#1
Ik lees op ander fora er nu ook meer over, ik ga het dan ook niet doen, hoe hoog de groepsdruk ook is ghehe
.
Word dus gewoon een keertje op zondag avond doen![:grin:]()
. Word dus gewoon een keertje op zondag avond doen
. Nou dan heb ik nu wss weer zwakke G, al voel ik het nu aardig goedPaperplane. zei:Bij die keer had je waarschijnlijk zwakke G. Van 5ml ga ik out. Op een volle maag misschien net niet, maar alsnog.

Ik heb gister 2 dopjes gehad vanwaar werd gezegd dat het 5ml per dopje was, het viel me allemaal mee tot ik thuis kwam... Ik ging op bed liggen, werd gebeld en was er van overtuigd dat mijn telefoon onder me matras lag... zoeken zoeken, matras van bed getrokken, dat viel nog niet mee (2persoons) allemaal spul daardoor kapot... Uiteindelijk lag me telefoon naast me op me nacht kastjePaperplane. zei:Ik was gister van 2.75ml toch best weg![]()

Tsjah, het is echt net of ik super bezopen ben, ook nog in een sloot gestaptPaperplane. zei:Haha leuk spul he![]()
Hey!boenkeng zei:Hai,
Nu wou ik dit weekend eigenlijk GHB gaan gebruiken, maar nu zit ik met de brandende vraag hoe goed kan je dit met alcohol combineren... Eerder hoorde ik allemaal verhalen over dat dit levensgevaarlijk is. Maar nu hoor ik van de mensen om me heen die tijden het uitgaan (lees stevig bier drinken) gewoon ghb erbij te gebruiken. Aangezien ik ook een stevige drinker en graag een biertje drink ben ik hier erg benieuwd naar
Dat je van die eerste dosis niet zoveel voelde kan inderdaad van alles zijn. Zwakke G en volle maag zijn factoren, dosis is een andere, en daarom wil ik je eigenlijk gelijk vragen...boenkeng zei:Ik heb een keer eerder ghb gehad, dit was de eerste keer een dosis van 4 - 4.5 ml. Hier merkte ik bijna niks van. Ik had 2-3 uur daarvoor gelunched en ik kan me nog herinneren dat ik een stevige kater van de dag ervoor had. Na precies een uur hebben gewacht (op aanraden van maatje die wat ervarener is) een tweede dosis van ongeveer 4ml gehad waardoor ik ineens keihard ging. Hoe kan het zo zijn dat ik van de eerste dosis gewoon bijna niets merkte? Zwakke G? Volle maag?
Ja, teveel G genomen. Sorry dat ik het zeg, maar vind het best onverantwoord gebruik voor eerste keer G...het is machtig mooi spul met een helaas onterecht slechte naam door dit soort gevallen. Pas op, outgaan op de G kan dodelijk zijn. Tijd bijhouden en goed doseren, als je die twee dingen bijhoudt gaat het meestal wel goed.boenkeng zei:Hierna na een uur ben ik ook in slaap gevallen waarna ik na drie kwartier wakker werd en nog een uur bij moest komen waarna ik misselijk werd, en 10 minuten later gebraakt hebt waarna ik weer fit werd. Is hier ook een reden voor?
Dit als laatste hoor, fix gewoon even een GHB buisje bij de smartshop of anders een spuitje bij de apotheek met mL aanduiding. Doseren met doppen is gewoon gokken en vragen om moeilijkheden.boenkeng zei:Ik heb gister 2 dopjes gehad vanwaar werd gezegd dat het 5ml per dopje was, het viel me allemaal mee tot ik thuis kwam...Paperplane. zei:Ik was gister van 2.75ml toch best weg![]()
Ben je een stevige drinker/gebruiker van benzodiapines?boenkeng zei:Bedankt voor je advies. Het is idd ook wat onverantwoordelijk gegaan. Ik snap alleen nog steeds niet waarom ik zoveel (in een keer) nodig heb om hard te gaan en anderen niet. Ik ben er nu ook wel zeker van dat het gewoon erg zwakke G was toch was het heel erg dik/stroperig.
Moet het ook maar niet in huis hebben, want het is erg makkelijk gepakt op een doordeweekse avond
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."