Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hm... vreemd Klinkt totaal niet als een XTC report inderdaad :P 1/3 is wel erg weinig trouwens. Zelfs met pillen van 150 mg zou het maar 50mg zijn en dat voel je misschien net aan. Maar van 2/3 pil zou je toch wel love-gevoel moeten krijgen. Je hebt geen last van depressies of serotonine problemen? Misselijkheid kan altijd maar juist meestal in het begin. Waren de pillen getest? Het zou kunnen dat er wat anders ook doorheen zat. Niet iedereen reageert bijvoorbeeld slecht op mcpp. Maargoed het zou natuurlijk kunnen dat je 1 van de zeer zeldzame mensen bent die niet goed reageert op MDMA. Zonde want normaal raak je zo blij en intens gelukkig dat een bad trip zo goed als onmogelijk is."
"true, op een feestje heb je wel meer kans dat het fout gaat, in elk opzicht zo'n beetje. Mentaal, geestelijk. Ik zou het zeker nog een keer thuis proberen met vrienden. En laat je lekker gaan, positief denken. (hoewel ik me nog steeds niet kan voorstellen hoe je negatief kan denken onder invloed van MDMA )"
"heh, mooi report leerzaam idd"
"Heel interessant report En heel knap dat je ervan af kan blijven. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe geweldig het gevoel wel niet is maar ik durf het niet aan. Ik denk dat ik er wel van af kan blijven na 1 keer proberen. Maar als er dan iets naars in je leven gebeurd en niks kan je meer wat schelen voor een periode loop je toch een groot risico alsnog naar heroïne te grijpen. En dat risico wil ik op elke manier vermijden.."
"Leuk report Ook goed om te lezen dat als je je zo kut gaat voelen alles toch nog helemaal goed kan komen Hallucinaties klinken zo bekend haha, echt zo grappig Ik had op een feest dat ik allemaal mensen tegen tafels zag leunen. En als ik er dan omheen liep was er geen tafel en stonden ze gewoon rechtop. En toen ik even later weer keek stonden ze gewoon weer met z'n allen tegen een tafeltje te leunen. De hufters :P Ik las dat je je goed voorbereid had, das heel goed. Maar dat feest was 19 december en je gaat morgen al voor de 3e keer? Ik raad je toch aan wat meer tijd (2 maanden) ertussen te laten anders heb je straks een dikke tolerantie en is alle magie weg."
"Leuk report Vooral dat stukje dat jullie allebei ff dachten er echt een uur te staan. Soms valt je tijdsbesef helemaal weg idd, vet grappig Maareh.. Ja 14... ik zal het maar 1 keer zeggen al weet ik dat het geen nut heeft ik moet het van mezelf doen. Het is echt fucking onverstandig. Maargoed ALS je gebruikt gebruik dan wel zo veilig mogelijk en weet waar je mee bezig bent en neem ALLE voorzorgsmaatregelen. Lees je goed in! Enne paddo's raad ik je helemaal af... Ik heb er al vet veel moeite mee, als je 16 bent heb je wel een hele grote kans op een bad trip denk ik. Maargoed zie wat ik hierboven zei Wees voorzichtig iig"
"2cb? kan best gewoon MDMA zijn hoor Ik kan me ook nog wel geluiden herinneren die dik vervormden. Dacht ik iets in de verte te horen was het gewoon iets simpels vlakbij me. Wel humor ^^"
"Oom Klaas zei: J86 zei: 2cb? kan best gewoon MDMA zijn hoor Ik kan me ook nog wel geluiden herinneren die dik vervormden. Dacht ik iets in de verte te horen was het gewoon iets simpels vlakbij me. Wel humor ^^ Klik om te vergroten... Maar hij zegt zelf toch dat 't 2cb is, dus ga ik daar van uit :P Klik om te vergroten... Ohja, daar las ik ff overheen"
"hehe vet ik herken et wel een beetje ik zag een keer allemaal Red Alert 1 gebouwtjes in de hoogovens van ijmuiden toen ik na een trip naar huis fietste snachts. super grappig"
"Re: eerste keer MDMA ! wauw ! supervet report mooi om te lezen en heel herkenbaar"