Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed die niet naar methanol ruikt maar wat minder sterk geur

Speed die niet naar methanol ruikt maar wat minder sterk geur

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
Waarschijnlijk heeft jouw dealer een klein beetje mdma aan toegevoegd
m
mandragora

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
caninus zei:
Waarschijnlijk heeft jouw dealer een klein beetje mdma aan toegevoegd
Klik om te vergroten...
Waarom zou een dealer dat doen?
De prijs van mdma ligt opvallend hoger dan speed, zo zou de dealer in z´n eigen winst snijden
c
caninusLid
mandragora zei:
Waarom zou een dealer dat doen?
De prijs van mdma ligt opvallend hoger dan speed, zo zou de dealer in z´n eigen winst snijden
Klik om te vergroten...
Geloof niet dat je helemaal op de hoogte bent van de prijzen dan. Maar al zou mdma wel duurder zijn, veel mensen denken dat het betere speed is als de dealer er wat mdma bij zit. Dat is eeuwenoude truc
D
DirkdirkLid
Knap dat je methanol kan onderscheiden van alle andere vloeistoffen in een standaard laboratorium vitrine. Ik geef het je te doen hoor.
m
mandragoraLid
caninus zei:
Geloof niet dat je helemaal op de hoogte bent van de prijzen dan. Maar al zou mdma wel duurder zijn, veel mensen denken dat het betere speed is als de dealer er wat mdma bij zit. Dat is eeuwenoude truc
Klik om te vergroten...
In al die jaren dat ik drugs gebruik heb ik dit nog nooit gehoord, speed versnijden met mdma...en verkopen als speed... bizar.
Als je de mdma die je gebruikt om de speed te versnijden apart verkoopt heb je hier toch meer winst van geloof ik. Maar goed.
Dus voor jou is 1 gram mdma goedkoper dan 1 gram speed? Ofwel heb je dure speed, of bizar goedkope mdma denk ik.
R
RelmuisLid
🍞🐵
m
mandragoraLid
Relmuis zei:
🍞🐵
Klik om te vergroten...
Best een goeie samenvatting😁
c
caninusLid
mandragora zei:
In al die jaren dat ik drugs gebruik heb ik dit nog nooit gehoord, speed versnijden met mdma...en verkopen als speed... bizar.
Als je de mdma die je gebruikt om de speed te versnijden apart verkoopt heb je hier toch meer winst van geloof ik. Maar goed.
Dus voor jou is 1 gram mdma goedkoper dan 1 gram speed? Ofwel heb je dure speed, of bizar goedkope mdma denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik denk echt dat jij de verkeerde mensen kent, maar er mogen geen prijzen genoemd worden, maar hij staat al weken onder de euro
c
caninusLid
Dirkjan zei:
Knap dat je methanol kan onderscheiden van alle andere vloeistoffen in een standaard laboratorium vitrine. Ik geef het je te doen hoor.
Klik om te vergroten...
Er is niet echt een alternatief voor methanol. (Hoewel ik het ook wel eens iemand met stookalcohol heb zien doen, maar dat vervloog niet zo goed)
J
JeyeLid
als je verder wel oke bent nu en niet veel gekocht hebt zal ik het laten je kan je dealer nog vragen over wat erover heen was gegaan misshien is hij zoo eerlijk om het te zeggen of zeggen ik koop niet meer bij jou en een andere dealer opzoeken
X
XtremeXLid
Hallo weten jullie of de geur veranderd bij Te veel versnijding de geur die ik had was niet sterk wel was de methanol weg soms gaf de speed wat lichte hallucinaties alsof er een schaduw voorbij vloog. Wordt ook minder snel moe ook als ik wat minder doe dan normaal qua dosis de geur was een beetje papier achtig.
M
MissChemLid
Op naar een testcentrum!
X
XtremeXLid
Was uiteindelijk toch niet veel aan de hand heeft warm in de auto gelegen zelf nooit naar testcentrum geweest ik kom er van te voren wel achter
C
CyndaquilLid
Dan weet je het ook niet natuurlijk. Als je gaat hallucineren van speed heb je te veel op / te lang wakker of het is een heel ander goedje.
Ohja bij mij begon het na tijdje al bij 24 uur wakker zijn.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."