Afgelopen zaterdag heb ik ook voor het eerst 3-FA geprobeerd op een "house" feest.
Ik had eerst een capsule gevuld met ongeveer 50 mg. Dit is mischien wat weinig maar ik begin liever iets voorzichtiger met een nieuw stofje. Dit was uiteindelijk een te lage dosis voor mij persoonlijk, want merkte hier vrij weinig van! een uur later nog eens zo'n 40 mg nasaal bijgedoseerd en hierna begon ik iets te merken in de vorm van wat meer energie en een hele lichte vorm van euforie. Toch viel het nog steeds tegen en heb nog een keer een kleine hoeveelheid in mijn drinken gedaan en later nog een beetje nasaal gebruikt. Het gaf me wel wat meer energie en af en toe lichte tintelingen in de nek gevoeld. Voelde er weinig euforie bij en ook niet echt de drang om veel te praten, wat met andere middeltjes toch sneller aanwezig is.
Toen ik weer thuis kwam heb ik een (wiet)joint gerookt, omdat ik hier meestal weer wat rustiger van wordt voordat je naar bed gaat. Dat pakte deze keer totaal anders uit!!
Tijdens het roken merkte ik dat de effecten maar ik de hele nacht eigenlijk op heb zitten wachten zich begonnen aan te dienen en vanaf dit moment stond ik voor me gevoel behoorlijk "strak". (Dit was zo'n 3 uur na mijn laatste inname.) Iets wat niet echt de bedoeling was aangezien ik op het punt stond om naar bed te gaan.
In bed kwam ik zoals verwacht totaal niet aan enige rust toe en kreeg zelfs lichte visuals als ik mijn ogen dicht had. Verder merkte ik dat ik lichte spanningen voelde in mijn kaken. Toen maar besloten om een temazapam te nemen aangezien ik daar altijd wel van kan slapen na een nacht waarin iets genuttigd is. Helaas had dit voor het eerst totaal geen effect en heb ik dus niet kunnen slapen
Hele dag wel een beetje verrot gevoeld maar het gebrek aan slaap zal daar een grote invloed op gehad hebben. Vandaag voel ik nog lichtjes dat ik niet helemaal fit ben en nog een lichte spierpijn in de kaken.
Conclussie: Prima spulletje om ongemerkt onder invloed te zijn, aangezien je bij kleine doseringen niet echt zwarte doppen krijgt en niet aan het malen bent met je kaken.
Je krijgt er wat meer energie van en voelt je er verder wel ok bij.
Ben je op zoek naar een wat heftiger middeltje dan is dit niet het juiste, maar ik moet er wel bij zeggen dat het mischien een heel ander verhaal is als je meteen een bommetje/capsule van >100 mg. neemt.
Of je blowt tijdens het gebruik en zal je mischien ook merken dat het de werking van 3-FA ernstig versterkt!