geworden, kregen er visuele hallucinaties bij, ik moest overgeven in de wc, en keek in wc en zag allemaal rode adertjes en lijntjes, pyjamabroek die begon te veranderen in ruitjes, mijn urine zag er een ander kleur uit, even overwogen om ambulance te bellen vermits ik echt vreemd deed en het maar niet wilde stoppen, tegen 18u in de avond was het nog altijd aan het werk, douche genomen eten lukte niet, en toch proberen slapen, uiteindelijk na slaap wel beter, we zijn nu een paar dagen verder en voel me nog altijd niet honderd procent, ik hoop echt dat ik geen permanente schade zal hebben, heeft iemand hier ervaring mee? dit ook meegemaakt?
mensen pas aub op met dit product en als je het neemt, neem niet teveel zoals wij deden, je hebt soms het gevoel dat het uitgewerkt is, maar dit is het absoluut niet, het keert terug, en dan is het risico dat je bijneemt en slecht komt:(
hopelijk krijg ik wat positieve reacties dat het wel zal overgaan
xxx
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#3
ook genaamd 6-APB

Ja kan je erg van verstrooid raken in grote hoeveelheden. flashbacks komen niet voor, waarschijnlijk was het nog niet uitgewerkt. Dit heeft te maken met de halfwaarde tijd ( de tijd dat de helft van het werkzame bestanddeel uit je lichaam is, of is omgezet naar niet actiefe bestanddelen)
o
oranjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb nu wel het idee dat ik wat begin te normaliseren :)
maar wel nooit meer hoor!
ervaring mee madcat?
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#5
je hebt dus 375 mg totaal genomen.. 2 keer bijgenomen.. misschien ligt het daaraan?
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Benzo fury niet gevaarlijk bij normaal gebruik, heb zelf 50mg bij gedoseerd merkte geen verandering, had 200mg de eerste keer genomen, had een heerlijke mdma mellow.
Bij doseren gewoon niet doen, geniet van je heerlijke startdosis, harder is niet altijd beter.
J
JohnnyNostrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat je gewoon iets teveel hebt genomen. Ik heb meerdere verhalen gehoord van mensen die 6apb(of benzofury) namen, en bij hogere dosering treden er wel vaker visuele hallucinaties op. Niks om je zorgen over te maken denk ik. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."