Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke bedankt voor de informatie! Dat is in ieder geval positief, maar ik las in de bijsluiter dat als je het wil combineren met Anti depressiva je contact op moet nemen met je arts? Heeft iemand hier ervaring met deze combinatie?"
"Kan ik Valeriaan in combinatie met Remeron gebruiken weet iemand dit?"
"Usha zei: - remer(g)on: de allerslechtste, extreme vermoeidheid, verergering van depressie, toename van eetlust (leidde bij mij tot boulemie), zelfmoordgedachen en poging, deze raad ik echt af . Klik om te vergroten... Wow ik schrik hier echt van wat heftig man! Hoe lang heb je Remeron gehad dan? Ze waarschuwen wel altijd dat het in het begin de klachten kan verergeren. Ik heb zelf juist hele goede ervaringen met Remeron. Ik gebruik zelf nu bijna een jaar Remeron. Ik was behoorlijk depressief en ik was er zelfs voor opgenomen. Eerst kreeg ik Zoloft voorgeschreven dat hielp niet. Toen ik na een week of zes, Remeron kreeg ging het snel vooruit. Heeft inderdaad een slaap effect. In het begin voelde ik de remeron 30 MG zelfs echt inslaan. Dan was ik echt super moe en vervolgens sliep ik heerlijk en echt iets van ruim 12 uur. Dit effect nam wel snel af, maar nu zijn we een jaar verder en ik slaap er nog steeds erg goed op. Terwijl ik altijd uren nodig had om in slaap te komen. Wat wel vervelend is is dat ik best wel het gevoel heb er verlslaafd aan te zijn, want zonder kan ik echt niet slapen. Maar veder heb ik er niet echt bijwerkingen van dus echt kwaad kan het niet. Mijn stemming is uitstekend en ben ook een stuk fitter dan voorheen."
"Zijn deze pillen beter dan de stackers waar ephedra in zit?"
"Spor zei: Stelletje apen van de douane Hebben mn pakje modafinil afgepakt En ik werd vriendelijk doch dringend verzocht NIET NOGMAALS DERGELIJKE BESTELLINGEN TE PLAATSEN, want dan zou ik er minder goed vanaf komen :P Opletten met airsealed producten die uit INDIA komen dus ! Bosnie tot nu toe geen problemen mee gehad Klik om te vergroten... Ik verwacht zelf een pakketje met 20 stuks modafinil van 200mg uit Hongkong dus hier schrik ik wel een beetje van. Meer mensen die problemen hebben gehad met de douane? Of is een klein aantal wel toegestaan?"
"Fulairyn zei: stackers zijn toch van die afval-pillen? Klik om te vergroten... Klopt maar je kan het ook voor energie nemen. space scientist zei: ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, en is gister verzonden. Ik zal hier nog wel posten wat ik er van vind. intussen gelijk nog wat vragen: -Klopt het dat de werkingstijd ongeveer 5 tot 6 uur is? -Valt het gebruik op? (denk aan grote pupillen e.d.) -Kan je er normaal op werken? Dit in verband met dat ik er misschien ook mee af wil vallen Klik om te vergroten... -Het kan nog wel wat langer duren dan 5 tot 6 uur, bij mij werkt het rond de 8 uur. -Ik heb geen last van grote pupillen, aan mij merken mensen het niet. -Je kan er normaal op werken waarschijnlijk, maar zou eerst even kijken hoe je er op reageert. Ik vind het zelf een beetje tegenvallen stackers met ephedra heb ik het dan over. Ik krijg er wel lekker veel energie van, maar word er ook behoorlijk zenuwachtig en nerveus van."
"space scientist zei: dat nerveus en zenuwachtig ken ik nog wel van vroeger, is al weer een tijd geleden dat ik dit gebruikte, dit was dan een stacker en weet niet hoeveel er in zat. Ik heb nu pure pilletjes van 30mg(en bindmiddelen natuurlijk) Klik om te vergroten... Heb je het al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd of je het anders gaat ervaren dan de stackers."
"Ik heb ook een tijdje Zyprexa voor geschreven gekregen toen ik depressief(!) was, weet niet precies hoe lang denk hooguit een half jaar. Heb hier geen pscychoses of wat dan ook aan over gehouden, moet ik er echt rekening mee houden dat ik hier doordoor eerder dood ga nee toch? Sliep er inderdaad wel goed op ja en kwam aan."
"Hoeveel mdma poeder of kristallen wordt eigenlijk als eigen gebruik gezien?"
"Oke dankjewel! Is iemand bekend met witte pillen met een 2cb opdruk schijnt 21mg in te zitten?"