Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"8️⃣6️⃣ zei: Er zijn wel manieren om natuurlijke euforie te kunnen ervaren zoals met meditaite. Maar ik betwijfel of je hetzelfde effect als 200mg pep kan krijgen op die manier. Van speed word je overigens niet knap maar juist lelijk, hoewel er uitzonderingen zijn op die regel waaronder ikzelf Klik om te vergroten... Ik val helaas niet onder de uitzondering. Mijn huid is sinds ik speed gebruik echt een stuk lelijker geworden. Tips? Naast stoppen met speed 😜"
"Space cadet zei: Guys, ik ben hier niet gaan posten om "gejudged" te worden. Hoge doseringen ga ik gewoon lekker op. Anders doet het niet veel. En mijn lichaamsgewicht is rond 90 maar ik ben een ervaren gebruiker ondertussen. Ik zal toch niet de enige zijn hier... en natuurlijk laat ik altijd alles testen dat ik gebruik. En water drinken, voor jezelf zorgen staat buiten kijf. Ik ben geen jonkie maar doe alles gelezen en zeer bewust. Klik om te vergroten... Kan toch. Niet ieder lichaam reageert hetzelfde. Dat is ook bij legale drugs (ook wel medicatie genoemd), dosering en halfwaardetijden zijn gebaseerd op gemiddelden van grote onderzoeksgroepen. Ik neem altijd overal meer van want mijn lichaam breekt volgens mij gewoon supersnel af."
"Space cadet zei: Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld. Klik om te vergroten... Ik neem dan wat iets kalmerends (benzo). Brengt iig bloeddruk en hartslag weer wat naar beneden. En zorgt ook dat ik niet door paniek alles nog erger maak (hyperventileren)"
"ATGC zei: Ik zie bij een vendor venlafaxine te koop staan. Dat is in NL beschikbaar als een antidepressivum. Dit is geen harde melding maar eerder een vraag of dit acceptabel is. Ik snap het ook niet aangezien er weinig lol aan valt te beleven... Klik om te vergroten... Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat je acceptabel vindt. Maar het is wettelijk niet toegestaan tenzij de vendor ook arts is."
"HennieB zei: Hoi allemaal, Ik heb afgelopen zaterdag voor de tweede keer in korte tijd 3mmc gesnoven. De eerste keer maar een paar lijntjes en totaal geen kater gehad. Afgelopen zaterdag in combinatie met behoorlijk wat drank echt veel 3mmc gesnoven, sowieso meer dan een gram. Toen ik zondag wakker werd na ongeveer 3 uurtjes slaap voelde ik me duizelig, gammel, steken op de borst. Dit vond ik passen bij de kater van drank/3mmc dus niet veel mee gedaan. Zondagavond op tijd gaan slapen en maandag na 16 uur slapen weer wakker geworden. Echter waren de steken/ hartkloppingen erger geworden. Niet zo zeer dat mijn hart heel snel klopte maar heel intensief en een heel zwaar kloppend gevoel. Ik kreeg een heel nerveus/opgejaagd gevoel van die intense hartslag. Maandag heb ik de hele dag op de bank doorgebracht omdat ik er echt ziek van was. Maandagavond weer op tijd naar bed gegaan, maar 's nachts constant badend in het zweet wakker geworden met een enorm gejaagd gevoel en drukkend gevoel op de borst. Inmiddels is het nu dinsdag en heb ik na die horrornacht mijn huisarts maar gebeld en alles verteld zoals het was. Deze denkt dat mijn lichaam gewoon even tijd nodig heeft om te herstellen en heeft me lichte oxazepam voorgeschreven om de nervositeit weg te nemen, deze kan ik vanmiddag ophalen. Ik maak me echter een beetje zorgen dat ik mijn hart permanente schade toe heb gebracht. Zou dit kunnen? Herkent iemand deze klachten misschien? Klik om te vergroten... Zelf nooit last van gehad. Maar heb wel altijd downers in huis voor het geval ik een beetje doorgeslagen ben in de uppers."
"benzokiddo zei: ik heb letterlijk de afgelopen ander halve week niks gebruikt en was soms een beetje angstiger anders had ik allang een beroerte gehad moeten hebben. (ik heb letterijk voor de grap 10x 0.5mg clonazolam pellets genomen en voelde niks. heeft niks met tolerantie te maken. gewoon bunk haha Klik om te vergroten... Dat hoeft niet. Je bouwt sneller tolerantie op dan je denkt. Ik gebruik het helaas al 15 jaar en kan een strip temazepam slikken zonder dat iemand iets merkt. En het effect van stoppen en wanneer je die effecten begint te merken verschilt heel erg per individu."
"Carootje zei: Hallo hallo, Ik ben hier net nieuw op het forum, 21 jaar oud en vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met het gebruiken van truffels bij psychische klachten. Ik heb jammer genoeg nu al 6 jaar last van psychische klachten (depressie, paniekaanvallen, dwanggedachtes, angst/inbeelding en sterke suicidale gevoelens) en merk dat ik het moeilijk vindt om dicht bij mezelf te komen. Ik heb het gevoel dat de mening/zienswijze van anderen mij teveel belemmeren en ik mezelf teveel wil sturen waardoor ik vastloop en het gevoel heb dat ik gevangenzit in mezelf. De laatste weken heb ik dit ontzettend erg en het was dat ik laatst over truffels droomde dat ik op het idee kwam. Ik had ook laatst even een helder moment in mijn slaap waarbij ik er meer achter kwam wat er in me omging en ik dacht eraan hoe belangrijk het is bij mij dat er bepaalde blokkades wegvallen en ik meer bij mijn onbewuste kom. Nou heb ik al wel twee keer truffels (psilocybe mexicana 15 gram) gebruikt maar het effect was heel licht. Naast wat 'lachkicks' wat misschien gewoon door de zenuwen kwam, en het gevoel alsof je weer kind bent (een vrij, veilig/warm gevoel, alsof je alles om je heen ook nog niet zo vaak gezien hebt) en het doelloos rondlopen en niet meer weten wat je van plan was, niet veel. Ohja, ik pakte wel ineens een mes (was verder niks van plan ofz), wat ik daarna wel gelijk weer teruglegde. Ik denk dat het sowieso verstandig is om scherpe voorwerpen niet in het zicht te leggen. Maar anyway, ik glijd een beetje af; ik had er meer van verwacht. Nu wil ik aan de eene kant sterker proberen, als het überhaupt verstandig is om dit te doen. Maar aan de andere kant vraag ik me af of dezelfde dosering niet ook genoeg is als ik actief over mijn problemen na denk. Daarbij is elk moment anders en kan dezelfde dosering op een ander tijdstip harder aankomen ook. Daarbij ben ik bang dat ik gevoelig ben voor psychoses en ik een bad trip ga krijgen. Ik hallucineer namelijk heel mijn leven al spontaan in het schemer/donker en ben heel gevoelig voor inbeelding. Lichtelijk paranoïde soms (maar ben er achter gekomen dat meer mensen dat zijn) Ik weet niet of die angst terecht is of niet, maar angst voor een psychose hebben maanden lang mijn leven geruïneerd tot aan het suicidale aan toe. Dus truffels nemen is een keiharde exposere voor die angst, en mijn gedachte is dan ook dat ik dan (als alles goed gaat) misschien wel van die angst kan afkomen. Ik wil mijn leven er ook niet teveel door laten beïnvloeden want eerlijk is eerlijk ik houd van trippen al is het met truffels nog niet echt gelukt. (met keta en wiet overigens wel maar dat is denk ik niet het juiste trippen wat ik nu nodig heb) Wat denken jullie hiervan? Wat adviseren jullie; wel of niet, en wat met hoeveel gram? Kan een trip je bevrijden? Dit gevoel heb ik namelijk sterk maar misschien vergis ik me. Ik ben btw ook bang dat ik dwanggedachtes krijg onder de trip want dit is gebeurt met wiet, maar daarna kon ik het loslaten en had ik echt een heel mooie ervaring! Dus ik geloof ook wel in mezelf dat ik kan loslaten... Klik om te vergroten... Mijn ervaring (vanuit mijn werk) is dat trippen als je instabiel bent erg risicovol is. Als je het wilt proberen doe het dan met een vertrouwd iemand erbij en bespreek vooraf wat jou rustig maakt (bepaalde muziek, je tripervaring tekenen etc). Als je echt je angsten wilt confronteren kun je dit het beste nuchter doen."
"Liefhebbertje zei: Ik mis hier in de 'voorwaarden' van het effect drugs een hele belangrijke: Welke medicijnen er gebruikt worden: Hoe dit omschreven moetworden damn weetik echt niet Zowel anti depressivia als anti psychotica hebben zeer verschillende En soms zelfs zeer gevaarlijke nadelige effecten 2 voorbeelden Ssri icm mdma Anti psychotica vooral de klassieke blokkeren de dopamine receptoren totaal Waardoor verschillende drugs niet of nauwelijks werken en er ofwel zeer grote kan op od is Of het zoeken van drugs die wel een soort kick geven Tijdens een psychose of manie/waan is het dopamine evenwicht verstoort En word niet goed verdeeld in de hersenen er is op de benodigde gedeelte of te weinig of teveel dopamine... Hoe weet ik dit? Slikte lange tijd meerdere anti psychotica niet voor de normale redenen Maar eigenlijk om mijn gedachten en buien te temperen En gebruikte coke en door verminderde werking steeds meer Klik om te vergroten... Het is zeker belangrijk om rekening te houden met je medicatiegebruik. Bij psychotische symptomen is er een teveel aan dopamine. Antipsychotica verminderen de beschikbaarheid van dopamine. Wanneer je dan een middel gebruikt dat de beschikbaarheid van dopamine vergroot, loop je het risico in een psychose te komen. Met antidepressiva die werken op serotonine (de ssri’s idd selective serotonin reuptake inhibitors) maar ook Mao-remmersverhogen de beschikbaarheid van serotonine. Als je daarbij een middel gebruikt dat ook de beschikbaarheid serotonine verhoogd is er een risico op serotonine syndroom."
"Salvia zei: Het gekke is dat ik het heb vóórdat ik überhaupt iets op heb. De gedachte alleen al zorgt ervoor dat ik naar de wc moet. Klik om te vergroten... Mooi middel tegen obstipatie 😂"
"Snuffelaar zei: Hmm suicide by VR horror on uppers. Mss in de toekomst haha. Klik om te vergroten... Is tenminste nog beetje leuke manier. Maar uppers maken me ook minder angstig dus moet wel goede horror zijn."