Wil toch nog even reageren dat ik het niet echt mee eens ben met je stelling over 2cb.
Heb het vrij vaak genomen, zowel capsules als pillen, en heb er toch echt wel eens een flinke mindtrip door gehad. Het bekende gevoel van doodgaan, wat ook bij paddo's nog wel eens in wil treden
![:tearsofjoy:]()
.
Ook qua visuals ben ik wel eens in een psychedelische hel aanbeland, veel erger dan ik ooit van andere tripdrugs heb gehad. Zag op een gegeven moment overal alleen nog maar fractals, kleuren en gezichten, dit hield wel 3 uur aan.
Moet zeggen dat ik toen de gebruikelijke dosis wel flink had overschreden, maar denk meld het toch even voor mensen na het lezen van jouw post misschien de neiging krijgen enigszins achteloos met 2cb om te gaan
17mg - 34mg is prima dosis, gooi bijvoorbeeld niet twee capsules van 33mg naar binnen zoals ik had gedaan, want het verschil tussen bijvoorbeeld een extra xtc pil, en een extra 2cb capsule/pil is totaal onvergelijkbaar.