"OctoFerrum zei:
Methanol is de alcohol waar mensen die verkeerd zelf hebben gestookt dood aan gaan, houtalcohol noemen ze het ook wel. Simpelste kool-waterstof verbinding, moet nog een setje aan vast en dan kun je er domme dingen van doen vrijdags/zaterdags en heet het ethanol Blind kun je er ook van worden, maar dan moet je wel het een en ander gedronken hebben, van methanol dan. En blueszanger, kun je er ook van worden. Maar zoveel snuif je niet zomaar op want anders waren er een heleboel blinde, kale blues gabbers. Fris en gezond is het niet echt nee.
Maar daar gaat een Stanley/afbreek/schilmesje niet van roesten, van een zuur wel want dat oxideert. Of nee tast aan, net als zuurstof want dat is ook zuur? Dus daarom antioxidanten? Ga zo ff mn moeder bellen. Zwavelzuur stinkt stevig, naar rotte eieren dus dat zit er volgens mij niet in, salpeterzuur? In ieder geval iets met een lage ph waarde (niet zo laag als je maagzuur) En dat verdampt wat lastiger dan methanol, dus blijft langer in de spulletje zitten. Bijt vooral, geloof niet dat het in zo'n hoeveelheid giftig is maar een fijn idee is het ook niet.
Echt droge en zuivere ruikt amfetamine inderdaad niet. Caffeine kan bijwerkingen versterken, zijn hardere korrels die krassen onder je pas of wegschieten. Fluffy wolkerig poeder is na goed drogen, zelfs onversneden* nog niet vrij van geur en restanten.
* Bestaat praktisch niet, en toch denk ik dat ik dat nu te drogen heb, verslag volgt maar van eerste lading bijna niets weg gewassen. Van +/- 9gr naar 2,65 uitgedampt en 2,42 na wassen. Ik ga uit van grofweg 1/3, 1/3, 1/3. dan daar nog beetje vanaf dus 2.5 is vrij standaard. Alleen start ik dan meestal met 5,5 ofzo. Nu met 50 gestart, is inmiddels droog. Poeltje maken hoeveel er verdampt is? 1) 3/4 2) 2/3 3) 3/5 4) Lul, je kan niet eens rekenen.
Wat ik heb begrepen van een kok is dat methanol altijd nodig is in het proces, wat de receptuur ook is. Maar die sprak Zweeds en was moeilijk te volgen, rest heb ik niet meegekregen. Beetje minder nat mag het van mij wel, pleuris bende
En zelfs als je zelf gaat lopen pulken en zeven blijft er zut in zitten die je lichaam dan weer moet afbreken en uitscheiden. Tjonge jonge dom volk die gebruikers van levo (links) amfetaminen. Dit in tegenstelling tot gebruikers van de medicinale, (rechtsdraaiende) dex amfetamine. Want dat kun je volgens de fabrikant zonder complicaties heel je leven dagelijks slikken. Maar alleen uit hun fabriek, de apotheker mag het niet maken. Laat staan goedkoper en ambachtelijk bereid met verse ingredienten - ik ga ontbijt maken.
Klik om te vergroten...
OctoFerrum zei:
Methanol is de alcohol waar mensen die verkeerd zelf hebben gestookt dood aan gaan, houtalcohol noemen ze het ook wel. Simpelste kool-waterstof verbinding, moet nog een setje aan vast en dan kun je er domme dingen van doen vrijdags/zaterdags en heet het ethanol Blind kun je er ook van worden, maar dan moet je wel het een en ander gedronken hebben, van methanol dan. En blueszanger, kun je er ook van worden. Maar zoveel snuif je niet zomaar op want anders waren er een heleboel blinde, kale blues gabbers. Fris en gezond is het niet echt nee.
Maar daar gaat een Stanley/afbreek/schilmesje niet van roesten, van een zuur wel want dat oxideert. Of nee tast aan, net als zuurstof want dat is ook zuur? Dus daarom antioxidanten? Ga zo ff mn moeder bellen. Zwavelzuur stinkt stevig, naar rotte eieren dus dat zit er volgens mij niet in, salpeterzuur? In ieder geval iets met een lage ph waarde (niet zo laag als je maagzuur) En dat verdampt wat lastiger dan methanol, dus blijft langer in de spulletje zitten. Bijt vooral, geloof niet dat het in zo'n hoeveelheid giftig is maar een fijn idee is het ook niet.
Echt droge en zuivere ruikt amfetamine inderdaad niet. Caffeine kan bijwerkingen versterken, zijn hardere korrels die krassen onder je pas of wegschieten. Fluffy wolkerig poeder is na goed drogen, zelfs onversneden* nog niet vrij van geur en restanten.
* Bestaat praktisch niet, en toch denk ik dat ik dat nu te drogen heb, verslag volgt maar van eerste lading bijna niets weg gewassen. Van +/- 9gr naar 2,65 uitgedampt en 2,42 na wassen. Ik ga uit van grofweg 1/3, 1/3, 1/3. dan daar nog beetje vanaf dus 2.5 is vrij standaard. Alleen start ik dan meestal met 5,5 ofzo. Nu met 50 gestart, is inmiddels droog. Poeltje maken hoeveel er verdampt is? 1) 3/4 2) 2/3 3) 3/5 4) Lul, je kan niet eens rekenen.
Wat ik heb begrepen van een kok is dat methanol altijd nodig is in het proces, wat de receptuur ook is. Maar die sprak Zweeds en was moeilijk te volgen, rest heb ik niet meegekregen. Beetje minder nat mag het van mij wel, pleuris bende
En zelfs als je zelf gaat lopen pulken en zeven blijft er zut in zitten die je lichaam dan weer moet afbreken en uitscheiden. Tjonge jonge dom volk die gebruikers van levo (links) amfetaminen. Dit in tegenstelling tot gebruikers van de medicinale, (rechtsdraaiende) dex amfetamine. Want dat kun je volgens de fabrikant zonder complicaties heel je leven dagelijks slikken. Maar alleen uit hun fabriek, de apotheker mag het niet maken. Laat staan goedkoper en ambachtelijk bereid met verse ingredienten - ik ga ontbijt maken.
Klik om te vergroten...
salpeterzuur in pep intressant nooit tegen gekomen"
In: Speed gekocht die heel erg stinkt en niet het juiste gevoel geeft
1-1-2024