Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslive pil report

live pil report

106 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De 2e :rock:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jullie allebei ook heel veel plezier gewenst.

(ik blijf nog wel ff hangen) kan mn eigen zo toch niet in de kroeg vertonen :tearsofjoy:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pil test:
Zozo.dus dit hier hebben we op de testbank (zie foto)


Dus ik dacht ze zijn ongetest dus ga ik ze nu eens uittesten.
Ik begin met een halfje en moest het onvoldoende zijn na een uurtje.
Dan drop ik de andere helft ook nog


19:20: eerste helft ingenomen laat ons hopen dat een goede pil is :grin:

19:45: ik kon niet meer wachten om de andere helft in te nemen dus die is ook maar gedropt

20:26: heb een klapper kaak en dope oogies . gaat goed heb een warme tinteling en heb zo juist de lekkerste douch van me leven genome :hearteyes:

20:46: gaat goed op het moment. i'm having fun :P niet echt iets te melden dus.

20:53: beslist om nog een halfje te droppe (voor de gene die de tel bijhouden 1,5)

wel minder mooi afgebroken :P

21:03 m'n kaak overleeft de nacht niet :tearsofjoy:

21:16: heb over lekkere rillingen en me love vibes zijn er ook nog :hearteyes:
gaat nog altyd lekker :wave:

21:38: me pupilen worden weer gewoontjes en ik voel me meeslepen op de muziek die kees hier post

21:46: besloten om dat laatste halfje ook maar te nemen nu we toch bezig zijn :rolleyes:
totaal: 2smily's

21:52 moet overdreven veel naar het wc :tearsofjoy: maar ja ik drink er ook genoeg weer bij :tearsofjoy:

22:19 klein dipje op het moment en besef dat men tv ook al opstaat zonder er ook maar 1 minuut naar gekeken te hebben :tearsofjoy:

22:46 love gevoel blijft :hearteyes: en word niet meer meegenomen met de muziek :( het was fun while it lasted heb me wel geamuseerd :grin:

23:14 vond het zo fijn dat ik nog een laatste halfje heb gedropt ( 2,5 pil totaal)

23:48 vind het wel genoeg gedropt voor vandaag totaal blijft op 2,5pil staan waarvan dat laatste halfje niet is opgekomen :( heb het op dit moment redelijk koud maar voor de rest alles ok :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gezellig ik zit nu aan de 4-fluoro-amphetamine 100mg, Have fun man :grin: :stoned:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha mattskovic dit is nu ook mijn livereport topic :smilingimp: het is nu een uur na inname van 100mg 4FMP, begin me nou aardig lekker te voelen, lichte rushes, euforie, muziek klink beter en heftiger! :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/a3v2qBgrqco&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/a3v2qBgrqco&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Deze klink nou echt lekker! :grin: :grin: :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
kom naar fox ito Kees!!!!!
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
have fun Kees :rock:
met jou deel ik wel een topic keesie:grin:

groetjes uit het kleine belgen landje :wave:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nice haha, kheb net even 100mg bijgenomen voel het niet echt super aanwezig ofzo...

Kees wil hard gaan :hearteyes:

Groetjes vanaf het platteland :stoned:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
we hope you enjoy your flight using 4fmp airlines :stoned: keap your ass in the seats till the end of the trip :P

:wave:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
I have my seatbelts on! Hoe is je XTC man?!? :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/y0i9CUpjKcs&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/y0i9CUpjKcs&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Nog een lekker nummertje fo yo ass! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
gaat goed op het moment :grin: tijd vliegt als je fun hebt
ik voel de love vibes :hearteyes:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#12
jah de white smiley's, die heb ik ook gehad, zijn chill maar rustig chill...
veel plezier gasten
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
:hearteyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
na 1 smiley zit ik te twijfelen om nog een halve je bij te nemen wil juist dat ietsje harder gaan.
Tot binnen een half uurtje of een uurtje.

en hoe is ie daar kees having fun oldtimer? :wave:

groetjes
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
jazeker mattskovic, ik zit hier te chillen met joint + goeie drum & base, 1 woord; HEERLIJK :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
goed om dat te horen :hearteyes:

groetjes matti
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doe ook mee :grin:

Heb in totaal 1 3-hoekje achter de kiezen.
Lig hier heerlijk te genieten :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het warme gevoel verspreid zich lekker door m' n hele lichaam, en de tintelingen trekken over m' n kop als een storm over land..

Begin die 2e dosering (100mg) nou een beetje te vernemen :)

Ben nog lekker van helder van geest valt me op (eerste keer 4FMP) :grin:

Welke muziek hebben jullie op mattskovic? :hearteyes:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AbZMNjng2Zo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AbZMNjng2Zo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dit is "mijn" spacemuziek :grin: :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
mattskovic zei:
oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin :grin:
Klik om te vergroten...

welke van de 2? :confused:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker dimension4!

Voel me nou wel een beetje een oudsider met m'n 4FMP :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."