Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA iemand al geprobeerd?

3-FA iemand al geprobeerd?

42 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds kort is er ook 3-FA verkrijgbaar. Vergelijkbaar met 4-FA (4-fmp) gelezen naar de eerste ervaringen maar iets mellower. Toevallig iemand hier geprobeerd of van plan het te proberen. Ik zit het namelijk te overwegen.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt perfect voor thuis, 4fmp maar voor feestje bestellen.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
had laatst 50mg gesnoven en later nog wat kleine boostertjes, vond het zelf ook heel erg tegenvallen, vond 4-fa daarin tegen wel super, dus denk dat je gauw 4-fa een keer moet proberen.
Als je zoekt op flux is het nog wel ergens te koop online, maar zal binnenkort ook wel op houden.
4-fa poeder is al niet meer zo makkelijk aan te komen helaas.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou ik moet zeggen na nog wat extra ingenomen te hebben is het effect wat sterker. Wil veel praten maar daarin ook wat ongeduldig :tongueout: prima energieboost nu. Koude handen en voeten zijn ook weg als je maar wat meer in beweging bent. Bij stilzitten achter de comp wordt het snel koud :)

4-fa is moeilijk te vinden idd. Ja flux is nog te verkrijgen maar vind dat dan weer aan de prijzige kant. Ga nog eens wat zoeken voor 4-fa. :sunglasses:
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je ervan uitgaat dat de kans op sex erin zit die avond....niet teveel gebruiken. Nadelig effect laten we maar zeggen. Het is dan echt ff doorwerken! :grin:
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wacht helaas als 7 dagen op mijn 6-abp 250mg, en 4-MEC, 3-FA van de bekende arom vendor.
Ben ik dan genaaid of heeft Post NL het kwijt gemaakt, erg jammer! Levering was altijd uitstekend via hun.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmmm had het toen van DA de dag erna al gekregen? Betaald met ideal zelfs :tongueout:

van een ander heb ik 6-apb en 4-fa binnengekregen. Ondanks vele positieve berichten wil ik dat nog wel even laten testen :tongueout:
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
ligt eraan. snuiven is max 50mg het best maar ik zou het eens proberen met wat minder.

oraal zou ik max 100 -120 mg nemen om te beginnen.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is de dosering van 3 fa? Niet om helemaal strak te staan, maar om beetje meer energie te krijgen? Heb een feestje waar ook mensen rondlopen die niet hoeven te weten dat ik gebruik.
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb 50mg 4-MEC met 3-FA 100mg geprobeerd;
50mg 4-mec eerst ( gesnoven ) 30 min later daarna 3-FA.

4-mec lijkt op mephedrone,is het totaal niet, coca colo zero versie alsware, maar incombinatie met een andere leuke stofjes zoals 4-fa of methylone geeft wat extra euforie en energie heb me weerheerlijk vermaakt.
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Yokibeer: kreeg jij ook zo'n koude klauwen en poten van 3-FA? Bij mij worden het ijsklompen bah.
I
ItalianoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klopt, je hebt het prima warm maar het voelt koud. Vooral rillingen rond de nek. Overigens wel een fijn gevoel.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
500mg besteld. Als t bevalt meer. :rock:
C
ChidzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Italiano zei:
Klopt, je hebt het prima warm maar het voelt koud. Vooral rillingen rond de nek. Overigens wel een fijn gevoel.
Klik om te vergroten...

hmm ik vond het wat minder maar misschien heb ik wat teveel bijgenomen :tongueout: Alleen 3-FA doe ik niet snel nog eens. Krijg wel energie maar verder is er niet heel veel aan en dan blijf je toch een beetje op zoek naar de kick door nog wat te nemen. Maar die kick die komt niet echt. Beetje jammer. Nu wel 4-fa en 6-apb liggen. Binnenkort kijken hoe dat bevalt.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is een hele potente DA/NE releaser, nog meer dan dextroametamine en methamfetamine, maar zonder serotonine(5HT) release.
I.c.m. een tripmiddel lijkt het me heerlijk om je trip wat energie/positiviteit te geven zonder dat het teveel inwerkt op je trip receptoren(5HT2 receptoren) Vooral bij de langere trips(2c-e, 2c-p, LSD, DOI, DOB en DOM, hoewel die laatste drie al stimulerend genoeg zijn uit zich zelf.).
R
Rob070Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Afgelopen zaterdag heb ik ook voor het eerst 3-FA geprobeerd op een "house" feest.
Ik had eerst een capsule gevuld met ongeveer 50 mg. Dit is mischien wat weinig maar ik begin liever iets voorzichtiger met een nieuw stofje. Dit was uiteindelijk een te lage dosis voor mij persoonlijk, want merkte hier vrij weinig van! een uur later nog eens zo'n 40 mg nasaal bijgedoseerd en hierna begon ik iets te merken in de vorm van wat meer energie en een hele lichte vorm van euforie. Toch viel het nog steeds tegen en heb nog een keer een kleine hoeveelheid in mijn drinken gedaan en later nog een beetje nasaal gebruikt. Het gaf me wel wat meer energie en af en toe lichte tintelingen in de nek gevoeld. Voelde er weinig euforie bij en ook niet echt de drang om veel te praten, wat met andere middeltjes toch sneller aanwezig is.
Toen ik weer thuis kwam heb ik een (wiet)joint gerookt, omdat ik hier meestal weer wat rustiger van wordt voordat je naar bed gaat. Dat pakte deze keer totaal anders uit!!
Tijdens het roken merkte ik dat de effecten maar ik de hele nacht eigenlijk op heb zitten wachten zich begonnen aan te dienen en vanaf dit moment stond ik voor me gevoel behoorlijk "strak". (Dit was zo'n 3 uur na mijn laatste inname.) Iets wat niet echt de bedoeling was aangezien ik op het punt stond om naar bed te gaan.
In bed kwam ik zoals verwacht totaal niet aan enige rust toe en kreeg zelfs lichte visuals als ik mijn ogen dicht had. Verder merkte ik dat ik lichte spanningen voelde in mijn kaken. Toen maar besloten om een temazapam te nemen aangezien ik daar altijd wel van kan slapen na een nacht waarin iets genuttigd is. Helaas had dit voor het eerst totaal geen effect en heb ik dus niet kunnen slapen :(
Hele dag wel een beetje verrot gevoeld maar het gebrek aan slaap zal daar een grote invloed op gehad hebben. Vandaag voel ik nog lichtjes dat ik niet helemaal fit ben en nog een lichte spierpijn in de kaken.

Conclussie: Prima spulletje om ongemerkt onder invloed te zijn, aangezien je bij kleine doseringen niet echt zwarte doppen krijgt en niet aan het malen bent met je kaken.
Je krijgt er wat meer energie van en voelt je er verder wel ok bij.
Ben je op zoek naar een wat heftiger middeltje dan is dit niet het juiste, maar ik moet er wel bij zeggen dat het mischien een heel ander verhaal is als je meteen een bommetje/capsule van >100 mg. neemt.
Of je blowt tijdens het gebruik en zal je mischien ook merken dat het de werking van 3-FA ernstig versterkt!
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aan gezien 4-FA niet meer te krijgen is wou ik dit ook proberen, maar dan echt als vervanger van pep en mdma, maar zo te lezen gaat dat me erg tegen vallen.

Ik ben opzoek naar een soort pep met een redelijke euforie waar ik niet te vaag van zou worden wat ik dus redelijk snel met pillen heb 4-FA leek me daar perfect voor nml
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
boenkeng zei:
Aan gezien 4-FA niet meer te krijgen is wou ik dit ook proberen, maar dan echt als vervanger van pep en mdma, maar zo te lezen gaat dat me erg tegen vallen.

Ik ben opzoek naar een soort pep met een redelijke euforie waar ik niet te vaag van zou worden wat ik dus redelijk snel met pillen heb 4-FA leek me daar perfect voor nml
Klik om te vergroten...
Ja dan is 4-FA echt iets voor jou ja. Errug moeilijk te krijgen inderdaad, net als 2ctjes.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paperplane. zei:
boenkeng zei:
Errug moeilijk te krijgen inderdaad, net als 2ctjes.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Sarcasme?
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik heb het binnen, het lijkt veel meer als een gram, of mijn gewone pep dealer loopt me altijd te naaien :confused: Anyway nu nog een geschikt moment vinden.

Hoe erg brand dit goedje door de neus en wat is een redelijke dosis voor zo ff een avondje proberen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."