Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet Meer Strak Door Kotsen

Niet Meer Strak Door Kotsen

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
voor toch geen verlies te hebben moet je mdma-kots gwn ff lekkeren bakken :hearteyes:
Klik om te vergroten...
zieke kerel...
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knetter Koekie zei:
Ik zie het meestal andersom... als vrienden van mij gaan :kots: meestal gaan ze daarna juist vet hard..
Klik om te vergroten...

Dat ook meegemaakt ja maar toen leek het meer te komen omdat je uitdroogt o.i.d.?
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien mccp???? Krijg je ook licht het mdma gevoel van waarna je gelijk moet kotsen (heb ik ook meegemaakt :rolleyes: )
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#4
JohnAlmere zei:
misschien mccp???? Krijg je ook licht het mdma gevoel van waarna je gelijk moet kotsen (heb ik ook meegemaakt :rolleyes: )
Klik om te vergroten...

Dat 100% niet, het was getest en meerdere mense hadden er van genoten :)
k
kaboutertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb eergisteren een pilletje op (waren testers (blanco`s ) bij een goeie maat van me die er al 1 op had)

Waren nieuwe, en samen met een vriend van me hadden we er alle twee 1 op, denk om 20.00uur , en we zaten beetje in de auto te zitte, om 21.00 en ineens moest hij overgeven, en niet veel later ik.
Nadat was gebeurd sloeg die tikkel er ineens echt super hard in gewoon!
Kan normaal best wat hebben maar ben nog nooit zo vaag geweest van 1 tikkel!

Geen idee wat het was maar ze waren echt helemaal geweldig!!! :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga je dat nou overal vertellen? Wat interesseert ons dat nou.... :rolleyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer ja, dat je dan meteen nuchter bent, maar nadat ik heb gekotst kan ik er wel weer tegenaan
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vriendin had afgelopen oud & niew een raar verschijnsel,
We hadden allebei ons eerste bommetje gedropt rond een uur of 22:00, mijn bommetje van 70mg sloeg helaas niet aan... Die van haar wel en ze stond heerlijk strak rond een uur of 22:45 ~ 23:00, tot op een moment ze moest kotsen (23:25), niet van de inslag dus maar later. Spontaan stond ze niet meer strak (ik zag aan haar dat de mdma spasme echt weg was in 1 klap), ik vroeg hoe het met haar ging maar ze voelde zich verder wel prima, geen misselijkheid maar gewoon echt niet meer strak, afijn het was al 23:30 dus besloten we ons 2de bommetje te nemen (80mg), kwartiertje na de jaarwisseling ginge we allebij heerlijk :) :hearteyes:

Enig idee hoe dit kan? Een spontane uitwerking na zoon korte tijd door kotsen was echt iets wat ik nog nooit heb gezien...
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindset.

Ik kan me met pillen ook heel goed ineens 'nuchter' voelen, bijvoorbeeld door adrenaline (bij een vechtpartij ofzo)

MDMA zit in je kop hè, en het kan zijn dat je hersens andere zaken op dat moment even belangrijker vinden :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn vrouw heeft het ook enkele keren gehad, kotsen van X/MDMA terwijl het al meer dan een uur ingenomen was, en dan ineens weer nuchter. Hoe het komt snap ik ook niet, maar het zit inderdaad misschien wel tussen de oren....Maar de oplossing had je zelf al gevonden, gewoon weer bijpakken :grin:

Oh, en wil je kotsen voorkomen (en je wilt niet pluggen) pak dan vooraf een Motilium, werkt echt geweldig goed!
K
Knetter KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie het meestal andersom... als vrienden van mij gaan :kots: meestal gaan ze daarna juist vet hard.. ik heb ut nog nooit gezien dat iemand echt nuchter werd.. :confused: zou ook zwaar kut vinden als ik ooit zou moeten kotsen en nuchter zou worden... dan kan je weer opnieuw beginnen :P
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zou na kotsen meteen bijnemen

aangezien er dan waarsch geen nieuwe MDMA meer wordt toegevoerd. waarsch zit er wel al genoeg in je bloed, maar je wil toch wat langer dan een half uurtje trippen lijkt me :)
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was meestal heel goed in staat om mijn hersens, in geval van nood, te dwingen om uit me roes te stappen en helder na te denken.
Als ik echt te veel op had natuurlijk niet, maar ik wist dat bij normaal gebruik, ik altijd de keuze had om wakker te worden, als ik me er maar volledig op concentreerde en me er echt toe dwong.

Gebeurde me ook regelmatig dat het door omstandigheden moest en dat ik er daarna vet van baalde, omdat ik niet meer terug in me "trance" kwam, zonder bij te tanken.

Vaak geef je over, omdat je hersen bepaalde signalen interperteren als een teken dat je vergiftigt bent. De eerste responds is dan "maaginhoud eruit"
Ik kan me voorstellen dat je onderbewuste dan ook ff een halt toeroept aan je trance.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor toch geen verlies te hebben moet je mdma-kots gwn ff lekkeren bakken :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."