Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp teveel speed genomen :(

Help teveel speed genomen :(

41 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je je hartslag al gemeten?

Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig!
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Heb je je hartslag al gemeten?

Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig!
Klik om te vergroten...
Ik denk 130 dat ie slaat maar ik ga toch niet out gaan eh ik voel me gewoon oke maar merk dat het teveel van het goeie is :(
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
VantPadje zei:
Ik denk 130 dat ie slaat maar ik ga toch niet out gaan eh ik voel me gewoon oke maar merk dat het teveel van het goeie is :(
Klik om te vergroten...
Out ga je niet zomaar! Probeer rustig te blijven ademen als je denkt dat je te hard gaat.
Probeer positief te denken anders krijg je makkelijk paniekaanvallen. Speed kan ook wat angstige gedachten meebrengen. Zet ondertussen iets op de tv aan voor afleiding
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
probeer je effe niet te focusen op de computer en zorg voor afleiding en door je neus inademen en door je mond uit.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met speed op is het normaal dat je hartslag hoog is. Als je in paniek raakt wordt dat iig niet minder. Probeer even rustig afleiding te zoeken, even je gedachten ergens anders op focussen en rustig adem te halen. Out gaan zul je met speed niet zo snel in ieder geval. En het wordt vanzelf minder als de piek voorbij is. Met een bommetje zal de piek soieso minder hoog zijn dan wanneer je het gesnoven hebt. Rustig aan, komt echt wel goed!
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Out ga je niet zomaar! Probeer rustig te blijven ademen als je denkt dat je te hard gaat.
Probeer positief te denken anders krijg je makkelijk paniekaanvallen. Speed kan ook wat angstige gedachten meebrengen. Zet ondertussen iets op de tv aan voor afleiding
Klik om te vergroten...
Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
VantPadje zei:
Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk
Klik om te vergroten...
Hou je ons even up to date?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
VantPadje zei:
Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk
Klik om te vergroten...
ik zou je ps4 effe aan de kant laten.
Het zal wel goed komen.
Je hebt waarschijnlijk een opvliegertje
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Hou je ons even up to date?
Klik om te vergroten...
Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tips :pensive:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
VantPadje zei:
Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tips :pensive:
Klik om te vergroten...
Ik herken je helemaal. Ik heb het ook vaak als ik speed neem. Onthoud dat het weer overgaat! Echt blijven ademen is het belangrijkste, dat maakt je echt rustig. Paniek gedachten maken het alleen maar erger. Komt goed!!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
VantPadje zei:
Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tips :pensive:
Klik om te vergroten...

Het wordt vanzelf wel weer rustiger, niet teveel op focussen. Hou ons op de hoogte idd!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gebruik je vaker speed? En hoeveel heb je genomen?
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Ik herken je helemaal. Ik heb het ook vaak als ik speed neem. Onthoud dat het weer overgaat! Echt blijven ademen is het belangrijkste, dat maakt je echt rustig. Paniek gedachten maken het alleen maar erger. Komt goed!!
Klik om te vergroten...
Danku
Spyro zei:
Gebruik je vaker speed? En hoeveel heb je genomen?
Klik om te vergroten...
laatste maand hevig beginnen gebruiken omdat ik nieuwe vrienden heb en zo beginnen meedoen maar vandaag zou de laatste keer zijn ik wou gwn nog eens gaan :(
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
VantPadje zei:
Ben redelijk impulsief op gebied van drugs
Klik om te vergroten...
Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.
Klik om te vergroten...
Is het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
VantPadje zei:
Is het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...
Klik om te vergroten...
En ja het is echt verslavend ik kan er niet van blijven drm het is gedaan deze keer was genoeg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
VantPadje zei:
Is het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...
Klik om te vergroten...
Jointje kan paniek gedachten wel verergeren. Maar nogmaals, je kent jezelf het beste... Ik persoonlijk heb daar geen goede ervaringen mee. Liever wachten tot je wat rustiger bent
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou nou ook niet gaan blowen. Daar raakt je lichaam alleen maar meer van in de war. En het kan juist paniek verergeren.
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
VantPadje zei:
En ja het is echt verslavend ik kan er niet van blijven drm het is gedaan deze keer was genoeg
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Jointje kan paniek gedachten wel verergeren. Maar nogmaals, je kent jezelf het beste... Ik persoonlijk heb daar geen goede ervaringen mee. Liever wachten tot je wat rustiger bent
Klik om te vergroten...
idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
VantPadje zei:
idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
Klik om te vergroten...
Super. Probeer het over je heen te laten komen. Komt echt goed! Laat maar weten hoe het is gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."