Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEphedrine pillen 30mg

Ephedrine pillen 30mg

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
space scientist zei:
dat nerveus en zenuwachtig ken ik nog wel van vroeger, is al weer een tijd geleden dat ik dit gebruikte, dit was dan een stacker en weet niet hoeveel er in zat. Ik heb nu pure pilletjes van 30mg(en bindmiddelen natuurlijk)
Klik om te vergroten...
Heb je het al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd of je het anders gaat ervaren dan de stackers.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Johancore zei:
space scientist zei:
dat nerveus en zenuwachtig ken ik nog wel van vroeger, is al weer een tijd geleden dat ik dit gebruikte, dit was dan een stacker en weet niet hoeveel er in zat. Ik heb nu pure pilletjes van 30mg(en bindmiddelen natuurlijk)
Klik om te vergroten...
Heb je het al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd of je het anders gaat ervaren dan de stackers.
Klik om te vergroten...


vandaag binnengekregen in een nogal aparte verpakking :grin: bijna alle pilletjes zijn nog heel maar er zijn er ook een stuk gewoon tot poeder vermalen. Weet nog niet wanneer ik het ga testen, vrijdag eerst eens de DMAA testen. Wat zou een mooie dosis zijn om Ephedrine te snuiven? en wordt het wel opgenomen?
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het niet snuiven het schijnt verschrikkelijk smerig te zijn en te branden.
S
StilnoctRocksLid
01-01-2024, 00:00
#4
30 is mooie dosis voor mij persoonlijk je kan eens proberen met 30 en zie hoe je erop reageert
je luchtwegen komen open
waar je het beste opvoelt
als je bij die website besteld hou ons op de hoogte van de kwaliteit

SR
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn vraag is kort en simpel:

is dit wat als stimulant of niet? en zoja, welke dosis dan

prijs is 200*30mg voor 150 dollar, is het iets voor die prijs?


verkoper is waarschijnlijk wel bekent, dus hooft niet genoemt te worden in dit topic. Er zijn al genoeg internetleveranciers van het net af gehaalt.



Description

Brand name: Ephedrine
Active substance: Ephedrine hcl
Packaging: plastic bottle 200 x 30 mg
Shipped from: EU
Ephedrine (EPH) is a sympathomimetic amine commonly used as a decongestant and to treat hypotension associated with regional anaesthesia. Chemically, it is an alkaloid derived from various plants in the genus Ephedra (family Ephedraceae).

Ephedrine is a sympathomimetic amine - that is, its principal mechanism of action relies on its indirect action on the adrenergic receptor system, which is part of the sympathetic nervous system or SNS. Whilst it may have weak agonist activity at alpha- and beta-adrenergic receptors, the principal mechanism is to displace noradrenaline from storage vesicles in presynaptic neurons. The displaced noradrenaline is released into the neuronal synapse where it is free to activate the postsynaptic adrenergic receptors.

An ECA stack is a component found in thermogenic weight loss pills, composed of ephedrine, caffeine and aspirin working to speed up the metabolism and thus cause food energy to burn faster. The ECA stack is a popular supplement taken by body builders before workouts due to the increased amount of energy and alertness.

For many years, the US Coast Guard recommended ephedrine together with an equal 25 mg dose of promethazine to its sailors to combat seasickness. Promethazine manages nausea and ephedrine fights the ensuing drowsiness. Commonly referred to as the Coast Guard cocktail, ephedrine may still be available for prescription for this purpose.
H
HCloverLid
01-01-2024, 00:00
#6
ephidrine heeft zeker een stimulerende werking wat in de verte lijkt op de werking van speed, maar heeft verre van de potentie ervan. Word veelal gebruikt om af te vallen.

De combinatie van ephidrine, caffeine, asperine en yohimbe is zeker een "milder" alternatief en onderdrukt ook het hongergevoel en verhoogt het metabolisme zoals speed, maar heeft niet zo'n enorm effect dat je spieren worden afgebroken om het gluicogeen nivau hoog te houden.

De dollarnotatie van de prijs geeft aan dat je te maken hebt met een leverancier buiten de EU en grote kans dat je in plaats van het pakketje een brief krijgt van de douane dat de zending is vernietigd.
Ook binnen de EU worden pakketjes gecontroleerd, dus ik geef je weinig kans.

30mg is een redelijke dosis
S
StilnoctRocksLid
01-01-2024, 00:00
#7
populair in BB wereld om te vermageren, wordt wel eens natuurlijke speed genoemd

en de prijs is de normale marktprijs

ik dacht dat er binnen de europese unie niet zo streng wordt gecontorleerd?

ik verwacht ook een pakje en als ze het tegenhouden hopelijk geen troubles en enkel een brief van de douane. Iemand ervaring met onderschepte zendingen ?

SR
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat spullen niet aankomen maak ik me geen zorgen over, alles is altijd goed geleverd en geen nepspul. maar 30mg is een goede dosis of liever 60mg?
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn deze pillen beter dan de stackers waar ephedra in zit?
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#10
stackers zijn toch van die afval-pillen?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, en is gister verzonden.

Ik zal hier nog wel posten wat ik er van vind. intussen gelijk nog wat vragen:

-Klopt het dat de werkingstijd ongeveer 5 tot 6 uur is?
-Valt het gebruik op? (denk aan grote pupillen e.d.)
-Kan je er normaal op werken? Dit in verband met dat ik er misschien ook mee af wil vallen
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fulairyn zei:
stackers zijn toch van die afval-pillen?
Klik om te vergroten...
Klopt maar je kan het ook voor energie nemen.

space scientist zei:
ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, en is gister verzonden.

Ik zal hier nog wel posten wat ik er van vind. intussen gelijk nog wat vragen:

-Klopt het dat de werkingstijd ongeveer 5 tot 6 uur is?
-Valt het gebruik op? (denk aan grote pupillen e.d.)
-Kan je er normaal op werken? Dit in verband met dat ik er misschien ook mee af wil vallen
Klik om te vergroten...
-Het kan nog wel wat langer duren dan 5 tot 6 uur, bij mij werkt het rond de 8 uur.
-Ik heb geen last van grote pupillen, aan mij merken mensen het niet.
-Je kan er normaal op werken waarschijnlijk, maar zou eerst even kijken hoe je er op reageert.
Ik vind het zelf een beetje tegenvallen stackers met ephedra heb ik het dan over.
Ik krijg er wel lekker veel energie van, maar word er ook behoorlijk zenuwachtig en nerveus van.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat nerveus en zenuwachtig ken ik nog wel van vroeger, is al weer een tijd geleden dat ik dit gebruikte, dit was dan een stacker en weet niet hoeveel er in zat. Ik heb nu pure pilletjes van 30mg(en bindmiddelen natuurlijk)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."