Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De pot staat aan de andere kant,of hurk je boven een Frans toilet 🤣"
"In de tijden dat ik dronk,poepte ik hetgeen ik dronk er gewoon weer uit,de alcohol nam ik wel op( denk ik)"
"Rivalrie zei: Lijkt een beetje op een bevalling nu. Het kopje steekt er uit maar hij wilt nog niet verder Klik om te vergroten... In deze situatie help ik wat met men handen,bij mij helpt dat."
"Rivalrie zei: Mochten we ooit op meet zijn dan schud ik je hand niet 🤣 Klik om te vergroten... Dat vergeef ik je 😃"
"Dat lijkt me problematisch. Dan heb je al een flink loon nodig."
"Blauweaap zei: Als je iemand boos wilt maken is het logisch dat je kwetsende woorden gebruikt. Een normale discussie voeren is bijna onmogelijk als er al gevoelens gekwetst zijn. Heeft weinig zin. Als je iemand een mongool vind en beargumenteerd dit goed zijn mensen deze dagen toch al op hun teentjes getrapt. Niemand kan meer tegen kritiek of iemand met een andere mening. Dan valt hier geen normaal gesprek mee tevoeren en dan grijp je al gauw naar de makkelijke woordjes. Klik om te vergroten... Dat is een redenering van een kleuter,net of iedereen op dat niveau communiceert.."
"Ja,tijdens afkick alcohol,ik kreeg toen valium,dat hielp."
"Jbruinsma zei: Ooh das egt kut he bah. en had je dat lang? En langlast van gehad? Klik om te vergroten... Verschrikkelijk! Bij zware afkick van alcohol heb ik er toch een dag of 2 last van,de valium die ik kreeg remde het wel 2x zware afkick van alcohol in men leven."
"Jbruinsma zei: Jaa k ben ook gestopt met die dingen dat ceker rook alleen nog ook stuk minder maar het is dus ni gevaarlijk wil.je zeggen? Klik om te vergroten... Geen idee,dat moet een arts bepalen,bij mij was het wel gevaarlijk."
"De eerste keer speed was in de Westfalenhallen op een DJ set van WESTBAM ( de meester) Toen ben ik zelf ook maar DJ geworden 😀"