Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ns4402 zei: Best mensen, ik wilde graag mijn klachten delen die ik heb gekregen na gebruik van 3-mmc. Gemiddeld om het weekend, 1 gram per feest. Twee of driedubbele als ik zou afteren. Ik gebruik bijna nooit iets ernaast, soms ketamine. Ik wil binnenkort een verwijzing naar een neuroloog aanvragen, en wellicht krijg ik een MRI. Ik heb last van; - Ruis in zicht - Gevoeligheid voor licht - ‘Floaters’ - Nabeelden Dit kan wellicht HPPD zijn. Er is geen verder onderzoek gedaan naar deze aandoening. Ook heb ik last van: - Ongelijke pupillen (rechter pupil is verwijd) - Pijnlijke spieren rondom rechter oog - mijn rechter oog is meer naar buiten gaan staan, bij veraf focussen. Dit kan wellicht duiden op schade aan de derde hersenzenuw. en zoals we allemaal kennen: - Geheugenverlies - Slecht kortetermijngeheugen Beschadigde hippocampus. mijn bevindingen moeten bevestigd worden door een professional, maar ik wilde niet tot die tijd wachten om dit te delen om anderen te waarschuwen voor de zenuwschade die 3-mmc kan veroorzaken. En dan heb ik het nog niet over de andere lichamelijke klachten, waar ik zelfs een hartecho voor heb laten maken en bloedonderzoek had laten doen. Precieze oorzaak van mijn klachten hadden ze nooit gevonden. Dit was onder anderen haarverlies, bleek/geel zien, flauwvallen, blauwe lippen, tintelingen in ledematen, hartkloppingen en -overslagen, hard kloppend hard, minder smaak proeven, geen eetlust, etc… deze klachten verdwenen na een half jaar gezond, genoeg en gevarieerd te eten ja, ik ben gestopt met 3-mmc. Mijn huidig doel is om een half jaar niet te gebruiken. Dit is makkelijk na te streven, dan ‘ik stop nu volledig met drugs’, dan gooi ik mezelf in het diepe waardoor het lastiger is om nee tegen drugs te zeggen Klik om te vergroten... Ongelijke pupillen (rechter pupil is verwijd) - Pijnlijke spieren rondom rechter oog - mijn rechter oog is meer naar buiten gaan staan, bij veraf focussen. Dat van je rechter oog is heel normaal bij gebruik van Stimulanten zoals cocaïne, crack, amfetamine (speed) en XTC/MDMA en 3MMC dus Heb geen idee hoe het komt,, maar we hebben het allemaal.. Kijk maar eens naar foto’s van bekende druggebruikers, H Brood bijv. Niets om zorgen om te maken maar lastig is t soms wel"
"Ik weet niet of het aan mijn dealer ligt, of dat het vaker gebeurd.. Maar sinds ik van een vriend eens aan een flesje Poppers geroken heb, herken ik het luchtje in de speed.. Ik heb wel eens gehoord dat producenten wel eens Poppers door de speed mengde omdat het een grotere flash zou geven.. Maar meer heb ik het idee dar het lokaal gebeurd door kleine dealers om de prijs wat op te schroeven .. Ik weet niet hoeveel er in een flesje Poppers zit of hoeveel dat weegt. Maar hoe dan ook, hef is sowieso winst.. (Het is ook echt een klote dealer die t echt alleen voor t geld doet)"
"groot deel van dit soort angsten zit tussen de oren.. Een mens kan echt wel wat hebben hoor.. Speed fuck’s with your mind zonder dat je er erg in heb.. Maar ik geef toe dat het wel een paar Jaar duurt voordat je al die signalen kan negeren.."
"Verschilt vaak van batch tot batch Van de ene soort heb je er meer last van dan van de ander Het is altijd maar afwachten wat je krijgt.."
"Alien Abduction"
"Volgens mij is het idee dat er veel cafeine in de speed zit allang achterhaald Dat stamt nog uit de tijd dat de speed als een droog poeder verkocht werd.. Ik heb zelf de speed ook vaak gewassen met aceton, maar merkte eigenlijk nooit zo veel verschil met ongewassen speed.. De speed wordt tegenwoordig zo nat verkocht, dat het ook helemaal geen zin heeft om daar nog een droog poeder zoals cafeine aan toe te voegen.. Plus die cafeine moet dan natuurlijk ook eerst worden ingekocht.. Nee volgens mij zit de winst die ze tegenwoordig maken vooral in t feit dat natte speed gewoon een stuk zwaarder is dan droge speed 🤔"
"Een goede manier om de kwaliteit van je speed te testen is, naast je pakje speed een fles Wodka te zetten . En na iedere snuif ook een shotje Wodka te nemen.. Begin je naar vier a vijf snuiven toch wazig te zien / aangeschoten te raken, dan weet je dat de speed waarschijnlijk beter had gekund Maar het beste is het waneer je na drie a vier snuiven dit experiment compleet vergeten bent en iets heel anders bent gaan doen 😂😂"
"Pas op Mensen goed kezen voor je Aceton bij de Praxis koopt. Ik heb gisteren 25g natte speed laten drogen op een bord.. Was nog 12g van over.. En die wou ik nog even door de wasstraat halen, ik had daar speciaal een nieuwe fles aceton voor gekocht bij de Praxis.. Toen ik de fles losdraaide rook ik een eigenaardig geurtje.. Maar zonder daar verder over na te denken goot ik het in het potje met daarin 12g droge speed.. Even roeren.. Wordt gewoon wit zoals het hoort, maar dat geurtje.. Dan de fles maar even nader bekijken.. En godverdomme.. Is het een op waterbasis alternatief voor echte aceton.. Maar waarom staat er dan met dikke letters Aceton op die fles En dat ie op waterbasis is piep klein op de achterkant.. Mooi balen 12g kwijt.. Heb het door het koffie filter laten lopen maar die kan het helaas niet meer scheiden.. Enigste optie uitgieten op een schaal en laten verdampen.. So be Warned!!! Oh ze hebben ondertussen het label al aangepast.. heb ik weer"
"gone"
"Oh sorry ook niet als ze via mijn DM reageren.. Was niet van plan om dit openbaar te doen.."