Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja met een knuppel!! Dan doet hij het nooit meer, 99% van de dealer weten precies wat ze verkopen.. Dus dan moeten ze maar voelen.."
"Op Koninginnedag ben ik te hard gegaan.. een flesje mplosion (150mg mdma) genomen en na 45 min voelde ik nog niets.. toen een licht snoepje genomen (70mg). 20min later kreeg ik het warm en was ik lijk bleek een uur op de wc gezeten waarna ik door de toiletjuffrouw luchtverfrisser in mijn oog gespoten kreeg.. (tussen de wc deur, vuile slet ) Toen ging het wel weer"
"Ik krijg het warm, waarna ik een drukkend gevoel krijg in mijn hoofd (niet storend) Dan binnen no time ben ik aan het dansen en vind ik iedereen aardig etc. ( het bekende liedje )"
"kiekert zei: Ik vind mensen die hun pillen niet laten testen, vreselijk achterlijke mensen. Zeker in deze tijd van MDMA schaarste/crisis is er zoveel rotzooi op de markt. Ik spreek alleen nog maar mensen met mcPP rotzooi, of pillen waar helemaal niets inzit. Waarom nemen mensen ongeteste pillen in? Waarom neem je het risico om je eventuele feestje te vergallen? Waarom neem je ongeteste rommel in, zonder te weten wat er echt inzit? Ik ben zeer benieuwd waarom mensen hun pillen niet laten testen... Laat ze zelf altijd testen bij een testcentrum. Zou ook echt niet anders willen. Moet er niet aan denken om mn vriendin/vrienden mcPP rommel te voeren. Voor Belgen snap ik dat t iets gecompliceerder ligt. Klik om te vergroten... Ik laat zelden mijn pillen testen.. Ik heb een hele betrouwbare dealer en koop ook vaak iets groter in.. 1 x in de 10 jaar heb ik mcpp gehad en dat was toen ik bij een ander haalde dus jah.. Ik leef nog steeds"
"Ik laat zelden mijn pillen testen bij een testcentrum.. Meestal hebben kennissen/ vrienden ze al een keer genomen dus dan weet je wel of ze goed zijn..(mits uit dezelfde batch ) En anders ga je er niet dood aan maar heb je alleen een kut avond.. eigen schuld.."
"misschien mccp???? Krijg je ook licht het mdma gevoel van waarna je gelijk moet kotsen (heb ik ook meegemaakt )"
"Ik heb een vriendengroep van niet gebruikers en van gebruikers. Er is nooit gezeik, er wordt alleen maar meer gelachen De niet gebruikers lachen de gebruikers uit en anders om... Iedereen laat elkaar in zijn waarde en persoonlijk vind ik dat als je het gedrag van andere afkeurt dan moet je met verrekte goede argumenten komen.. En niet het argument ; het is slecht voor je, Alcohol is pas slecht voor je.. Als je xtc verantwoord gebruikt kan een avondje aan het bier schadelijker zijn.. Ook zijn xtc gebruikers vaak leuker liever gezelliger verliefder dan niet gebruikers haha Uitzonderingen nagelaten.. dus eigenlijk moet jij een anti niet gebruiker worden"
"tomz0r zei: Gewoon je pil of poeder oplossen in je drankje, klaar ben je :P Zorg dat het niet te veel in aanraking komt met je tanden. Klik om te vergroten... Ga jij lekker je pil oplossen in een drankje, haha Bespaar je de moeite.. Je kan beter original69 nemen. dat zijn gewoon mdma kristallen en een beetje speed in alcohol opgelost.."
"Everio zei: SOmeOne__ zei: 20 euro voor 1 flesje?? Ik heb telkens ongeveer 12 euro betaald voor een flesje. Heb het drie keer gebruikt, twee keer was het een flesje met een witte dop, en die twee keren heb ik het halve flesje gebruikt, telkens met een zeer leuk effect Dan heb ik een keer een flesje gehad met een rode dop. Ik weet niet precies wat het verschil is, maar de effecten waren wel totaal anders. Van het flesje met de witte dop begon ik te hallucineren, van het flesje met de rode dop werd ik een beetje moe en begon alles wat wazig te zien, dan werd ik weer super actief, om daarna weer wat moe te worden. Weet iemand hier nog iets meer over?? Klik om te vergroten... Jij vind die 20 euro al veel? omdat jij 12 euro per flesje betaald? En als ik je zeg dat ik 2.50 per flesje betaal? Met een wite dop overigens! getest op 180mg MDMA en Blue Curacao... Klik om te vergroten... Het Maakt mij niet uit hoor maar 2,50 kan gewoon simpelweg niet.. Een gram mdma kost al gauw 15 a 20 per gram.. + flesje+vloeistof+Amfetamine? Zit je al dik over de 2,50.. Ik zou ze maar eens laten testen als ik jou was!! Denk dat er ander spul in zit.."
"Blauwe tulp +/- 170mg"