#1
Heb je je hartslag al gemeten?
Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig!
Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig!
Ik denk 130 dat ie slaat maar ik ga toch niet out gaan eh ik voel me gewoon oke maar merk dat het teveel van het goeie isHeb je je hartslag al gemeten?
Het is heel normaal dat je hart versnelt tijdens het nemen van speed. Paniek is niet meteen nodig!
Out ga je niet zomaar! Probeer rustig te blijven ademen als je denkt dat je te hard gaat.Ik denk 130 dat ie slaat maar ik ga toch niet out gaan eh ik voel me gewoon oke maar merk dat het teveel van het goeie is![]()
Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijkOut ga je niet zomaar! Probeer rustig te blijven ademen als je denkt dat je te hard gaat.
Probeer positief te denken anders krijg je makkelijk paniekaanvallen. Speed kan ook wat angstige gedachten meebrengen. Zet ondertussen iets op de tv aan voor afleiding
Hou je ons even up to date?Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk
ik zou je ps4 effe aan de kant laten.Ja ben nu op ps4 dus dat kalmeert me hopelijk bedankt voor me wat gerust te stellen ik voelde er eerst niet veel van toen nam ik nog een bommetje en nu is het echt een fking bom maar alles komt goed hopelijk
Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tipsHou je ons even up to date?
Ik herken je helemaal. Ik heb het ook vaak als ik speed neem. Onthoud dat het weer overgaat! Echt blijven ademen is het belangrijkste, dat maakt je echt rustig. Paniek gedachten maken het alleen maar erger. Komt goed!!Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tips![]()
Ja zeker het is gewoon die hartslag dat het zo eng maakt maar ik volg jullie tips![]()
DankuIk herken je helemaal. Ik heb het ook vaak als ik speed neem. Onthoud dat het weer overgaat! Echt blijven ademen is het belangrijkste, dat maakt je echt rustig. Paniek gedachten maken het alleen maar erger. Komt goed!!
laatste maand hevig beginnen gebruiken omdat ik nieuwe vrienden heb en zo beginnen meedoen maar vandaag zou de laatste keer zijn ik wou gwn nog eens gaanGebruik je vaker speed? En hoeveel heb je genomen?
Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.Ben redelijk impulsief op gebied van drugs
Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.
Is het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...Ben ik ook zeker geweest, ook vaak spijt van gehad. Probeer wat water te drinken en zie het als een leer momentje voor jezelf. Volgende keer goed nadenken of je wel wil en hoeveel. Laat je vooral niet ompraten. Jij weet het beste wat goed voor jou is.
En ja het is echt verslavend ik kan er niet van blijven drm het is gedaan deze keer was genoegIs het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...
Jointje kan paniek gedachten wel verergeren. Maar nogmaals, je kent jezelf het beste... Ik persoonlijk heb daar geen goede ervaringen mee. Liever wachten tot je wat rustiger bentIs het erg als ik een jointje rook nu ik word dr wel rustig van...
En ja het is echt verslavend ik kan er niet van blijven drm het is gedaan deze keer was genoeg
idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopenJointje kan paniek gedachten wel verergeren. Maar nogmaals, je kent jezelf het beste... Ik persoonlijk heb daar geen goede ervaringen mee. Liever wachten tot je wat rustiger bent
Super. Probeer het over je heen te laten komen. Komt echt goed! Laat maar weten hoe het is gegaan.idd ga ik doen ik hou jullie op de hoogtz als er wat is en laat sowieso weten hoe het is afgelopen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."