#1
Hallo beste Df ik zit met een aantal vragen over speed inverband het effect psychologisch op je brein tijdens onder invloed.
Ik stel me kort even voor ik ben een 24 jarige Belg .En heb in mijn leven zowat 20-30g speed genuttigd ook XTC (8 pillen) en nog wat
Psychodelica (misschien 3 keer) en ik blow trouwens tussen de week ongeveer 15g-20g wiet. ( Niet voor op te scheppen heb er enorm veel spijt van loop zo idioot als een kip maar het is ook zo chill en lekker..
Nu om niet off-topic te gaan zal ik maar to the Point komen .
Speed vind ik iets fascinerend maar aan de andere kant is het ook chemische rotzooi..
Oke laten we dan beginnen ..
Als ik wat speed neem als ik snuif 100-200mg max verdeeld over
De nacht
dan beginnen de effecten langzamerhand naar boven te komen het is gelijk dat het in fases opkomt..(ik ben normaal redelijk rustig eronder is te zien wat stemming ik vind het eigenlijk wel fantastisch hoe speed je een beeld van jezelf kan geven van je bent het waard en je mag er zijn het is gelijk om het extreem te zeggen .
, Dat je nooit ongelukkig bent geweest in je leven je hebt dan zo een goed zelfbeeld van je dat je in al je energie uitstraalt en direct je aantrekkingskracht toeneemt en je leeft onder invloed zo in het nu dat tijd vliegt .. Maar laat ik er maar effen bij zeggen dat dit middel je eigenlijk zo humorloos maakt omdat alles serieus is je kan niet aan je emoties ze zijn verdooft je kan er wel makkelijk contacten leggen als de wil er is en je niet para loopt omdat ze het aan je gaan zien .
Meningen?
-Dus hierboven nog een vraag
Is het überhaupt mogelijk om in zo een setting te raken compleet nuchter
Door gewoon wat ik hier benoemd heb van zelfbeeld,zelfvertrouwen,zelfzeker
En wat nog allemaal te brengen op 1 punt of is de dopamine voornamelijk de boosdoener?
Daarnaast vind ik me na snuifen van speed een stuk knapper en gelukkiger eruitzien het is gelijk of mijn huid er jonger uit zie . Mijn huid verandert gelijk van structuur om dat je even dat gevoel hebt dat je gelukkig bent en happy dus verander dus je huid ziet er gezonder/ huid voelt zich beter het is gelijk dat er iets van structuur verandert eens je dat gevoel van geluk heb bereikt . Natuurlijk niet het geval voor dagelijkse gebruikers die nachten doorhalen .Want dan kan je huid niet herstellen omdat je het zo op de proef stelt en die hun geluk is ook al zo goed als op dus dat is dan het moment dat speed eigenlijk een word gebruikt voor de verslaving te voeden..maar dit wisten jullie wel
Mijn conclusie over speed en waarvoor je het zou eigenlijk moeten voor gebruiken is om het te gebruiken als tool en feestjes kan ook voor de energie dan( voor niks anders)om tijdens het onder het invloed goed na te denken in een meer realistische manier dan psychedelica,
Hiermee wil ik zeggen dat je onder invloed dan ook die zelfbevestiging krijgt dat je eigenlijk wel een geweldig persoon kan zijn als je het uitstraalt en het leven eigenlijk allemaal niet zo slecht kan zijn kan dat je een boost geven mentaal ..en dat is een bevestiging als je je geweldige versie bent geweest dat je het ook die gedachte meeneemt in je nuchtere staat?
Edit: ik raad niemand aan om speed te doen om antwoorden of inzichten te krijgen Remember dat het 1 week enorm goed zal werken daarna ebt de mooie effecten zoals gericht diep nadenken en wat nog allemaal...weg hangt natuurlijk af van persoon tot persoon
Ik stel me kort even voor ik ben een 24 jarige Belg .En heb in mijn leven zowat 20-30g speed genuttigd ook XTC (8 pillen) en nog wat
Psychodelica (misschien 3 keer) en ik blow trouwens tussen de week ongeveer 15g-20g wiet. ( Niet voor op te scheppen heb er enorm veel spijt van loop zo idioot als een kip maar het is ook zo chill en lekker..
Nu om niet off-topic te gaan zal ik maar to the Point komen .
Speed vind ik iets fascinerend maar aan de andere kant is het ook chemische rotzooi..
Oke laten we dan beginnen ..
Als ik wat speed neem als ik snuif 100-200mg max verdeeld over
De nacht
dan beginnen de effecten langzamerhand naar boven te komen het is gelijk dat het in fases opkomt..(ik ben normaal redelijk rustig eronder is te zien wat stemming ik vind het eigenlijk wel fantastisch hoe speed je een beeld van jezelf kan geven van je bent het waard en je mag er zijn het is gelijk om het extreem te zeggen .
, Dat je nooit ongelukkig bent geweest in je leven je hebt dan zo een goed zelfbeeld van je dat je in al je energie uitstraalt en direct je aantrekkingskracht toeneemt en je leeft onder invloed zo in het nu dat tijd vliegt .. Maar laat ik er maar effen bij zeggen dat dit middel je eigenlijk zo humorloos maakt omdat alles serieus is je kan niet aan je emoties ze zijn verdooft je kan er wel makkelijk contacten leggen als de wil er is en je niet para loopt omdat ze het aan je gaan zien .
Meningen?
-Dus hierboven nog een vraag
Is het überhaupt mogelijk om in zo een setting te raken compleet nuchter
Door gewoon wat ik hier benoemd heb van zelfbeeld,zelfvertrouwen,zelfzeker
En wat nog allemaal te brengen op 1 punt of is de dopamine voornamelijk de boosdoener?
Daarnaast vind ik me na snuifen van speed een stuk knapper en gelukkiger eruitzien het is gelijk of mijn huid er jonger uit zie . Mijn huid verandert gelijk van structuur om dat je even dat gevoel hebt dat je gelukkig bent en happy dus verander dus je huid ziet er gezonder/ huid voelt zich beter het is gelijk dat er iets van structuur verandert eens je dat gevoel van geluk heb bereikt . Natuurlijk niet het geval voor dagelijkse gebruikers die nachten doorhalen .Want dan kan je huid niet herstellen omdat je het zo op de proef stelt en die hun geluk is ook al zo goed als op dus dat is dan het moment dat speed eigenlijk een word gebruikt voor de verslaving te voeden..maar dit wisten jullie wel
Mijn conclusie over speed en waarvoor je het zou eigenlijk moeten voor gebruiken is om het te gebruiken als tool en feestjes kan ook voor de energie dan( voor niks anders)om tijdens het onder het invloed goed na te denken in een meer realistische manier dan psychedelica,
Hiermee wil ik zeggen dat je onder invloed dan ook die zelfbevestiging krijgt dat je eigenlijk wel een geweldig persoon kan zijn als je het uitstraalt en het leven eigenlijk allemaal niet zo slecht kan zijn kan dat je een boost geven mentaal ..en dat is een bevestiging als je je geweldige versie bent geweest dat je het ook die gedachte meeneemt in je nuchtere staat?
Edit: ik raad niemand aan om speed te doen om antwoorden of inzichten te krijgen Remember dat het 1 week enorm goed zal werken daarna ebt de mooie effecten zoals gericht diep nadenken en wat nog allemaal...weg hangt natuurlijk af van persoon tot persoon