#1
Wat: xtc q-dance 2e badge met strekking van 185-210 (!!!) uiteraard getest.
Waar: awakenings
Wie: Ik (18 jarig meisje, 59 kilo) en drie van mijn vriendinnen
Awakenings zou mijn eerste feest worden.( Ik heb al 4 keer geslikt, nooit meer dan een hele in totaal) Ik had er heel veel zin in, en ik kon niet wachten tot het allemaal zou beginnen. We hadden pillen netjes op tijd geregeld en namen de trein naar amsterdam.
Ik begon met een halve de Q-dance om 12 uur precies. Nic fanciulli en Joris voorn draaide rug aan rug en het was fantastisch. De pil begon in te werken, en ik voelde me heerlijk. Ik begon zelf verliefde gevoelens te krijgen voor een heel dik meisje met een soort bloemjurkje en een paarse zonnebril . Fantastich allemaal.
Na anderhalf uur besloot ik mijn 2 halve te droppen. Mijn vriendinnen kwamen nadat ik had gedropt naar mij toe met de melding dat ze ook wilden bijpakken. Ik ging met hun mee naar het toilet en heb daar toen, terwijl ik vergeten was dat ik zelf al had bijgeknabbeld, ook nog een halfje genomen. (ik geloof 40 minuten na de 2e halve),
Goed ik begon de 2e te voelen en we stonden inmiddels kei hard te beuken op lekkere duistere techno. en ineens na een half uur, (ik geloof dat toen de 3 halve in begon te werken) sloeg er ineens iets in als een bom: Ik voelde me heel erg licht, was heel duizelig, ik viel bijna om leek het, mijn orientatie was slecht, en ik had van die ontzettende walmen, een soort opvliegers die geleidelijk erger worden, waarna ze weer verdwijen en dan 10 minuten later 2 keer zo hard terugkomen.
Ik besloot te gaan zitten en even uit te spacen. In mijn hoofd doemden zich een aantal vragen op.
"Ga ik niet te hard" , "is dit wel goed", "Shit ik hoop dat ik niet dood ga" (Ik was volkomen rustig maar ik dacht iets te ver na, gewoon met een logische insteek). In ieder geval na een anderhalf uur was het voorbij, de opvliegers werden minder en verdwenen. Ikzelf stond nog retestrak. en heb de laatste 2 uur ontzettend hard gebeukt.
Mijn vraag aan jullie is of dit normaal was of niet. Had ik te snel bij gepakt? Kan mijn lichaam er niet tegen? Zat ik tegen het randje van out gaan (voelde soms zelf of ik in slaap kon vallen)? Is out gaan dan hetzelfde als dood. Of had ik gewoon te veel genomen en waren deze gevoelens gewoon toe te schrijven aan te veel MDMA.
Ik hoor graag of jullie soortgelijke ervaringen hebben meegemaakt.
Waar: awakenings
Wie: Ik (18 jarig meisje, 59 kilo) en drie van mijn vriendinnen
Awakenings zou mijn eerste feest worden.( Ik heb al 4 keer geslikt, nooit meer dan een hele in totaal) Ik had er heel veel zin in, en ik kon niet wachten tot het allemaal zou beginnen. We hadden pillen netjes op tijd geregeld en namen de trein naar amsterdam.
Ik begon met een halve de Q-dance om 12 uur precies. Nic fanciulli en Joris voorn draaide rug aan rug en het was fantastisch. De pil begon in te werken, en ik voelde me heerlijk. Ik begon zelf verliefde gevoelens te krijgen voor een heel dik meisje met een soort bloemjurkje en een paarse zonnebril . Fantastich allemaal.
Na anderhalf uur besloot ik mijn 2 halve te droppen. Mijn vriendinnen kwamen nadat ik had gedropt naar mij toe met de melding dat ze ook wilden bijpakken. Ik ging met hun mee naar het toilet en heb daar toen, terwijl ik vergeten was dat ik zelf al had bijgeknabbeld, ook nog een halfje genomen. (ik geloof 40 minuten na de 2e halve),
Goed ik begon de 2e te voelen en we stonden inmiddels kei hard te beuken op lekkere duistere techno. en ineens na een half uur, (ik geloof dat toen de 3 halve in begon te werken) sloeg er ineens iets in als een bom: Ik voelde me heel erg licht, was heel duizelig, ik viel bijna om leek het, mijn orientatie was slecht, en ik had van die ontzettende walmen, een soort opvliegers die geleidelijk erger worden, waarna ze weer verdwijen en dan 10 minuten later 2 keer zo hard terugkomen.
Ik besloot te gaan zitten en even uit te spacen. In mijn hoofd doemden zich een aantal vragen op.
"Ga ik niet te hard" , "is dit wel goed", "Shit ik hoop dat ik niet dood ga" (Ik was volkomen rustig maar ik dacht iets te ver na, gewoon met een logische insteek). In ieder geval na een anderhalf uur was het voorbij, de opvliegers werden minder en verdwenen. Ikzelf stond nog retestrak. en heb de laatste 2 uur ontzettend hard gebeukt.
Mijn vraag aan jullie is of dit normaal was of niet. Had ik te snel bij gepakt? Kan mijn lichaam er niet tegen? Zat ik tegen het randje van out gaan (voelde soms zelf of ik in slaap kon vallen)? Is out gaan dan hetzelfde als dood. Of had ik gewoon te veel genomen en waren deze gevoelens gewoon toe te schrijven aan te veel MDMA.
Ik hoor graag of jullie soortgelijke ervaringen hebben meegemaakt.