Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed uiterlijk,zelfvertrouwen,zelfbeeld en mijn conclusie hierover

Speed uiterlijk,zelfvertrouwen,zelfbeeld en mijn conclusie hierover

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste Df ik zit met een aantal vragen over speed inverband het effect psychologisch op je brein tijdens onder invloed.

Ik stel me kort even voor ik ben een 24 jarige Belg .En heb in mijn leven zowat 20-30g speed genuttigd ook XTC (8 pillen) en nog wat
Psychodelica (misschien 3 keer) en ik blow trouwens tussen de week ongeveer 15g-20g wiet. ( Niet voor op te scheppen heb er enorm veel spijt van loop zo idioot als een kip maar het is ook zo chill en lekker..




Nu om niet off-topic te gaan zal ik maar to the Point komen .

Speed vind ik iets fascinerend maar aan de andere kant is het ook chemische rotzooi..
Oke laten we dan beginnen ..

Als ik wat speed neem als ik snuif 100-200mg max verdeeld over
De nacht
dan beginnen de effecten langzamerhand naar boven te komen het is gelijk dat het in fases opkomt..(ik ben normaal redelijk rustig eronder is te zien wat stemming ik vind het eigenlijk wel fantastisch hoe speed je een beeld van jezelf kan geven van je bent het waard en je mag er zijn het is gelijk om het extreem te zeggen .
, Dat je nooit ongelukkig bent geweest in je leven je hebt dan zo een goed zelfbeeld van je dat je in al je energie uitstraalt en direct je aantrekkingskracht toeneemt en je leeft onder invloed zo in het nu dat tijd vliegt .. Maar laat ik er maar effen bij zeggen dat dit middel je eigenlijk zo humorloos maakt omdat alles serieus is je kan niet aan je emoties ze zijn verdooft je kan er wel makkelijk contacten leggen als de wil er is en je niet para loopt omdat ze het aan je gaan zien .
Meningen?



-Dus hierboven nog een vraag
Is het überhaupt mogelijk om in zo een setting te raken compleet nuchter
Door gewoon wat ik hier benoemd heb van zelfbeeld,zelfvertrouwen,zelfzeker
En wat nog allemaal te brengen op 1 punt of is de dopamine voornamelijk de boosdoener?



Daarnaast vind ik me na snuifen van speed een stuk knapper en gelukkiger eruitzien het is gelijk of mijn huid er jonger uit zie . Mijn huid verandert gelijk van structuur om dat je even dat gevoel hebt dat je gelukkig bent en happy dus verander dus je huid ziet er gezonder/ huid voelt zich beter het is gelijk dat er iets van structuur verandert eens je dat gevoel van geluk heb bereikt . Natuurlijk niet het geval voor dagelijkse gebruikers die nachten doorhalen .Want dan kan je huid niet herstellen omdat je het zo op de proef stelt en die hun geluk is ook al zo goed als op dus dat is dan het moment dat speed eigenlijk een word gebruikt voor de verslaving te voeden..maar dit wisten jullie wel


Mijn conclusie over speed en waarvoor je het zou eigenlijk moeten voor gebruiken is om het te gebruiken als tool en feestjes kan ook voor de energie dan( voor niks anders)om tijdens het onder het invloed goed na te denken in een meer realistische manier dan psychedelica,
Hiermee wil ik zeggen dat je onder invloed dan ook die zelfbevestiging krijgt dat je eigenlijk wel een geweldig persoon kan zijn als je het uitstraalt en het leven eigenlijk allemaal niet zo slecht kan zijn kan dat je een boost geven mentaal ..en dat is een bevestiging als je je geweldige versie bent geweest dat je het ook die gedachte meeneemt in je nuchtere staat?


Edit: ik raad niemand aan om speed te doen om antwoorden of inzichten te krijgen Remember dat het 1 week enorm goed zal werken daarna ebt de mooie effecten zoals gericht diep nadenken en wat nog allemaal...weg hangt natuurlijk af van persoon tot persoon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Flower123 zei:
Is het pas onlangs over tussen jullie? Begrijp ik dat zo goed.....?
Sterkte😘
Klik om te vergroten...
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Walter White zei:
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
Klik om te vergroten...

Als je inderdaad wilt stoppen of minderen is het zwaarder als je partner ook gebruikt.
En zeker wanneer je partner niet van plan is om te minderen of te stoppen.
Heb tijdens relatie destijds meerdere pogingen gedaan te stoppen.
Mijn ex ging voor mijn neus gebruiken en op me inpratem dat 1 lijntje heus geen kwaad kon.
Ben nu 5 jaar bij hem weg en nu 15 mnd clean.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Walter White zei:
Ja sinds 3 Dagen en dank u maar beter korte pijn dan want ja zei had meer dan genoeg en dat element moest weg toch enorm bedankt om even te horen . Thanks 😘
Klik om te vergroten...
Very welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker.... , al is het (zoals ik je berichten lees) een wijze keuze geweet.... in the long run.
Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je doen en voor je veranderen (bedoel dit zowel positief of negatief beïnvloeden). Het kan twee kanten op gaan, en het is jouw kracht die deze ‘opening’ ‘ruimte’ ‘mogelijkheid’ doorstaat, en je zegt zelf dat je er beter uit wilt komen dan hoe je erin ging/gaat dacht ik ergens te lezen. .
Ik ben er in ieder geval, voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou, of iemand anders naruurlijk hihhi.

Enfin, ik heb een uur geleden aardig wat Etizolam naar binnen gegooid, het afmaken van dit bericht heeft me zo’n 15 minuten gekost🤣 Dat is een teken: ik moet echt gaan slapen.
HET IS INEENS AL LICHT?! Error
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Flower123 zei:
Very welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker....
But I hope it was for the better, eventually. For the both of you. Zo interpreteerde ik in ieder geval wat je benoemd. Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je dien en voor je veranderen. Iben er in ieder geval voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou zelf natuurlijk
Klik om te vergroten...
Wow wat een beschrijvingen haha maar dikke merci, ik ga zeker mijn best doen opnieuw nu terug vol te houden maar nogmaals Bedankt en tot morgen. Ge
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Walter White zei:
Wow wat een beschrijvingen haha maar dikke merci, ik ga zeker mijn best doen opnieuw nu terug vol te houden maar nogmaals Bedankt en tot morgen. Ge
Klik om te vergroten...
Wauw zelfs nog dat bericht ge-edit, blijkbaar heeft me dat ook weer 10 minuten gekost hahah🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
Excuus
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flower123 zei:
Wauw zelfs nog dat bericht ge-edit, blijkbaar heeft me dat ook weer 10 minuten gekost hahah🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️
Excuus
Klik om te vergroten...
Ah ja sorry ben nog wat pc kennis achtestanf aan het inleren haha
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind de titel van dit topic niet echt passend. Van inzichten door speedgebruik is absoluut geen sprake, de discussie gaat alleen maar over hoe speed je uiterlijk kan veranderen, zowel op korte als op lange termijn.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Walter White zei:
Ah ja sorry ben nog wat pc kennis achtestanf aan het inleren haha
Klik om te vergroten...
?????

Flower123 zei:
Very welcome😌.
Ik hoop dat, ondanks dat het heel lastig en pijnlijk is nu, deze moeilijke en ook zeker grote stap er één is geweest in de goede richting naar/voor jou zelf als persoon(lijkheid). Zo vat ik in ieder geval je berichten op nu. Ook door wat wat @Syl idd aangeeft. Het ik zeer zeer klote. Maar, je komt hier doorheen. Hoop dat je er ergens zelf vrede mee kunt vinden. Dit soort dingen maken het hele afkick/clean gebeuren niet makkelijker.... , al is het (zoals ik je berichten lees) een wijze keuze geweet.... in the long run.
Hartpijn is een hele instense, en man man man wat kan het veel met je doen en voor je veranderen (bedoel dit zowel positief of negatief beïnvloeden). Het kan twee kanten op gaan, en het is jouw kracht die deze ‘opening’ ‘ruimte’ ‘mogelijkheid’ doorstaat, en je zegt zelf dat je er beter uit wilt komen dan hoe je erin ging/gaat dacht ik ergens te lezen. .
Ik ben er in ieder geval, voor welke mental support ook maar😇. Of je daar gebruik van maakt is volledig aan jou, of iemand anders naruurlijk hihhi.

Enfin, ik heb een uur geleden aardig wat Etizolam naar binnen gegooid, het afmaken van dit bericht heeft me zo’n 15 minuten gekost🤣 Dat is een teken: ik moet echt gaan slapen.
HET IS INEENS AL LICHT?! Error
Klik om te vergroten...
Edit: pffff snap er niks meervanjoh, nvm gewoon hahahahaha.
ik bedoelde dat ik mijn bericht Nog 10 min heb lopen editen maar goed
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flower123 zei:
Moet zeggen, dat ook ik er absoluut niet knapper op ben geworden (dagelijkse gebruiker). Ik ben net als @Salvia (lol) heel ijdel. En eigenlijk juist door de speed nog veel erger, bijna obsessief. Dat ben ik van mijzelf al en door de speed versterkt (ocd/dwang etc.). Ben er heel veel mee bezig, niet zozeer door een onzeker zelfbeeld, ben zelfverzekerd, maar eerder vanuit perfectionisme. Ik zie er dus eigenlijk altijd wel goed uit als ik de deur uitga, maar god wat een laagje make-up wel niet voor wonderen doet.... Ik ben dus juist vaker m’n tanden gaan poetsen bijv, die witter zijn nu. Ik zorg veel beter voor mijzelf en voor m’n uiterlijk. Maar zelfs ondanks dat ben ik duidelijk niet knapper geworden. Vooral m’n ingevallen smalle gezicht en zwarte oogkassen maken veel verschil. Ook is m’n huid erop achteruit gegaan, niet in die zin van puisten, maar hij is kurkdroog.
Ik weet eigenlijk niet waar ik heen wilde met dit verhaal, maar het onderwerp betreft twee dingen die in mijn leven een zeer groot deel innemen. En tja, de speed maakt mij een nog ergere kletskous dan ik al was🤪🤪🤪🤪🤪
Klik om te vergroten...
Ohhhh... Wat herken ik me goed hierin. Ik hou ervan om mijn make-up en mijn haren mooi te doen en wat heerlijk dat ik mijn drugs wallen kan verbergen met een laagje make-up. Mijn huid is er ook niet beter op geworden met al die jaren gebruiken, en dan inderdaad geen puisten maar gewoon droog. Ik zorg altijd goed voor mezelf ondanks mijn gebruik. Dus lekker mijn gezicht verzorgen/schoonmaken en dat geldt ook voor mijn lichaam bijvoorbeeld. Iedere week lekker zelfbruiner etc. Een buitenstaander zou aan mij ook nooit zien dat ik zoveel gebruik. Het zijn meer de kleine dingetjes die je zelf ziet vaak... Maar ik ben blij dat ik nooit mijn uiterlijk heb verwaarloosd ermee! Anders had ik me echt een stuk ellendiger gevoeld.
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind de titel van dit topic niet echt passend. Van inzichten door speedgebruik is absoluut geen sprake, de discussie gaat alleen maar over hoe speed je uiterlijk kan veranderen, zowel op korte als op lange termijn.
Klik om te vergroten...
Ja ook over zelfvertrouwen en zelfbeeld wel wat natuurlijk maar heb het passender gemaakt
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
VantPadje zei:
Ja ook over zelfvertrouwen en zelfbeeld wel wat natuurlijk maar heb het passender gemaakt
Klik om te vergroten...
Goede aanpassing!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Ben nu 5 jaar bij hem weg en nu 15 mnd clean.
Klik om te vergroten...
Iedere keer dat je hierop terugkomt denk ik trouwens echt "wauw, wat een kanjer," want met de gegeven omstandigheden is dat écht niet makkelijk. Vind ik echt gewoon zo top, moest ik even benadrukken. Geldt natuurlijk voor iedereen die het lukt om af te kicken en daar mag je ook echt trots op zijn.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Salvia zei:
Iedere keer dat je hierop terugkomt denk ik trouwens echt "wauw, wat een kanjer," want met de gegeven omstandigheden is dat écht niet makkelijk. Vind ik echt gewoon zo top, moest ik even benadrukken. Geldt natuurlijk voor iedereen die het lukt om af te kicken en daar mag je ook echt trots op zijn.
Klik om te vergroten...

Dank je wel!! 😊❤️
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb geen posts gelezen , maar ik heb een redelijk zwaar drug verleden (En nog...)
Blijf mezelf tot in de puntjes verzorgen en heb spierwitte tanden nooit een pukkel , stink nooit en loop er alrijd fris bij.

Je zal me nooit in de Carrefour tegenkomen bij wijze van spreken op een speedbinge in een lonsdale jogging op men sneakers met men ogen op half 7 en haar naar alle kanten.

Ik gebruik van men 13 jaar elke dag drugs (soft , hard van men 16) en ik ben een gewone 30 jarig jongentje waarvan je zelfs niet zou denken dat hij rookt.
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Ik heb geen posts gelezen , maar ik heb een redelijk zwaar drug verleden (En nog...)
Blijf mezelf tot in de puntjes verzorgen en heb spierwitte tanden nooit een pukkel , stink nooit en loop er alrijd fris bij.

Je zal me nooit in de Carrefour tegenkomen bij wijze van spreken op een speedbinge in een lonsdale jogging op men sneakers met men ogen op half 7 en haar naar alle kanten.

Ik gebruik van men 13 jaar elke dag drugs (soft , hard van men 16) en ik ben een gewone 30 jarig jongentje waarvan je zelfs niet zou denken dat hij rookt.
Klik om te vergroten...
als je goed eet en drinkt en slaapt en je reserves aanvult hou je de schade minimaal .Maar
die is er altijd natuurlijk altijd achter dagelijks gebruiken al merk je het niet direct . Ik ben ook nooit redelijk brak achter gebruik en herstel snel maar sport,en eet gezond maar als je er elke maand minimaal 2 keer leip gaat dat stapelt hem op ... Gelijk ingevallen wangen ik zou het niet willen
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
VantPadje zei:
als je goed eet en drinkt en slaapt en je reserves aanvult hou je de schade minimaal .Maar
die is er altijd natuurlijk altijd achter dagelijks gebruiken al merk je het niet direct . Ik ben ook nooit redelijk brak achter gebruik en herstel snel maar sport,en eet gezond maar als je er elke maand minimaal 2 keer leip gaat dat stapelt hem op ... Gelijk ingevallen wangen ik zou het niet willen
Klik om te vergroten...
Ik wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben.
En dat het echt wel gewoon kwestie van jezelf verzorgen is , als je er zo slecht uitziet tijdens jaren dope gebruiken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
VantPadje zei:
Dan ben jij een verstandige gebruiker :wink:
Klik om te vergroten...
Mss nu ik bijna 30 ben ja , maar in men tienerjaren alles behalven 🤣
Ben gewoon graag proper.
Vind van die onverzorgde mensen op festivals met vettige kop haar echt vies.
Neem droogshampoo mee eh...
En een kattewasje is snel gebeurd , ff onder je oksels en gezicht en je stink en ziet er al een pak beter uit.

Hoor mij , en ik ben een getrouwde vent 😂

Edit. Heb op werk ook altijd een setje bij met wat nivea for men , tandenborstel en pasta, wat patchoelli een kam , deo nzo 😂
V
VantPadjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Ik wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben.
En dat het echt wel gewoon kwestie van jezelf verzorgen is , als je er zo slecht uitziet tijdens jaren dope gebruiken.
Klik om te vergroten...
inner_search zei:
Ik wil er maar op doelen dat ik sinds jonge leeftijd drugs gebruik, en er gezond uitzien en ook (gedeeltelijk) ben.
En dat het echt wel gewoon kwestie van jezelf verzorgen is , als je er zo slecht uitziet tijdens jaren dope gebruiken.
Klik om te vergroten...
Dan ben jij een verstandige gebruiker :wink:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb gisteren mezelf in de glorie van '5 uur slaap in 60 uur tijd' mogen waarnemen. De donkere cirkels onder mijn ogen leken 10 tinten donkerder te zijn geworden en verder was ik lijkbleek. Echt heel griezelig hoe drugs ook in staat zijn om iemands uiterlijk ook in zo'n relatief korte periode helemaal naar de schijt kunnen helpen i.p.v. dat dat alleen maar zou gebeuren als je maanden lang binget. Ik zou gisteren ook eigenlijk een fotoshootje doen met een vriendin van me, maar dat heb ik maar verzet toen omdat ik er doodziek uitzag. Geen aanrader voor als je Miss Universe probeert te worden. :')
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."