Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vodkaatje lemon ... oh ja..met ijs"
"heb elevation op van t wkend en t was superrr"
"Ik had absinth geprobeerd, maar vind t echt TE smerig. Maarrrrr, heb afgelopen wkend wat anders op ...Elevation...en dat was wel superrr. Zit ook dat thujon in en veel 35mg en tis niet zo'n bak alcohol (maar 25%) dus..... dronk lekker door hehe En t smaakje was tenminste lekker We hebben t met zijn vieren zitten drinken en voelde allemaal toch duidelijk anders dan alleen alcohol. Gewoon online besteld"
"MMM vind een biertje juist wel cool..... en gewoon lekker"
"14e na 2 en een half biertje, wat een tijd was dat ...lol"
"Zijn t wel meer incidenten? of staat t nu gewoon meer in de krant.....lekker handig voor die idioten die terug willen naar de jaren 50."
"Bij elk incidentje moet we met zijn allen weer meer in bescherming worden genomen. Wat een oznin."
"Voor mij ook de 1e keer geweest om te zoenen met een meisje met teveel op. Nooit spijt van gehad"
"aiai, dan maar geen gewenning, wel lachen zeg die filmpjes, maar ik hoef r ff niet op"
"heineken uit zo'n lief klein groen flesje"