Waarschijnlijk heeft jouw dealer een klein beetje mdma aan toegevoegd
Waarom zou een dealer dat doen?Waarschijnlijk heeft jouw dealer een klein beetje mdma aan toegevoegd
Geloof niet dat je helemaal op de hoogte bent van de prijzen dan. Maar al zou mdma wel duurder zijn, veel mensen denken dat het betere speed is als de dealer er wat mdma bij zit. Dat is eeuwenoude trucWaarom zou een dealer dat doen?
De prijs van mdma ligt opvallend hoger dan speed, zo zou de dealer in z´n eigen winst snijden
In al die jaren dat ik drugs gebruik heb ik dit nog nooit gehoord, speed versnijden met mdma...en verkopen als speed... bizar.Geloof niet dat je helemaal op de hoogte bent van de prijzen dan. Maar al zou mdma wel duurder zijn, veel mensen denken dat het betere speed is als de dealer er wat mdma bij zit. Dat is eeuwenoude truc
Best een goeie samenvatting😁
Ik denk echt dat jij de verkeerde mensen kent, maar er mogen geen prijzen genoemd worden, maar hij staat al weken onder de euroIn al die jaren dat ik drugs gebruik heb ik dit nog nooit gehoord, speed versnijden met mdma...en verkopen als speed... bizar.
Als je de mdma die je gebruikt om de speed te versnijden apart verkoopt heb je hier toch meer winst van geloof ik. Maar goed.
Dus voor jou is 1 gram mdma goedkoper dan 1 gram speed? Ofwel heb je dure speed, of bizar goedkope mdma denk ik.
Er is niet echt een alternatief voor methanol. (Hoewel ik het ook wel eens iemand met stookalcohol heb zien doen, maar dat vervloog niet zo goed)Knap dat je methanol kan onderscheiden van alle andere vloeistoffen in een standaard laboratorium vitrine. Ik geef het je te doen hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."