#1
Omdat het stofjes vrijgeeft in je hersenen.
Dat kan zonder middelen ook...Omdat de meeste drugs geluk stofjes vrijmaken en wie wil er zo nu en dan niet even gelukkig zijn,
Mijn punt is, amfetamine bijvoorbeeld geeft 5 keer meer dopamine af als een sex partij, niet heel vreemd dat het dan moeilijk is om van de amfetamine af te blijven. het heeft allemaal met het beloningssysteem in je hersenen te maken.Nou ja,je snapt em wel
Wtf amfetamine 5 keer zo lekker als seks? Moet toch eens speed proberen dan.Bekijk bijlage 12546
Niet echt te vergelijken
Wederom, goed inzicht. Denk dat jij er wel komt. Het belangrijkste is om in te zien wat je fout (en goed) doet. We zijn menselijk, we maken allemaal fouten, dat is normaal. Maar hebben we inzicht in wat we dan fout doen?Ik denk dat mijn brein door het gebruik is verandert en ik daardoor lastig nuchter kan zijn. Denk dat mijn brein te vaak zich te lekker heeft gevoeld, en het opnieuw moet leren om zonder drugs te genieten. Zeg maar, van de allerdaagse dingen.in de tussentijd dat mijn brein aan het herstellen is, is het zaak om mij bezig te houden met andere dingen die ook fijn zijn. Ook al kan ik er niet veel van genieten. Hopelijk komt dat weer terug, maar die garantie heb je niet en dat maakt dat ik er vaak over twijfel om weer te gaan gebruiken....
Amfetamine is idd lekker om op te slapen.Bij mij werkt amfetamine niet zo. Ik val gewoon in slaap en voel mij niet euforisch
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."