Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 tot 5 Q's..., toch niet per avond mag ik hopen?"
"Effect van paddo's en truffels is grotendeels hetzelfde meen ik. Beide werkzame stof psilocybine / psilocine. De tolerantie die je lichaam opbouwt is dus voor truffels zelfde als voor paddo's, dus beste ook bij truffels gewoon paar daagjes meer wachten voor maximaal effect"
"Naast die 4 heb je ook nog Galindoi meen ik. In volgorde van sterkte (van laag naar hoog): - Tampanensis ("Philosopher's Stone") - Mexicana - Atlantis - Galindoi ("Mush Rocks") - Pajateros ("Dragon's Dynamite") Die Dragon's Dynamite is goed maar is niet in alle smart shops te krijgen. Internet is dan makkelijker (en vaak goedkoper)."
"Pdeboer zei: In truffels zit over het gemiddeld 0.3% Psilocybine. Bij sommige paddo’s kan dit oplopen tot 0.9%. De tolerantie gaat daarom niet zo snel bij truffels Klik om te vergroten... Ligt eraan hoeveel gram je eet natuurlijk"
"Ligt er maar net aan wat je trippen noemt? Concerta is methylfenidaat toch? Dus upper? Lijkt me niet te vergelijken met paddo's/lsd..."
"Re: Te hoge dosis MDMA, Tegen het randje, of gewoon te hard Beter geen Dextro Energy tabletten nemen tijdens XTC trip... instant droge mond gegarandeerd"
"Re: Te hoge dosis, te snel bijgepakt, op het randje, of te h Als je 1 a 1,5 mg per kg lichaamsgewicht aanhoudt zou je max. een halve Q-dance mogen nemen Als je heel veel meer gaat nemen levert dat bij mij vaak onrust op, inderdaad keihard knallen, maar wat minder genieten, vaak ook gepaard met de nodige hallicunaties...die opzich best leuk zijn, maar daar neem ik pillen niet voor eigenlijk... Heb je wel genoeg vocht (en suiker?) binnen gekregen, zoals hierboven al werd voorgesteld?"
"boenkeng zei: Hai, Nu wou ik dit weekend eigenlijk GHB gaan gebruiken, maar nu zit ik met de brandende vraag hoe goed kan je dit met alcohol combineren... Eerder hoorde ik allemaal verhalen over dat dit levensgevaarlijk is. Maar nu hoor ik van de mensen om me heen die tijden het uitgaan (lees stevig bier drinken) gewoon ghb erbij te gebruiken. Aangezien ik ook een stevige drinker en graag een biertje drink ben ik hier erg benieuwd naar Klik om te vergroten... Hey! Allereerst, het kan zeker wel. Ik heb het zelf best vaak gedaan, je moet gewoon wat beter opletten en van beide minder nemen. MAAR: GHB en alcohol werken (uit m'n hoofd) beide op glutamaat, dat zorgt voor het versterkende effect. GHB veroorzaakt op zichzelf al vrij vaak problemen omdat mensen overdoseren en/of niet op de tijd letten, in combinatie met alcohol wordt het dan nog gevaarlijker helaas. Niet goed voorspelbaar en voor de meeste mensen af te raden om het allemaal leuk en veilig te houden Zeker in jouw geval (stevige drinker) boenkeng zei: Ik heb een keer eerder ghb gehad, dit was de eerste keer een dosis van 4 - 4.5 ml. Hier merkte ik bijna niks van. Ik had 2-3 uur daarvoor gelunched en ik kan me nog herinneren dat ik een stevige kater van de dag ervoor had. Na precies een uur hebben gewacht (op aanraden van maatje die wat ervarener is) een tweede dosis van ongeveer 4ml gehad waardoor ik ineens keihard ging. Hoe kan het zo zijn dat ik van de eerste dosis gewoon bijna niets merkte? Zwakke G? Volle maag? Klik om te vergroten... Dat je van die eerste dosis niet zoveel voelde kan inderdaad van alles zijn. Zwakke G en volle maag zijn factoren, dosis is een andere, en daarom wil ik je eigenlijk gelijk vragen... Tweede dosis van bijna dezelfde hoeveelheid, wie heeft je dat aangeraden!? Regel is: eerste dosis mag hoog, daarna altijd een stuk lagere dosis. Als de G begint te werken (vaak na 15-30 minuten) verandert namelijk de stofwisseling waardoor de tweede, derde etc. dosis harder inslaat. Die kun je inderdaad na een uur innemen maar houd voor de zekerheid 1,5 uur is mijn advies vaak. In jouw geval (95 kg) kun je best wat hebben, maar precies valt het niet te zeggen, kwestie van zelf je limiet testen. Ikzelf, 70 kg, doe voor eerste dosis max. 4 - 4,5 ml, daarna meestal half buisje à 2,5 ml per keer. Maar ook alles afhankelijk van kwaliteit/sterkte van de G. boenkeng zei: Hierna na een uur ben ik ook in slaap gevallen waarna ik na drie kwartier wakker werd en nog een uur bij moest komen waarna ik misselijk werd, en 10 minuten later gebraakt hebt waarna ik weer fit werd. Is hier ook een reden voor? Klik om te vergroten... Ja, teveel G genomen. Sorry dat ik het zeg, maar vind het best onverantwoord gebruik voor eerste keer G...het is machtig mooi spul met een helaas onterecht slechte naam door dit soort gevallen. Pas op, outgaan op de G kan dodelijk zijn. Tijd bijhouden en goed doseren, als je die twee dingen bijhoudt gaat het meestal wel goed. Ik hoop dat je hier wat meekunt en veel plezier gewenst de volgende keer alvast! boenkeng zei: Paperplane. zei: Ik was gister van 2.75ml toch best weg Klik om te vergroten... Ik heb gister 2 dopjes gehad vanwaar werd gezegd dat het 5ml per dopje was, het viel me allemaal mee tot ik thuis kwam... Klik om te vergroten... Dit als laatste hoor, fix gewoon even een GHB buisje bij de smartshop of anders een spuitje bij de apotheek met mL aanduiding. Doseren met doppen is gewoon gokken en vragen om moeilijkheden."
"Daarom spreiden he, als je lekker gaat, andere halfje nemen..."
"---Heb niet erg lang gezocht of er al een dergelijk topic bestaat, indien het geval, excuses en verwijs maar door --- Beste drugsgebruikers, Vraag me toch af hoe sommige onder jullie het vol houden 12 uur of langer op een party te staan en nog steeds aardig fit te zijn...? Wat ik zelf doe is beetje rustig beginnen met paar biertjes, daarna wat MDMA, nog later wat GHB erbij, en eventueel nog wat hasj op het eind, maar dan houd het gewoon op en ben ik gesloopt... Zeker nu tijdens ADE, als je ziet dat mensen van het ene feest naar het andere trekken, nachten doortrekken e.d. Hoor graag jullie ervaringen"