Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahahah ! nou gelukkig, ik vind het ook wel heel grappig hoor, ik heb zaterdag een kaugompje gegeven aan een jongen die zogenaamd naast me lag, toen ik ook wakker werd keek ik naast me en dacht ik even dattie naast me lag totdat ik goed keek & zag dat het GELUKKIG gewoon mn beste vriendinnetje was, hihi !"
"Harderstyles zei: Ik lag 2 weken terug in bed, muziek te luisteren na een feestje. Toen ik geen muziek meer wilde horen, stapte ik uit bed om de radio uit te zetten. Denk dat je al kan raden, dat hij dus gewoon uit stond. Hoor ook altijd mensen praten na een goed avondje spacen. Denk dat het per persoon verschilt, hoe je erop reageert. Ik vind het altijd wel lachen zulk soort dingen, maar ik kan erin komen dat je er horendol van wordt. Als ik er zo over praat, kan ik niet wachten totdat het weer zover is Klik om te vergroten... ooo geloof me ! ik vind het geweldig, maar meestal slaap ik toch niet alleen en diegene die meestal naast me ligt, word er helemaal gek van omdat ze niet kan slapen omdat ik aan het chille ben in mijn slaap met mensen die er niet zijn etc ! Ik heb een superleuke nacht & elke morgen een enorme lachkick erover ! hihi, wie weet vanavond weer !"
"haaj, ik ga van de zomer met een paar vriendinnen op vakantie hier in nederland. maar een vriendin van mij slikt het medicijn thyrax voor haar schildklier. weet iemand of dat wel/niet kan dat ze dan een pilletje neemt? Tnx."
"Njaaaah, ik weet het niet, ik wil niet tegen dr zeggen van ; Maakt niet uit , doe maar ! want straks gaat het verkeerd ofzo & dan ben ik het die gezegt heeft dat het niet uitmaakt. ik heb de medicijnen ook geslikt maar niet zoveel als haar & toen ik begon met xtc te gebruiken was ik zo ongeveer al gestopt? :$ écht niemand ervaringen ?! x"
"Kheb met xtc wel eens een supervaag gesprekje gehad.. ging als volgt.. : ik ; Waarom heb je zonnebril op ? zij ; ik heb geen zonnebril op ! ik ; Waarom heb je een muts op? zij ; ik heb geen muts op! ik ; Waarom heb je een zonnebloem op ? zij ; Wtf, een zonnebloem? ik ; ooo !! het is een zonnebloemhoed! (later bleek het een capouchon te zijn) & heb met een paddotrip wel eens gehad dat ik me een menselijke cel voelde.. ik liep en ik dacht op dat moment dat ik een stukje uit de lever was ... Diezelfde avond heb k ook nog hele verhalen verteld dat ik dat tekenfilmfiguurtje uit de avatar was en dat ik de vuurnatie moest gaan verslaan (??) Jaa die ene tekenfilmserie met dat kale poppetje met zo'n tekentje op z'n voorhoofd!"
"alcohol pep + sos. speed, geloof ik ook. maar dat weet k niet zeker meer :$ ghb. xtc ketamine paddo's wiet hasj eehmm.. geloof dat dat het was.."
"HAHAHAAHAH !!! Dat heb ik dus precies hetzelfde gehad , Ge-wel-dig ! Kmoet er nog wel even bijzeggen dat je geen inzicht meer hebt, dus je telefoon 2 cm van je hoofd houden en dan denken dat hij een halve meter weg is.. of drinken pakken en dan je glas omver stoten omdat hij eigenlijk heeel ergens anders stond ! Qocaïne zei: In na volging van het populaire en gelijknamige topic op PF, het 'je weet dat je hard gaat als...' DF topic! Voel je vrij om jouw ervaringen te delen... wanneer ga jij te hard? Je weet dat je hard gaat als... - Je een heel pakje peuken hebt weggerookt. - Je kaak een eigen leven begint te leiden. - Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen. - Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit. - Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn. - Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn. Nou, vul maar aan! Klik om te vergroten..."
"in eens midden op een festival glazen hokjes ziet (waar iedereen omheen loopt & die opeens weg zijn als je er zelf ook doorheen loopt)! & je opeens over hekjes heen moet stappen, (waar gek genoeg ook iedereen ook omheen loopt) Toch maar even die zonnebril af zeker ?"
"eh.. Xtc. Paddo's (1x nooit meer.. ) Ketamine (idem ! ) Snuifshit G Wiet. Hasj G werkt bij mij niet echt opwindend ofzo.. weet nooit wat ik met mezelf aanmoet als ik dat opheb.. dus mwohh.. misschien volgende x iets minder (of meer)."
"sinds een maand of 3 gebruik ik ieder weekend xtc, echt geweldig.. vooral met vakanties en kerst en oud&nieuw. maar wat ik eigenlijk niet weet is of je er afhankelijk van kan worden.. ik ben wel 1x uitgegaan zonder xtc in die 3 maanden en merkte daarin gewoon dat ik het veel saaier vond en ging samen met vrienden opzoek om misschien toch wat te kunnen regelen. wie weet of xtc verslavend kan zijn ? ben erg snel verslaafd aan drugs, dat heb ik al ondervonden.!"