#1
Heb je het al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd of je het anders gaat ervaren dan de stackers.space scientist zei:dat nerveus en zenuwachtig ken ik nog wel van vroeger, is al weer een tijd geleden dat ik dit gebruikte, dit was dan een stacker en weet niet hoeveel er in zat. Ik heb nu pure pilletjes van 30mg(en bindmiddelen natuurlijk)